Is unieker deze potquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:13 schreef Kriegel het volgende:
Commentatortje gaat opeens heel druk doen als Marokko er een keer uitkomt.
Niks mis met een AVG-tje helemaal door elkaar heen geprakt en een kuiltje vette jus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.
Nee wou gewoon zeggen dat ik hem al best goed vond bij Club Brugge. Ik ben blij dat hij grote stappen heeft gezet in zijn carrière bij Sunderlandquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Belgische claimziekte slaat dan toch weer toe.
Champagne!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
Lenny post niet na het slotje
Dit moeten we vieren
Hier ook, vooral dankzij Trainspottingquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een AVG-tje helemaal door elkaar heen geprakt en een kuiltje vette jus.
Dit weekend belangrijke oefenpot.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nee wou gewoon zeggen dat ik hem al best goed vond bij Club Brugge. Ik ben blij dat hij grote stappen heeft gezet in zijn carrière bij Sunderland
Omdat er geen accent op de e staat.quote:
Oant moarn!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.
Wedstrijd is toch geen hol aan!
Morgenavond is het zo ver![]()
![]()
Hopelijk ben ik op tijd terug van het werk
DOEIIIIIIIIIIIIIII VRIENDJES
Ik had een post klaar staan om te verzenden en zag nog net de rode streepquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef GGMM het volgende:
Lenny post niet na het slotje
Dit moeten we vieren
Dit kan nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
Dit. De Nederlandse keukenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een AVG-tje helemaal door elkaar heen geprakt en een kuiltje vette jus.
Sleep well Lennyquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
Altijd wel een zwak voor Club Brugge. Toch een beetje Feyenoord lightquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit weekend belangrijke oefenpot.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
Landen die nog niet uitgeschakeld zijn.
[ afbeelding ]
Een stamppot is best machtig.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hollandse pot is wel het meest lege voedsel wat je je kunt indenken
Ik gooi sambal op het meeste Hollandse eten. Maak het ook alleen omdat de rest van het gezin, nota bene allochtoner dan ik, het soms lekker vindt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Mikeytt het volgende: [..] Ben je mal?? Mijn vriezer zit er vol mee. Kan ik echt dagenlang op. Sambal op snert???!!?!!?!?!?!??!?!
Alizée is genotquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat we stukje bij beetje uitkomen bij Alizee
Omdat ze ook al 20 jaar wachten op een nieuw stadion?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd wel een zwak voor Club Brugge. Toch een beetje Feyenoord light
Precies dit dus.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat dat je dan de uitkomst kan veranderen met zo'n green screen?quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.
![]()
nee vrind daar ga ik niet in mee.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Brugge is daar sneller meequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ze ook al 20 jaar wachten op een nieuw stadion?
Dit postte ik 10 minuten geleden al maar ik zal niet boos worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het oorspronkelijke idee was van Terrible Maps![]()
[ x ]
Gezond en lekker voedsel zonder al te veel kruiden en andere ongein.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die kans wordt wel steeds groter jaquote:
@Lenny77 kijk nou wat ie doetquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
Zonder kruiden is er juist geen kloot aan. Dat is het hele probleemquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezond en lekker voedsel zonder al te veel kruiden en andere ongein.
juist kneiter vol energie debielquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met mayoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder kruiden is er juist geen kloot aan. Dat is het hele probleem
Ooit live gezien op Tilburg kermisgenot. Over tokkies gesprokenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat we stukje bij beetje uitkomen bij Alizee
Die gaat bijna nooit op overigens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Caland het volgende:
Die Marokkanen gaan straks geheel volgens de aloude VOETBALWET scoren
Ik vond het geweld van de Fransen best vermakelijk de eerste helftquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit is ook wel een draak van een wedstrijd
Mannen van cultuurquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
edit: ah, je tweede linkje was pas te zien toen ik reageerde, vaag
Alle potjes tegen Frankrijk zijn tot nu draken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit is ook wel een draak van een wedstrijd
Frappant dat ook wij, Duitsland en Brazilië hierin liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het oorspronkelijke idee was van Terrible Maps![]()
[ x ]
Eten lekker maken zonder te veel kruiden is het bestequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nootmuskaat, paprikapoeder, peper, gedroogde kruiden zoals dragon, laurier, salie, knoflook, alle verse kruiden... ajuin/ui de hollandse keuken kent genoeg smaak makersquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus iemand anders.quote:
Monday Olisehquote:
Een haring is lekker, maar verder is het niet veel soeps en moeten we het vooral van desserts hebben ja.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
wowquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens vast willen pakken
Dombo....hou je in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens vast willen pakken
Daar zijn wel goed in. En vooral van mannetjes in blauw/witquote:
Iedereen heeft Mbappequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
Mbappe laat mijn Scorito mooi in de steek
Of elke 5 minuten iemand erafquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moesten nu eens in de verlengingen het doel een meter breder en een meter hoger maken. Om zo meer doelpunten te creëren
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar zijn wel goed in. En vooral van mannetjes in blauw/wit
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef Mikeytt het volgende:
Als ze Maarten van Rossem op het veld zetten, wordt er zelfs nog sneller gescoord
Heb je zonnepanelen gekocht?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op dit soort dagen mis je dan toch de groepsfase.
Groepsfase leukste fase.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat lijkt me nog steeds een geweldig conceptquote:
Is niets racistisch aan . Ze zijn goed in het voorkomen van doelpunten tegen mensen in blauw/wit (nu speelt frankrijk in het wit)quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben pas halverwege mijn 1 na laatste blik zo kut is deze pot.
Murricaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:23 schreef Zorro het volgende:
Als ze nou gewoon normaal om 21:00 begonnen waren dan was die verlenging ook een stuk schappelijker.
Die stelde zelf een keer dat scoren makkelijk is.quote:
Ik mis de groepsfase niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:23 schreef Kriegel het volgende:
Kom op man, fucking Haïti heeft twee goals gemaakt tegen dit team.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat bijna nooit op overigens.
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Qarrad het volgende:
Hopelijk dat Marokko nu uit de tent kast komt
Nog steeds 10K inleg ook?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Kijk met een schuin oog ook het WK Poker. 10.000 deelnemers genot
Tegen Canada speelden ze eigenlijk ook gewoon heel matigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef DrDentz het volgende:
Terecht wel, Marokko speelt als Nederland tegen Marokko
Dit is geil.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:
ik krijg hier een stijve baguette van
Echt wel. En bij iedere Franse goal leukerquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier wordt de wedstrijd niet leuker van
Is ook helemaal geen bijzonder team, nog altijd WOEST op Koeman.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tegen Canada speelden ze eigenlijk ook gewoon heel matig
JEUJquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
user @:kriegel was het dichtst gepost bij de doelpunt die krijgt de ABO van mij
Ik kan beamen dat ze er zijnquote:
Had je gezien dat ik lemon & honey thee heb? (de goal viel net daarna dus ik zou het vervelend vinden als je het mist)quote:
verdiend maat!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
JEUJ
Onverdiend man, ik ramde net op die postknop toen Mbappe aanlegdeWat een miskleun
Heb je mijn like niet ontvangen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je gezien dat ik lemon & honey thee heb? (de goal viel net daarna dus ik zou het vervelend vinden als je het mist)
Oke boomerquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Daft Punk - One More Time, was 1 van mijn eerste cdtjes 🙂
Mijn eerste cdtje wat Nelly Furtado met Forca!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Daft Punk - One More Time, was 1 van mijn eerste cdtjes 🙂
Nog niet, nee.quote:
Paraguay had niks gehadquote:
Ok boomerquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mijn eerste cdtje wat Nelly Furtado met Forca!!
Blijven doneren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet, nee.
Zal wel iets technisch fout gegaan zijn ofzo
Blijven doneren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet, nee.
Zal wel iets technisch fout gegaan zijn ofzo
Als Maarten Wijffels een fan van je is kan je jezelf maar beter opheffenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maarten Wijffels
heeft je post opnieuw geplaatst·
49 s
@:caland ik heb een fan
Misschien kun je een kolommetje krijgen, ik ben die flutstukjes van Sjoerd Mossou of de altijd seniele Willem wel zat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maarten Wijffels
heeft je post opnieuw geplaatst·
49 s
@:caland ik heb een fan
Dat gezegd hebbende denk ik wel dat Frankrijk dit afdwingtquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:28 schreef RipCity het volgende:
Marokko speelt net zo laf als wij tegen hen deden
Stop hiermee. Nu.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Maarten Wijffels een fan van je is kan je jezelf maar beter opheffen
ik las opbeffen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Maarten Wijffels een fan van je is kan je jezelf maar beter opheffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |