wederom niks net als ESP/PORquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Al met al een bijzonder teleurstellende wedstrijd.
Jazz Jackrabbitquote:
Dus we hoeven morgen niet te kijken?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
België zal ook kansloos zijn tegen dit Frankrijk moesten ze doorstoten. Dan maar beter de strijdbijl begraven tegen Spanje.
Mwah, had wel meer van de Fransen verwacht.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk precies de wedstrijd die je zo ongeveer kon verwachten.
Volgens mij heb ik dat wel eens gespeeldquote:
Ik dacht aan de politie.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, als we hier een Marokkaan zien bellen we de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Omdat het een negert is?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef Caland het volgende:
Het is voor de Fransen maar goed dat die keeper niet getest is
dat groene konijn toch van epic megagames?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens gespeeld
In de finale misschien ookquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Frankrijk speelt sowieso tegen een buurland in de halve finale
Want seropositief?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef Caland het volgende:
Het is voor de Fransen maar goed dat die keeper niet getest is
Ik woon in Rotterdam, als we hier een Marokkaan zien, geven we onze portemonnee afquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, als we hier een Marokkaan zien bellen we de krant.
#koemannedquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had eigenlijk wat meer van Marokko verwacht. Misschien iets aanvallender.
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Nou nou nouquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs bij de Tour was het spannender om de winst.
Had ik ook op scorito. 1-0 bij flex.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef GGMM het volgende:
Ik had 2-1 voorspeld
wtf dacht ik in godsnaam
Geef je mij nu de schuld?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb 3-1, omdat ik niet laf hetzelfde wilde als dombo.
Pogacar mist geen pingels.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we niet overdrijven.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij wilde geen blok vormen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef je mij nu de schuld?
En dat is in Frankrijk hahah das toevalligquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan je Engeland een buurland noemen?quote:
Niet overdrijvenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
.... Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Tegen dit Marokko doe je bang zijn kutkanjerkoeman.
Hij werd ook wel gezocht met flinke trappen en onsportief spelquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:42 schreef Poepz0r het volgende:
Mbabwe heeft geen zin meer en faked een blessure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |