De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Wotte het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is de Nederlandse keuken nog zo gek nog niet.
Triggered madquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je hebt net stoer lopen doen om ons te overtuigen dat jij echt de grootste Tokkie bent op de wereld (Vreemd om trots op te zijn).
Bbq is voor tokkies
De Belgische claimziekte slaat dan toch weer toe.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Talbi was ooit een speler van Club Brugge
Ik heb ook weinig met de Fransen sinds Griezmann weg is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Onsympathieke ploeg is Marokko eigenlijk
Atomic toch welquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete nummer van Blondie?
@:mexicanobakker
valt wel mee hoor is alleen vergeten voor een groot deel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De Nederlandse keuken is bijzonder matig. Alleen de Franse en Amerikaanse keuken zijn waarschijnlijk nog slechter.
Hier geen mosselen als er geen R isquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat klopt. Het mosselseizoen loopt van juli t/m begin april.
Jij gourmet liever ouwe reus?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik je buurman ben!
Of zo, ik bbq niet.
Ik zal jou even scoren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoord, man man man
Dit denk ik nou ook altijd bij dit soort slechte potjesquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoord, man man man
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:12 schreef Mikeytt het volgende:
Als ik speelde, had ik allang een doelpunt gescoordwas ik al lang overleden, man man man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |