Die heeft vast een kleine piemel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Als het zo doorgaat heb je een telraam nodigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Maar ehhhhh, voor de voetbalkenners > Moet ik me zorgen maken, of kan mijn 2-0 voorspelling voor Frankrijk nog uitkomen?
Zelf gemaakte van kruimige aardappelen.quote:
Incorrectquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
heb hem iets geschoond van spelfoutjes pak die maar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal deze noteren. Klinkt simpeler dan wat mijn oma een keer toestuurde
Nou drie hoeraatjes voor je neefquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Trek een gebied over zuid amerika en europa en dan heb je bijna elk wk dit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
Landen die nog niet uitgeschakeld zijn.
[ afbeelding ]
69quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Allez vooruit dan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zelf gemaakte van kruimige aardappelen.
Ooit een keer gehad toen we op vakantie waren in de Ardennen, goddelijkquote:
Geen idee. Wel geld zat, maar die vind dat oprecht gewoon leuk om te doen. Voor honderden eurotjes van dat speciaal vlees erop enz.quote:
Misschien in de Chinese supermarkt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Duhquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Wotte het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is de Nederlandse keuken nog zo gek nog niet.
Hanging on the Telephonequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
Mooi. zag 0-0, dus maakte me zorgenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat heb je een telraam nodig
Ja, kleine piemelquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee. Wel geld zat, maar die vind dat oprecht gewoon leuk om te doen. Voor honderden eurotjes van dat speciaal vlees erop enz.
BBq is lekker man. op de makado, rib eye, rood wijntje. heerlijkquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).
Bbq is voor tokkies
Hebben jullie dat niet?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ooit een keer gehad toen we op vakantie waren in de Ardennen, goddelijk
Wat een lieve hont was het toch. De eigenaar zal vast ook een sympathiek hondenmens zijn geweest.quote:
De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Wotte het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is de Nederlandse keuken nog zo gek nog niet.
Triggered madquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).
Bbq is voor tokkies
De Belgische claimziekte slaat dan toch weer toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Talbi was ooit een speler van Club Brugge
Ik heb ook weinig met de Fransen sinds Griezmann weg is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Onsympathieke ploeg is Marokko eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |