Meh...ik zie het niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Nee, dat juichen we toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?
Nou doe je net of ze daarvoor niet algemeen gehaat werden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is voor mij niet de reden dat ik voor Frankrijk ben.
Tsja ik heb ingezet op WK winst voor Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk land kan wel een vuist maken tegen dit Frankrijk. Spanje op een hele goede dag en Engeland als ze Paraguay-voetbal gaan spelen hooguit
before you break my heartquote:
In Rotterdam gebeurt er vrij weinig. Alleen in Den Haag "ongeregeldheden" veroorzaakt door de politiequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?
Ik wilde het wel graag even duidelijk maken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hoef jij je niet aangesproken te voelen
Jij staat in de top 5?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5
Het is me zeker duidelijk nu bedanktquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde het wel graag even duidelijk maken.
Ja, Plaats 4 van de 9 man in de poulequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |