Gezien? Waar?quote:
Je hebt zelf een soepkop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef Zorro het volgende:
Stom woord trouwens, kaasplank.
Als je soep wil vraag je toch ook niet om een soepkop?
voor het geval jullie dit gemist hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[modbreak]Laten we het netjes houden[/modbreak]
Doe mij maar een rijsttafel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef Zorro het volgende: Stom woord trouwens, kaasplank. Als je soep wil vraag je toch ook niet om een soepkop?
Als Marokko had gescoord, was dat ook een goal.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als dat doel 10 meter naar rechts stond, was dat een goal
Verkrachter en pedoquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef Kriegel het volgende:
Tijd voor de Halftime Show!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef ISVV het volgende:
Ik ga vast ontbijten, kan ik morgen langer blijven liggen
Neequote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwaar, maar dan ook zwaar door het slotje heen geposten @:GGMM ook denk ik
Jezus Christusquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
In de pauze even een lekker bordje Gelderse kruudmoes pakken
[ afbeelding ]
Dit lijkt op een bord kots.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
IK GA IN BAD.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een kop soep is politiek beladen allen.
En ik dacht dat we hier incognito warenquote:
Gadquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Nee je eet ook alleen de kaas gekkie
Bordje kotsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Alles wat jij post ziet eruit als kotsquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hit me with you rhythm stickquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HIT ME WITH YOUR BEST SHOT TUDUDUDU
Ik heb mijn post al aangepastquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:50 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wij doen bij de wok oesters achterover tikken. Kijken wie het eerst diarree krijgt.
Kan je beter een colaatje drinken nuquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Maar dat krijg je met zo'n all you can eat concept hè. Alles proberen, lekker snaaien hmm hmm hmm beetje van dit beetje van dat. Brood, soep, vis, vlees, ijs, kaas alles gehad. Nu klagen.
Wij Nederlanders weten wel wat koken isquote:
Dit is banwaardigquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit jouw bord???quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan nauwelijks zien waar het bord eindigt, en waar het eten begint.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest inderdaad ook even naar de wc.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gelderse kruudmoes (of kruutmoes) is een traditionele, stevige streekpap uit Gelderland en Overijssel. Het is een voedzame combinatie van gort en karnemelk, gevuld met rozijnen, spek, rookworst en veel verse kruiden zoals kervel. Vroeger diende dit gerecht als complete maaltijd voor boeren tijdens het zware werk op het land
Vervolgens dan wel de vanille vla in hetzelfde bord flikkeren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij Nederlanders weten wel wat koken is
Soep met karnemelk is iets wat alleen wij kunnen bedenkenEn heerlijk dat het is.
Dus het ziet er niet alleen smerig uit, het IS smerigquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij Nederlanders weten wel wat koken is
Soep met karnemelk is iets wat alleen wij kunnen bedenkenEn heerlijk dat het is.
Lekker, wat doe je erop?quote:
RODE DUIVELSquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom heeft het Belgische elftal eigenlijk niet zo’n fantastische Engelse bijnaam zoals elk ander team uit België? @:capuchon_jongen @:Lenny77
Nee, mijn kruudmoes ziet er altijd beter uitquote:
Ghriba <3quote:
Lijkt wel mislukte pasta carbonara.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier voor als je ooit schelpdieren eet:quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Maar dat krijg je met zo'n all you can eat concept hè. Alles proberen, lekker snaaien hmm hmm hmm beetje van dit beetje van dat. Brood, soep, vis, vlees, ijs, kaas alles gehad. Nu klagen.
Nooit van gehoordquote:
Omdat wij Belgen zijn en geen Engelsen... Duhquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom heeft het Belgische elftal eigenlijk niet zo’n fantastische Engelse bijnaam zoals elk ander team uit België? @:capuchon_jongen @:Lenny77
The red Devils ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh vroeger was dat nog geen Engelsquote:
Denk dat het komt omdat er meerdere soorten kaasjes op een plank liggen. Als je meerdere soepen op een plank geserveerd zou krijgen zou het ook een soepplank zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef Zorro het volgende:
Stom woord trouwens, kaasplank.
Als je soep wil vraag je toch ook niet om een soepkop?
Ik heb vroeger ook wel eens na een stevig avondje stappen zo’n bordje Gelderse kruudmoes uitgespuwd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zijn hier Gelderse mensen die ik kan mentionen om op jullie te haten?quote:
Red Devils?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zouden ze doen als Zidane coach wasquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk moet ff zeggen dat ze de moeders van die Marokkezen hebben geneukt dan worden die Marokkezen altijd verschrikkelijk MAD
en dat eten zag er ook niet best uit!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk na het zien van die foto van mikey
Dit doet mij denken aan een foto van een slaatje en een hamburger.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Allezquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
Deze Ruben op den Belg is een scheefpoeper heb ik gisteren geleerd.
Ik zeg tegenwoordig ook gewoon stiekem frietquote:
Ik las Red Flamoesquote:
Zidane heeft een Algerijnse achtergrond.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk moet ff zeggen dat ze de moeders van die Marokkezen hebben geneukt dan worden die Marokkezen altijd verschrikkelijk MAD
Tijdens het eten aan de cola zero gezeten. Nu paar biertjes moet kunnen.quote:
Letterlijk bijna elk restaurant in Gent had ditquote:
Als je je misselijkheid eruit kotst, ga je er dan ook een foto maken, dat op Fok! posten en presenteren als je avondeten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Na Nederland - Marokko waren de kinderen eindelijk eens wel op tijd op school...quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Als het verlenging wordt, wordt het veel te laat voor de Marokkanen om nog te gaan rellen, morgen gaat ook bij hen de wekker weer vroeg om te gaan werken natuurlijk
Kan je gewoon Feestje zeggen?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fissa vieren als blud een penal mist
Ja in Gent..quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Letterlijk bijna elk restaurant in Gent had dit
Ik bedoel om dat volle gevoel weg te boeren, niet voor de lijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tijdens het eten aan de cola zero gezeten. Nu paar biertjes moet kunnen.
Sloop de gym 5x per week dus komt goed.
Man man man man.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig ook gewoon stiekem friet
Toch?quote:
Oh dat is lekker zegquote:
Zelfs hier wordt capuchon_jongen genegeerdquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
Zitten wel veel bij elkaar nu, Wilders kan gewoon die tent in de fik stekenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Fissa vieren als blud een penal mist
Ik zie een frietplankje!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van me leven gegeten
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Snertquote:
Heb je dan pas vakantiequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ga in augustus weer eens hamburgers eten
Oh wat heb ik daar zin in
Marokko is een ex kolonie van Frankrijk, dus dat is geen nieuwe informatie voor de Marokkanen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb 2 kinderen. De een heb ik geleerd om patat te zeggen de ander heb ik geleerd om friet te zeggen. 😁quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ter illustratie:quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan een foto van een slaatje en een hamburger.
dat ziet er al beter uit maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Mijn standaard Gelderse kruudmoes is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
Kruudmoes recept
Dit heb je nodig
500 g ouderwetse parelgort
200 g dikke, gele rozijnen
50 g kleine, donkere sultanarozijnen
1 stuk mager gerookt spek
1 rookworst
1 verse varkensworst flinke bos Roomse kervel
Flinke handvol kruiden, zoals munt,
bieslook, peterselie, zwartebessenblad
1-1,5 l boerenkarnemelk
Gewoon alles in de pan en koken maar
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent niet wijs man snert is super easy als je lief bent stuur ik je het recept.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snert
Altijd lekker, maar veel te veel werk.Altijd even langs oma rijden om een pan snert op te halen
Dat is Limburgs zuurvlees. Niks Belgiëquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Dat mapje is gedateerd. Ik meen gelezen te hebben dat friet terrein wintquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handig, dan kan je thee makenquote:
Daar zit tegenwoordig geen lepeltje meer bij. Moet ik dat met m'n handen eten?!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ken ik ook, maar het deuntje van dat nummer van Pat Benatar was ff te horenquote:
Nu heb ik trek.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Mosselenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Even teruggescrolltquote:
Is ook Amazighquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zidane heeft een Algerijnse achtergrond.
Onzeker overkomenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is Limburgs zuurvlees. Niks België
Gewoon lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Man man man man.
Man man man man man man man.
doe normaal, ik zet net een theetjequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nichtenvocht. Drankje voor homofielen
Gelukkig heb je andere talenten. Toch?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan totaal niet koken enige dat ik kan maken zijn roereieren, gekookte eieren, aardappelen, pasta koken en kipfilet bakken
Snert is leuk om te maken maar na een half bord heb je het dan ook wel weer gehad voor de rest van de winter. Kom alleen door de pan heen door er sambal op te kledderen hier.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snert
Altijd lekker, maar veel te veel werk.Altijd even langs oma rijden om een pan snert op te halen
Ik dacht dat je serieus was, want sommigen doen er echt brood inquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn standaard Gelderse kruudmoes is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het kruudmoesapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
Probeer zuurvlees maar eens.quote:
Oww dacht voor de calorieënquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik bedoel om dat volle gevoel weg te boeren, niet voor de lijn
Jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan totaal niet koken enige dat ik kan maken zijn roereieren, gekookte eieren, aardappelen, pasta koken en kipfilet bakken
Welke smaak?quote:
Ik hou niet zo van stoofvlees/zuurvlees.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probeer zuurvlees maar eens.
Als het op de oude manier is gemaakt met stroop, peperkoek, azijn, en kruidnagel. Echt top, en beter dan hachee of Hollandse stoofpotjes.
Maar het aller ultieme blijft voor mij boeuf bourguignon.
Ik zie mijn oma altijd vet lang in de keuken om dat te maken, en dan nog een hele dag moeten wachten... Die maakt eigen bouillon enzo, vet vervelend.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
je bent niet wijs man snert is super easy als je lief bent stuur ik je het recept.
Lenny Orbán.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van stoofvlees/zuurvlees.
Ben een goulash mens
Ik ben koning van de barbecue. Verder kan ik er ook niks van.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja ze zullen je dan niet vragen om in een restaurant te komen kokenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een matige kok maar toch kook ik het liefste thuis.
Hier scoor je bij mij ook wel punten mee.quote:
Mijn pa wist niet eens hoe de wasmachine werkte.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want mannen konden in het verleden koken en waren niet totaal afhankelijk van hun vrouw.
Ben je mal?? Mijn vriezer zit er vol mee. Kan ik echt dagenlang op.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Snert is leuk om te maken maar na een half bord heb je het dan ook wel weer gehad voor de rest van de winter. Kom alleen door de pan heen door er sambal op te kledderen hier.
Pohh, frietje stoofquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
En Vol au Vent?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Bbq. Meestal huur ik zon bedrijf in die dat voor je doet. Is nieteens heel duur. Uren achter zon ding staan, de tering eyquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben koning van de barbecue. Verder kan ik er ook niks van.
Akkoordquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat ben ik toch ook een oen
Dat ook maar vond wat veel om te posten.quote:
Weet je waar ik geen last heb van Rafael?quote:
Ik heb nu wel zin in friet met mosselen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Zijn ook wel een paar in blik die best prima zijn maar beter je lokale slager.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snert
Heb al tot en met de finale ingevuld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ach wat ben ik toch ook een oen
Met Helene voorop.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Gretzl het volgende:
De sfeer in de Ziggo-studio tijdens de Afrika Cup 2026 was wel beter
Alleen als er frietjes bij zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hier scoor je bij mij ook wel punten mee.
Als ik goulash maak, kom je dan bij mij op de bank zitten?
De mosselen liggen weer in de supermarkt!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nu wel zin in friet met mosselen.
Goelag kampleiding voerquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet zo snel in een restaurant gaan koken (zonder te vragen).quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben een matige kok maar toch kook ik het liefste thuis.
En dan bij de eerste zonnige dag meteen dat stinkding aan.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel in een restaurant gaan koken (zonder te vragen).
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
voor @:mikeytt
voor 8 kommen:
1 grote/2 kleine schouder karbos
5-6 grontebouillon blokjes
laurierblaadje
1 ui, 1 prei, 300-400 gram knolselderij in blokjes, 1 grote peen in halve maantjes.
1 bosje platte peterselie
500 gram splitwerwten
2-3 liter water
zakje soepkruiden evt.
Zet de karbo's laag op en breng aan de kook, schuim evt prut die bovenkomt drijven af. Was de erwten 2 x. giet bij het vlees. voeg de bouillonblokjes toe en laat laag sudderen totdat de erwten zahct zijn en het vlees van het bot valt. haal de karbo's eruit en laat afkoelen, verwijder botjes en snijd fijn. voeg vlees en de rest van de greonten en aromaten erbij. laat nog 2-3 uur pruttelen, roer om de 15 minuten. 1 nach in de koelkast voor eten is aanbevoelen. worst doe je apart verwarmen en toevoegen.
Is hobby he. Spareribs volgens 3-2-1 methode is genot bijvoorbeeld. Kun je tussendoor gewoon andere dingen doen hoor, sta geen 6 uur achter de bbqquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bbq. Meestal huur ik zon bedrijf in die dat voor je doet. Is nieteens heel duur. Uren achter zon ding staan, de tering ey
Zuurvlees is top ja. Of net over de grens sauerbraten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probeer zuurvlees maar eens.
Als het op de oude manier is gemaakt met stroop, peperkoek, azijn, en kruidnagel. Echt top, en beter dan hachee of Hollandse stoofpotjes.
Maar het aller ultieme blijft voor mij boeuf bourguignon.
Dit is de beste tip.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
worst doe je apart verwarmen en toevoegen.
Niet 200 km. Hoe ver wel, geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus hoever moeten ze niet wandelen van de kleedkamers naar het veld...
En wat zegt dit!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
Landen die nog niet uitgeschakeld zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De mosselen liggen weer in de supermarkt!
Ja, wrijf het er nog ff lekker in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Oke terrible maps zonder bronvermelding.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden er dus ook bij kunnen zitten!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
De enige juiste manierquote:
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderenquote:
Er zit geen R in de maand!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De mosselen liggen weer in de supermarkt!
Die heeft vast een kleine piemel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Als het zo doorgaat heb je een telraam nodigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Maar ehhhhh, voor de voetbalkenners > Moet ik me zorgen maken, of kan mijn 2-0 voorspelling voor Frankrijk nog uitkomen?
Zelf gemaakte van kruimige aardappelen.quote:
Incorrectquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb hem iets geschoond van spelfoutjes pak die maar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal deze noteren. Klinkt simpeler dan wat mijn oma een keer toestuurde
Nou drie hoeraatjes voor je neefquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Trek een gebied over zuid amerika en europa en dan heb je bijna elk wk dit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
69quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allez vooruit dan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte van kruimige aardappelen.
Ooit een keer gehad toen we op vakantie waren in de Ardennen, goddelijkquote:
Geen idee. Wel geld zat, maar die vind dat oprecht gewoon leuk om te doen. Voor honderden eurotjes van dat speciaal vlees erop enz.quote:
Misschien in de Chinese supermarkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Duhquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Wotte het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is de Nederlandse keuken nog zo gek nog niet.
Hanging on the Telephonequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Mooi. zag 0-0, dus maakte me zorgenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heb je een telraam nodig
Ja, kleine piemelquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Wel geld zat, maar die vind dat oprecht gewoon leuk om te doen. Voor honderden eurotjes van dat speciaal vlees erop enz.
BBq is lekker man. op de makado, rib eye, rood wijntje. heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).
Bbq is voor tokkies
Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad toen we op vakantie waren in de Ardennen, goddelijk
Wat een lieve hont was het toch. De eigenaar zal vast ook een sympathiek hondenmens zijn geweest.quote:
De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Wotte het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is de Nederlandse keuken nog zo gek nog niet.
Triggered madquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).
Bbq is voor tokkies
De Belgische claimziekte slaat dan toch weer toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Talbi was ooit een speler van Club Brugge
Ik heb ook weinig met de Fransen sinds Griezmann weg is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Onsympathieke ploeg is Marokko eigenlijk
Atomic toch welquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
valt wel mee hoor is alleen vergeten voor een groot deel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.
Hier geen mosselen als er geen R isquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat klopt. Het mosselseizoen loopt van juli t/m begin april.
Jij gourmet liever ouwe reus?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je buurman ben!
Of zo, ik bbq niet.
Ik zal jou even scoren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoord, man man man
Dit denk ik nou ook altijd bij dit soort slechte potjesquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoord, man man man
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoordwas ik al lang overleden, man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |