Is ook Amazighquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zidane heeft een Algerijnse achtergrond.
Onzeker overkomenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is Limburgs zuurvlees. Niks België
Gewoon lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man man man man.
Man man man man man man man.
doe normaal, ik zet net een theetjequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nichtenvocht. Drankje voor homofielen
Gelukkig heb je andere talenten. Toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan totaal niet koken enige dat ik kan maken zijn roereieren, gekookte eieren, aardappelen, pasta koken en kipfilet bakken
Snert is leuk om te maken maar na een half bord heb je het dan ook wel weer gehad voor de rest van de winter. Kom alleen door de pan heen door er sambal op te kledderen hier.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snert
Altijd lekker, maar veel te veel werk.Altijd even langs oma rijden om een pan snert op te halen
Ik dacht dat je serieus was, want sommigen doen er echt brood inquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard Gelderse kruudmoes is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het kruudmoesapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Probeer zuurvlees maar eens.quote:
Oww dacht voor de calorieënquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoel om dat volle gevoel weg te boeren, niet voor de lijn
Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan totaal niet koken enige dat ik kan maken zijn roereieren, gekookte eieren, aardappelen, pasta koken en kipfilet bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |