Letterlijk bijna elk restaurant in Gent had ditquote:
Als je je misselijkheid eruit kotst, ga je er dan ook een foto maken, dat op Fok! posten en presenteren als je avondeten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk na het zien van die foto van mikey
Na Nederland - Marokko waren de kinderen eindelijk eens wel op tijd op school...quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Als het verlenging wordt, wordt het veel te laat voor de Marokkanen om nog te gaan rellen, morgen gaat ook bij hen de wekker weer vroeg om te gaan werken natuurlijk
Kan je gewoon Feestje zeggen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fissa vieren als blud een penal mist
Ja in Gent..quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Letterlijk bijna elk restaurant in Gent had dit
Ik bedoel om dat volle gevoel weg te boeren, niet voor de lijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tijdens het eten aan de cola zero gezeten. Nu paar biertjes moet kunnen.
Sloop de gym 5x per week dus komt goed.
Man man man man.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig ook gewoon stiekem friet
Toch?quote:
Oh dat is lekker zegquote:
Zelfs hier wordt capuchon_jongen genegeerdquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
Zitten wel veel bij elkaar nu, Wilders kan gewoon die tent in de fik stekenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fissa vieren als blud een penal mist
Ik zie een frietplankje!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van me leven gegeten
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Snertquote:
Heb je dan pas vakantiequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in augustus weer eens hamburgers eten
Oh wat heb ik daar zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |