Dombo....hou je in.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens vast willen pakken
Daar zijn wel goed in. En vooral van mannetjes in blauw/witquote:
Iedereen heeft Mbappequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef leolinedance het volgende:
Mbappe laat mijn Scorito mooi in de steek
Of elke 5 minuten iemand erafquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moesten nu eens in de verlengingen het doel een meter breder en een meter hoger maken. Om zo meer doelpunten te creëren
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar zijn wel goed in. En vooral van mannetjes in blauw/wit
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef Mikeytt het volgende:
Als ze Maarten van Rossem op het veld zetten, wordt er zelfs nog sneller gescoord
Heb je zonnepanelen gekocht?quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op dit soort dagen mis je dan toch de groepsfase.
Groepsfase leukste fase.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat lijkt me nog steeds een geweldig conceptquote:
Is niets racistisch aan . Ze zijn goed in het voorkomen van doelpunten tegen mensen in blauw/wit (nu speelt frankrijk in het wit)quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
ik ben pas halverwege mijn 1 na laatste blik zo kut is deze pot.
Murricaquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:23 schreef Zorro het volgende:
Als ze nou gewoon normaal om 21:00 begonnen waren dan was die verlenging ook een stuk schappelijker.
Die stelde zelf een keer dat scoren makkelijk is.quote:
Ik mis de groepsfase niet echt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |