Salah-Eddine voorop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef RipCity het volgende:
WIJ gunnen dit elke Marokkaanse 'Nederlander'.
Dat gaat niet gebeuren omdat FIFAquote:
Ik mis @alorsquote:
Argentinie - Zwitserland wellicht ook wel. Spanje Frankrijk wordt ook kut.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat alleen Engeland - Noorwegen een leuke match gaat worden.
Nee hoor dat roep ik al weken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Meister1984 het volgende:
Nu zie je pas wat voor matig elftal dat Marokko is
Ik zet wel gewoon een livestream van Omroep West opquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Zorro het volgende:
Straks de nabeschouwing maar op NOS kijken.
Dat lijkt me ERG lollig.
Genotquote:
kom nog eens 8 keer thuisquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam net thuis. En gelijk doelpunt van Frankrijk.
Gelukkig zijn we van die bolle fraudeur af.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.
Werkte dit maar bij Oranjequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kwam net thuis. En gelijk doelpunt van Frankrijk.
Niet onder Koeman hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Nederland had beter gespeeld tegen Frankrijk
Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u isquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel jammer dat alleen Engeland - Noorwegen een leuke match gaat worden.
blijft niet bij 2-0 maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Op den X even Parijs in de gaten houden. @Zipportal wij hun ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet wel gewoon een livestream van Omroep West op
zonder opdrqachtjes vanuit Lausanne wel jaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Nederland had beter gespeeld tegen Frankrijk
Het is nog niet over kameraad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zei het toch, 2-0!!!!
Master Mikeytt weer aan het werk hoor
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:32 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
En Marokko zoals blijkt gewoon gruwelijk overschat, onder andere door Koeman. Walgelijk.
Jawel, want ik heb op 2-0 ingezet, dus het wordt 2-0quote:
8 fapjes is wel erg veelquote:
Die probeer ik wel door te trekken, hopelijk wordt Engeland verlenging.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Argentinië heeft nog geen makkelijke wedstrijd gespeeld in de KO fase. Jammer dat die om 3:00u is
Welk land kan wel een vuist maken tegen dit Frankrijk. Spanje op een hele goede dag en Engeland als ze Paraguay-voetbal gaan spelen hooguitquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Missen wel Saibari hè, maar goed, natuurlijk is het (nog) geen wereldploeg.
Nee hoor je mag ook op de mute knop drukken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef vul_maar_in het volgende:
moeten we het hele nummer afluisteren ofzo?
Hoop het niet. Als ik deze fout heb, sta ik buiten de top 5quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is nog niet over kameraad.
Al denk ik niet in het voordeel voor Mocro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |