Je kan nauwelijks zien waar het bord eindigt, en waar het eten begint.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
In de pauze even een lekker bordje Gelderse kruudmoes pakken
[ afbeelding ]
Ik moest inderdaad ook even naar de wc.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gelderse kruudmoes (of kruutmoes) is een traditionele, stevige streekpap uit Gelderland en Overijssel. Het is een voedzame combinatie van gort en karnemelk, gevuld met rozijnen, spek, rookworst en veel verse kruiden zoals kervel. Vroeger diende dit gerecht als complete maaltijd voor boeren tijdens het zware werk op het land
Vervolgens dan wel de vanille vla in hetzelfde bord flikkeren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij Nederlanders weten wel wat koken is
Soep met karnemelk is iets wat alleen wij kunnen bedenkenEn heerlijk dat het is.
Dus het ziet er niet alleen smerig uit, het IS smerigquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij Nederlanders weten wel wat koken is
Soep met karnemelk is iets wat alleen wij kunnen bedenkenEn heerlijk dat het is.
Lekker, wat doe je erop?quote:
RODE DUIVELSquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom heeft het Belgische elftal eigenlijk niet zo’n fantastische Engelse bijnaam zoals elk ander team uit België? @:capuchon_jongen @:Lenny77
Nee, mijn kruudmoes ziet er altijd beter uitquote:
Ghriba <3quote:
Lijkt wel mislukte pasta carbonara.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
Hier voor als je ooit schelpdieren eet:quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]![]()
Maar dat krijg je met zo'n all you can eat concept hč. Alles proberen, lekker snaaien hmm hmm hmm beetje van dit beetje van dat. Brood, soep, vis, vlees, ijs, kaas alles gehad. Nu klagen.
Nooit van gehoordquote:
Omdat wij Belgen zijn en geen Engelsen... Duhquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarom heeft het Belgische elftal eigenlijk niet zo’n fantastische Engelse bijnaam zoals elk ander team uit België? @:capuchon_jongen @:Lenny77
The red Devils ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Oh vroeger was dat nog geen Engelsquote:
Denk dat het komt omdat er meerdere soorten kaasjes op een plank liggen. Als je meerdere soepen op een plank geserveerd zou krijgen zou het ook een soepplank zijnquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:51 schreef Zorro het volgende:
Stom woord trouwens, kaasplank.
Als je soep wil vraag je toch ook niet om een soepkop?
Ik heb vroeger ook wel eens na een stevig avondje stappen zo’n bordje Gelderse kruudmoes uitgespuwd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:52 schreef Mikeytt het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zijn hier Gelderse mensen die ik kan mentionen om op jullie te haten?quote:
Red Devils?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Dat zouden ze doen als Zidane coach wasquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk moet ff zeggen dat ze de moeders van die Marokkezen hebben geneukt dan worden die Marokkezen altijd verschrikkelijk MAD
en dat eten zag er ook niet best uit!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk na het zien van die foto van mikey
Dit doet mij denken aan een foto van een slaatje en een hamburger.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef GGMM het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk na het zien van die foto van mikey
Allezquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:57 schreef Regilio_ het volgende:
Deze Ruben op den Belg is een scheefpoeper heb ik gisteren geleerd.
Ik zeg tegenwoordig ook gewoon stiekem frietquote:
Ik las Red Flamoesquote:
Zidane heeft een Algerijnse achtergrond.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk moet ff zeggen dat ze de moeders van die Marokkezen hebben geneukt dan worden die Marokkezen altijd verschrikkelijk MAD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |