Marokko is een ex kolonie van Frankrijk, dus dat is geen nieuwe informatie voor de Marokkanen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk moet ff zeggen dat ze de moeders van die Marokkezen hebben geneukt dan worden die Marokkezen altijd verschrikkelijk MAD
Ik heb 2 kinderen. De een heb ik geleerd om patat te zeggen de ander heb ik geleerd om friet te zeggen. 😁quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
Ter illustratie:quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan een foto van een slaatje en een hamburger.
dat ziet er al beter uit maat.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit van me leven gegeten
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Mijn standaard Gelderse kruudmoes is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Mikeytt het volgende:
Kruudmoes recept
Dit heb je nodig
500 g ouderwetse parelgort
200 g dikke, gele rozijnen
50 g kleine, donkere sultanarozijnen
1 stuk mager gerookt spek
1 rookworst
1 verse varkensworst flinke bos Roomse kervel
Flinke handvol kruiden, zoals munt,
bieslook, peterselie, zwartebessenblad
1-1,5 l boerenkarnemelk
Gewoon alles in de pan en koken maar
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent niet wijs man snert is super easy als je lief bent stuur ik je het recept.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snert
Altijd lekker, maar veel te veel werk.Altijd even langs oma rijden om een pan snert op te halen
Dat is Limburgs zuurvlees. Niks Belgiëquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Dat mapje is gedateerd. Ik meen gelezen te hebben dat friet terrein wintquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag alleen als je in Brabant of Limburg woont.
Handig, dan kan je thee makenquote:
Daar zit tegenwoordig geen lepeltje meer bij. Moet ik dat met m'n handen eten?!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ken ik ook, maar het deuntje van dat nummer van Pat Benatar was ff te horenquote:
Nu heb ik trek.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Mosselenquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerder dit:
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
of dit:
[ afbeelding ]
Even teruggescrolltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |