Het album Discovery is puur genot.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Daft Punk - One More Time, was 1 van mijn eerste cdtjes 🙂
Nog 1xquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nu gaan echt ALLE ramen eruit in de Schilderswijk
Wat gaan we nu kijken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef Qarrad het volgende:
Nou, dat was de wedstrijd wel.
Eerst een uur speeltijd niks en dan binnen 5 minuten klaar.
Teleurstellend.
Rip mijn stadquote:
quote:
Ach, was je er deze ronde toch uitgegaanquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko kan er ook gewoon niet zoveel van, maar wij zaten met Cowfraud aan het stuur.
Nou nou nou.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Nederland had beter gespeeld tegen Frankrijk
Luske Godquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en de winnaar van vorig jaar opnieuw een grote stack. Winnaar krijgt 10 miljoen
Cowman zou het zo weer doen zei hij. Met angst tegen dit elftal spelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
Marokko kan er ook gewoon niet zoveel van, maar wij zaten met Cowfraud aan het stuur.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel ging eens 20 euro doneren maar had me dacht en geef liever 6 of 7 abbo's weg van ¤3
Dus kortom het valt allemaal wel mee en de fabriek verdiend redelijk ja.
Jaaaaa allemaal toeterenquote:
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Frankrijk verdient de titel. Spelen verreweg het beste voetbal.
Onvermijdelijk, maar dan is het tenminste voorlopig weer de laatste keer.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Nu gaan echt ALLE ramen eruit in de Schilderswijk
Oh, zeker. Verschil met de toplanden is echt schrijnend tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, was je er deze ronde toch uitgegaan
Stop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Het Marokkaanse elftal gaat nu schoppen uitdelen.
Salah-Eddine voorop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef RipCity het volgende:
WIJ gunnen dit elke Marokkaanse 'Nederlander'.
Dat gaat niet gebeuren omdat FIFAquote:
Ik mis @alorsquote:
Argentinie - Zwitserland wellicht ook wel. Spanje Frankrijk wordt ook kut.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat alleen Engeland - Noorwegen een leuke match gaat worden.
Nee hoor dat roep ik al weken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Meister1984 het volgende:
Nu zie je pas wat voor matig elftal dat Marokko is
Ik zet wel gewoon een livestream van Omroep West opquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
Straks de nabeschouwing maar op NOS kijken.
Dat lijkt me ERG lollig.
Genotquote:
kom nog eens 8 keer thuisquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam net thuis. En gelijk doelpunt van Frankrijk.
Gelukkig zijn we van die bolle fraudeur af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.
Werkte dit maar bij Oranjequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam net thuis. En gelijk doelpunt van Frankrijk.
Niet onder Koeman hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u isquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat alleen Engeland - Noorwegen een leuke match gaat worden.
blijft niet bij 2-0 maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Op den X even Parijs in de gaten houden. @Zipportal wij hun ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet wel gewoon een livestream van Omroep West op
zonder opdrqachtjes vanuit Lausanne wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Het is nog niet over kameraad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.
Jawel, want ik heb op 2-0 ingezet, dus het wordt 2-0quote:
8 fapjes is wel erg veelquote:
Die probeer ik wel door te trekken, hopelijk wordt Engeland verlenging.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u is
Welk land kan wel een vuist maken tegen dit Frankrijk. Spanje op een hele goede dag en Engeland als ze Paraguay-voetbal gaan spelen hooguitquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.
Nee hoor je mag ook op de mute knop drukken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef vul_maar_in het volgende:
moeten we het hele nummer afluisteren ofzo?
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is nog niet over kameraad.
Al denk ik niet in het voordeel voor Mocro.
Ik deed een Lenny, genot.quote:
luister ik weet dat die Romeinen best freaky waren maar dit gaat te ver.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics van de reet van je kat of je poes?
Ik heb een half kale poes, dat vinden een hoop mensen toch niet zo prettig om te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics van de reet van je kat of je poes?
maakt mij niet uit ik hou er wel van maar duurt wel lang lol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hoor je mag ook op de mute knop drukken.
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5
Ja, ik deel Lenny met alle liefde met jullie allemaalquote:
Streepje of driehoekje?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb een half kale poes, dat vinden een hoop mensen toch niet zo prettig om te zien.
In the name of love?quote:
Rotterdam Stadsdriehoek, dus wel veel expats hierquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Woon je bij een Franse enclave in de buurt
ik haat Marokko sowiesoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Dat is voor mij niet de reden dat ik voor Frankrijk ben.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Maar het staat 2-0quote:
Meh...ik zie het niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat juichen we toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?
Nou doe je net of ze daarvoor niet algemeen gehaat werden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet de reden dat ik voor Frankrijk ben.
Tsja ik heb ingezet op WK winst voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk land kan wel een vuist maken tegen dit Frankrijk. Spanje op een hele goede dag en Engeland als ze Paraguay-voetbal gaan spelen hooguit
before you break my heartquote:
In Rotterdam gebeurt er vrij weinig. Alleen in Den Haag "ongeregeldheden" veroorzaakt door de politiequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?
Ik wilde het wel graag even duidelijk maken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen
Jij staat in de top 5?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5
Het is me zeker duidelijk nu bedanktquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het wel graag even duidelijk maken.
Ja, Plaats 4 van de 9 man in de poulequote:
Extra offerfeest genotquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die geniet nog na van de winst op Oranje
Ik vind de Belg écht genotquote:
Alleen maar mannen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ja, Plaats 4 van de 9 man in de poule
De BELG is bij sportevenementen sowieso meer dan uitstekend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de Belg écht genot
Ik ga vanaf nu alle WK/EK wedstrijden op de Belg kijken
Zou fijn zijn als ze dat doen en deze wedstrijd nog gaat leveren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:
dat Marokko moet nu wel aan de bak hoor rakkers.
Ik denk niet dat dat de reden is...quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
2 vrouwen zijn onderdeel van de 9 manquote:
Ik schat Frankrijk iets hoger in dan het altijd domme Senegal.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ter herinnering België stond 2-0 achter in de 85e minuut tegen Senegal
Argentinie ook niet, dat wordt een mokersaaie finale als het zover komtquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tsja ik heb ingezet op WK winst voor Frankrijk.
Alleen Argentinie Spanje of Engeland zie ik een kans maken. Belgie niet.
We zijn zelf ook matig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Nederland er uit is gegaan tegen zo een zwak team. WK 2022 of 2014 tegen Argentinië was geen schande, dat was een goed elftal, maar dit Marokko is eigenlijk een heel matig team als je ze zo ziet spelen.
Dat is gebleken ja.quote:
De vorige finale tegen Arg was niet zo saai.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Argentinie ook niet, dat wordt een mokersaaie finale als het zover komt
(deze mag opgeslagen worden
Deze commentator is in mijn ogen de 3e bestequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind de Belg écht genot
Ik ga vanaf nu alle WK/EK wedstrijden op de Belg kijken
Ontzettend matig elftal inderdaad, maar tegen dit Frankrijk had Nederland ook niks klaargemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Nederland er uit is gegaan tegen zo een zwak team. WK 2022 of 2014 tegen Argentinië was geen schande, dat was een goed elftal, maar dit Marokko is eigenlijk een heel matig team als je ze zo ziet spelen.
Sneu is een beker claimen nadat je de finale gewoon verloren hebtquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Senegal is Frankrijk B dus jahquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Frankrijk iets hoger in dan het altijd domme Senegal.
Komt omdat van Bronckhorst niet kon spelen die dagquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Dat is al jaren bekend, nooit van toplanden winnen, behalve in oefenpotjes die er niet toe doen.quote:
Dat klopt, maar ik ben niet zo kapot van de Argentijnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vorige finale tegen Arg was niet zo saai.
Biker Mice From Marsquote:
Nee dat denk ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben niet zo kapot van de Argentijnen
Messi is fantastisch om te zien maar die maakt geen kans meer tegen deze BEESTEN
En meteen dacht ik aan Penumbra - Seclusion toen ik in gedachten "in the name of love" hoorde.quote:
Gaat het?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Mbappé geblesseerd. Laat me raden, dat is ook weer om reden x de schuld van Infantino en Argentinië?
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Mbappé geblesseerd. Laat me raden, dat is ook weer om reden x de schuld van Infantino en Argentinië?
Nee, waarom?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Messi moet topscorer worden dus laten ze de Marokkanen hem kapotschoppenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
okquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk zonder Mbappe is niet zoals Noorwegen zonder Haaland maar zou toch jammer zijn voor Frankrijk.
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoort bij het complot om Argentinie te laten winnen?
Die Marokkanen zijn eigenlijk Joden!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Messi moet topscorer worden dus laten ze de Marokkanen hem kapotschoppen
Misschien bij de rellen in de schilders wijk straksquote:
Don't go breaking my heart.quote:
De FIFA is pas 50 jaar corrupt maar dit terzijde.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Dit is wel heel laf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal ook kansloos zijn tegen dit Frankrijk moesten ze doorstoten. Dan maar beter de strijdbijl begraven tegen Spanje.
Ja, dan kan Spanje wereldkampioen worden en heb ik nog kans bij scorito.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal ook kansloos zijn tegen dit Frankrijk moesten ze doorstoten. Dan maar beter de strijdbijl begraven tegen Spanje.
Jij zou een goede moderator zijnquote:
Verdomme capuquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk precies de wedstrijd die je zo ongeveer kon verwachten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al een bijzonder teleurstellende wedstrijd.
wederom niks net als ESP/PORquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al een bijzonder teleurstellende wedstrijd.
Jazz Jackrabbitquote:
Dus we hoeven morgen niet te kijken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mwah, had wel meer van de Fransen verwacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk precies de wedstrijd die je zo ongeveer kon verwachten.
Volgens mij heb ik dat wel eens gespeeldquote:
Ik dacht aan de politie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, als we hier een Marokkaan zien bellen we de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Omdat het een negert is?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef Caland het volgende:
Het is voor de Fransen maar goed dat die keeper niet getest is
dat groene konijn toch van epic megagames?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens gespeeld
In de finale misschien ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk speelt sowieso tegen een buurland in de halve finale
Want seropositief?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef Caland het volgende:
Het is voor de Fransen maar goed dat die keeper niet getest is
Ik woon in Rotterdam, als we hier een Marokkaan zien, geven we onze portemonnee afquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, als we hier een Marokkaan zien bellen we de krant.
#koemannedquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eigenlijk wat meer van Marokko verwacht. Misschien iets aanvallender.
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij de Tour was het spannender om de winst.
Had ik ook op scorito. 1-0 bij flex.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.
Pogacar mist geen pingels.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wilde geen blok vormen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef je mij nu de schuld?
En dat is in Frankrijk hahah das toevalligquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je Engeland een buurland noemen?quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
.... Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Tegen dit Marokko doe je bang zijn kutkanjerkoeman.
Hij werd ook wel gezocht met flinke trappen en onsportief spelquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Mbabwe heeft geen zin meer en faked een blessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |