Welke smaak?quote:
Ik hou niet zo van stoofvlees/zuurvlees.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probeer zuurvlees maar eens.
Als het op de oude manier is gemaakt met stroop, peperkoek, azijn, en kruidnagel. Echt top, en beter dan hachee of Hollandse stoofpotjes.
Maar het aller ultieme blijft voor mij boeuf bourguignon.
Ik zie mijn oma altijd vet lang in de keuken om dat te maken, en dan nog een hele dag moeten wachten... Die maakt eigen bouillon enzo, vet vervelend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je bent niet wijs man snert is super easy als je lief bent stuur ik je het recept.
Lenny Orbán.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stoofvlees/zuurvlees.
Ben een goulash mens
Ik ben koning van de barbecue. Verder kan ik er ook niks van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan totaal niet koken enige dat ik kan maken zijn roereieren, gekookte eieren, aardappelen, pasta koken en kipfilet bakken
Ja ze zullen je dan niet vragen om in een restaurant te komen kokenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een matige kok maar toch kook ik het liefste thuis.
Hier scoor je bij mij ook wel punten mee.quote:
Mijn pa wist niet eens hoe de wasmachine werkte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want mannen konden in het verleden koken en waren niet totaal afhankelijk van hun vrouw.
Ben je mal?? Mijn vriezer zit er vol mee. Kan ik echt dagenlang op.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Snert is leuk om te maken maar na een half bord heb je het dan ook wel weer gehad voor de rest van de winter. Kom alleen door de pan heen door er sambal op te kledderen hier.
Pohh, frietje stoofquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van me leven gegeten
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
En Vol au Vent?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van me leven gegeten
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Bbq. Meestal huur ik zon bedrijf in die dat voor je doet. Is nieteens heel duur. Uren achter zon ding staan, de tering eyquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben koning van de barbecue. Verder kan ik er ook niks van.
Akkoordquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat ben ik toch ook een oen
Dat ook maar vond wat veel om te posten.quote:
Weet je waar ik geen last heb van Rafael?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |