Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u isquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat alleen Engeland - Noorwegen een leuke match gaat worden.
blijft niet bij 2-0 maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Op den X even Parijs in de gaten houden. @Zipportal wij hun ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet wel gewoon een livestream van Omroep West op
zonder opdrqachtjes vanuit Lausanne wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Nederland had beter gespeeld tegen Frankrijk
Het is nog niet over kameraad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.
Jawel, want ik heb op 2-0 ingezet, dus het wordt 2-0quote:
8 fapjes is wel erg veelquote:
Die probeer ik wel door te trekken, hopelijk wordt Engeland verlenging.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u is
Welk land kan wel een vuist maken tegen dit Frankrijk. Spanje op een hele goede dag en Engeland als ze Paraguay-voetbal gaan spelen hooguitquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.
Nee hoor je mag ook op de mute knop drukken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef vul_maar_in het volgende:
moeten we het hele nummer afluisteren ofzo?
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is nog niet over kameraad.
Al denk ik niet in het voordeel voor Mocro.
Ik deed een Lenny, genot.quote:
luister ik weet dat die Romeinen best freaky waren maar dit gaat te ver.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics van de reet van je kat of je poes?
Ik heb een half kale poes, dat vinden een hoop mensen toch niet zo prettig om te zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pics van de reet van je kat of je poes?
maakt mij niet uit ik hou er wel van maar duurt wel lang lol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hoor je mag ook op de mute knop drukken.
Ik ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:34 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5
Ja, ik deel Lenny met alle liefde met jullie allemaalquote:
Streepje of driehoekje?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb een half kale poes, dat vinden een hoop mensen toch niet zo prettig om te zien.
In the name of love?quote:
Rotterdam Stadsdriehoek, dus wel veel expats hierquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Woon je bij een Franse enclave in de buurt
ik haat Marokko sowiesoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Dat is voor mij niet de reden dat ik voor Frankrijk ben.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Ik moet zeggen dat die gemaakte haat op Marokko omdat ze van ons gewoon terecht wonnen (en vernederde) wel een beetje sneu is
Is het niet omdat ze Rotterdam in de fik steken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
Maar het staat 2-0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |