Dit is de beste tip.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:07 schreef vul_maar_in het volgende:
worst doe je apart verwarmen en toevoegen.
Niet 200 km. Hoe ver wel, geen ideequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus hoever moeten ze niet wandelen van de kleedkamers naar het veld...
En wat zegt dit!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
Landen die nog niet uitgeschakeld zijn.
[ afbeelding ]
Ik heb het nog nooit zelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De mosselen liggen weer in de supermarkt!
Ja, wrijf het er nog ff lekker in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Oke terrible maps zonder bronvermelding.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hadden er dus ook bij kunnen zitten!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
De enige juiste manierquote:
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderenquote:
Er zit geen R in de maand!!!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
De mosselen liggen weer in de supermarkt!
Die heeft vast een kleine piemel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Als het zo doorgaat heb je een telraam nodigquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Mikeytt het volgende:
Maar ehhhhh, voor de voetbalkenners > Moet ik me zorgen maken, of kan mijn 2-0 voorspelling voor Frankrijk nog uitkomen?
Zelf gemaakte van kruimige aardappelen.quote:
Incorrectquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
heb hem iets geschoond van spelfoutjes pak die maar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zal deze noteren. Klinkt simpeler dan wat mijn oma een keer toestuurde
Nou drie hoeraatjes voor je neefquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neef van mij heeft de grootste Kamado die er is. Dat is wel ziek hoor. Die is daar urennn mee bezig. Kan dat wel waarderen
Trek een gebied over zuid amerika en europa en dan heb je bijna elk wk dit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:08 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |