Ik weet nog wel iemand die katten opvangt die later ter adoptie komenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog niet
ja maar gaat toch nog lang niet gebeuren hoor, zo zit ik er al jaren inquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die katten opvangt die later ter adoptie komen
Soms mag je ze ook waarmakenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:38 schreef Schakeltopia het volgende:
maar mag er over dromen natuurlijk [ afbeelding ]
En je bent je vrijheid kwijt. Altijd leuren voor oppas als je een weekendje weg gaat of op vakantie gaatquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik ben er nog niet 100% klaar voor, vind het nogal een verantwoordelijkheid. en zolang ik er nog niet 100% comfortabel bij voel begin ik er nog niet aan. natuurlijk kun je je afvragen of je er ooit 100% klaar voor bent, maar nu nog niet
dat zijn inderdaad allemaal dingen die meespelen in die overwegingquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je bent je vrijheid kwijt. Altijd leuren voor oppas als je een weekendje weg gaat of op vakantie gaat
Ja dat is wel een dingetje.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat zijn inderdaad allemaal dingen die meespelen in die overweging
Ja gisteren, was gezelligquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb jij trouwens nog een gezellig avondje uit gehad met je vrienden gister?
of ben ik in de war en was dat vandaag
naja zolang het maar gezellig wasquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja gisteren, was gezellig
eten wel overpriced
dat zeker, altijd weer fijn om vrienden te zien na maandenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
naja zolang het maar gezellig was
Je zit er al dik overheenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:28 schreef Schakeltopia het volgende:
alles kan maar ik vermoed dat mario en ik de strijd aan zullen gaan
want met nog 20 puntjes te gaan zit ik hem op de hielen
ze hebben druk met allesquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
ze wonen zeker ook niet echt in de buurt? dan ga je niet zo snel even keer een bakje doen tussendoor. of hebben jullie allen gewoon een enorm druk leventje
Hij heeft zichzelf de kans ontnomenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
en ik edit weer weg, dan kun je het toch nog wel lezen
nouja, dan maar extra genieten van die spaarzame momenten dat ze even de tijd nemen/hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2026 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hebben druk met alleswonen wel wat steden verderop maar ook niet heel erg ver
Kattenlokkend kruid en dan over katten klagenquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik had ze bij intratuin gekocht bleek achteraf kattenkruid te zijn. Waren wat hogere stengels en beste struiken. Alles was afgeknapt
Pliemoetvuurie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |