Druk baasje, maar het weekend komt er weer aanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt, ik was de hele dag onder de pannen. Ook nu weer hard aan het werk.
Maar wel met een lekkere kop koffie ebij.
Het moeilijkste gedeelte al gehaaldquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het goed bevalt in alle opzichten
Succes met je examen, komt vast goed
Smakelijk nootjequote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb zojuist ijskoffiegehaald
En ja ik moet dr oven aandoen wat heb bruine triangels gehaald.
Brunch genot
Jij kan dat!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte al gehaald
Nu nog 1 examen
En mijn praktijkopdracht verdedigen
Nouquote:
Spannend joh. Altijd proberen rustig te blijvenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou
Het ene examen worden vragen zo raar gesteld
Die is echt pittig
En verdedigen van de opdracht ligt een groot deel aan degene die je tegenover je hebt
( of ze je het gunnen)
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:20 schreef kree het volgende:
ik zal nog maar zeggen he over dit. "In het land der blinden, is één oog koning"
oke door met koffie en bolk
Ik maak me niet zo snel zenuwachtigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spannend joh. Altijd proberen rustig te blijvenstresslevel laag houden.
Ik hoop het voor je dat het je gegunt word, laten we positief mindstate houden 😇🙏
O netjesquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het moeilijkste gedeelte al gehaald
Nu nog 1 examen
Bewijs?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 11:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man, er worden berichten verwijderd![]()
![]()
![]()
Een notificatie van een reply op een bericht van mij die nergens naar toe leidt, en dat bericht van mij is foetsie.quote:
Honkbalknuppel nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor heb 2 handen en een mondquote:
Weer eens komen bolkerenquote:
Boos poppejte, was loos?quote:
Yes,heb toch niet veel te doen vandaagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens komen bolkeren
Hoe heb jij het gehad met de warmte. Kan jij er eigenlijk een beetje tegen?
Mooi, ik heb ook niet veel te doen vandaag.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes,heb toch niet veel te doen vandaag![]()
Kan er helaas niet tegen, gelukkig maar 2 dagen dat het zo warm was
Alleen volgende ook weer warm zag ik
Nou ik zei vanmorgen tegen de buurvrouw,mag van mij wel weer winter wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi, ik heb ook niet veel te doen vandaag.
Ga straks een uurtje proberen te slapen.
O alweer zo warm pppfff ben er wel klaar mee laat de herfst maar komen hoor
Nee dat niet eensquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zei vanmorgen tegen de buurvrouw,mag van mij wel weer winter worden![]()
Slecht geslapen?
Klaagzang zit onder de spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is broeierig warm, niet fijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is niet zo'n prettige warmte nu. En daarnet ook regen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat niet eensHe bah, in de nacht lijkt mij dat helemaal naar en niet fijn. Wanneer mag je zo'n tablet in nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vanmiddag maar ff een uurtje of 2 slapen..
Beterschap![]()
Het was een beste bui net..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is niet zo'n prettige warmte nu. En daarnet ook regen.
DIe in de nacht was niet zo heftig dan die van gisteren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
He bah, in de nacht lijkt mij dat helemaal naar en niet fijn. Wanneer mag je zo'n tablet in nemen?
Dan vanmiddag maar ff een uurtje of 2 slapen..
Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |