Ik woon in Rotterdam, als we hier een Marokkaan zien, geven we onze portemonnee afquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, als we hier een Marokkaan zien bellen we de krant.
#koemannedquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eigenlijk wat meer van Marokko verwacht. Misschien iets aanvallender.
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij de Tour was het spannender om de winst.
Had ik ook op scorito. 1-0 bij flex.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.
Pogacar mist geen pingels.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wilde geen blok vormen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef je mij nu de schuld?
En dat is in Frankrijk hahah das toevalligquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je Engeland een buurland noemen?quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
.... Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Tegen dit Marokko doe je bang zijn kutkanjerkoeman.
Hij werd ook wel gezocht met flinke trappen en onsportief spelquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Mbabwe heeft geen zin meer en faked een blessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |