Sneu is een beker claimen nadat je de finale gewoon verloren hebtquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Senegal is Frankrijk B dus jahquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat Frankrijk iets hoger in dan het altijd domme Senegal.
Komt omdat van Bronckhorst niet kon spelen die dagquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:39 schreef Shreyas het volgende:
Jammer dat Nederland er uit is gegaan tegen zo een zwak team. WK 2022 of 2014 tegen Argentinië was geen schande, dat was een goed elftal, maar dit Marokko is eigenlijk een heel matig team als je ze zo ziet spelen.
Dat is al jaren bekend, nooit van toplanden winnen, behalve in oefenpotjes die er niet toe doen.quote:
Dat klopt, maar ik ben niet zo kapot van de Argentijnenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vorige finale tegen Arg was niet zo saai.
Biker Mice From Marsquote:
Nee dat denk ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben niet zo kapot van de Argentijnen
Messi is fantastisch om te zien maar die maakt geen kans meer tegen deze BEESTEN
En meteen dacht ik aan Penumbra - Seclusion toen ik in gedachten "in the name of love" hoorde.quote:
Gaat het?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Mbappé geblesseerd. Laat me raden, dat is ook weer om reden x de schuld van Infantino en Argentinië?
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Mbappé geblesseerd. Laat me raden, dat is ook weer om reden x de schuld van Infantino en Argentinië?
Nee, waarom?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Messi moet topscorer worden dus laten ze de Marokkanen hem kapotschoppenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
okquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk zonder Mbappe is niet zoals Noorwegen zonder Haaland maar zou toch jammer zijn voor Frankrijk.
Ziedend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoort bij het complot om Argentinie te laten winnen?
Die Marokkanen zijn eigenlijk Joden!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Messi moet topscorer worden dus laten ze de Marokkanen hem kapotschoppen
Misschien bij de rellen in de schilders wijk straksquote:
Don't go breaking my heart.quote:
De FIFA is pas 50 jaar corrupt maar dit terzijde.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:41 schreef silverhill het volgende:
Dit is wel heel laf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal ook kansloos zijn tegen dit Frankrijk moesten ze doorstoten. Dan maar beter de strijdbijl begraven tegen Spanje.
Ja, dan kan Spanje wereldkampioen worden en heb ik nog kans bij scorito.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal ook kansloos zijn tegen dit Frankrijk moesten ze doorstoten. Dan maar beter de strijdbijl begraven tegen Spanje.
Jij zou een goede moderator zijnquote:
Verdomme capuquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eigenlijk precies de wedstrijd die je zo ongeveer kon verwachten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al een bijzonder teleurstellende wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |