Zelfs Brugge is daar sneller meequote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ze ook al 20 jaar wachten op een nieuw stadion?
Dit postte ik 10 minuten geleden al maar ik zal niet boos worden.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het oorspronkelijke idee was van Terrible Maps![]()
[ x ]
Gezond en lekker voedsel zonder al te veel kruiden en andere ongein.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hollandse pot is wel het meest lege voedsel wat je je kunt indenken
Die kans wordt wel steeds groter jaquote:
@Lenny77 kijk nou wat ie doetquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:17 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zonder kruiden is er juist geen kloot aan. Dat is het hele probleemquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezond en lekker voedsel zonder al te veel kruiden en andere ongein.
juist kneiter vol energie debielquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hollandse pot is wel het meest lege voedsel wat je je kunt indenken
Met mayoquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder kruiden is er juist geen kloot aan. Dat is het hele probleem
Ooit live gezien op Tilburg kermisgenot. Over tokkies gesprokenquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zodat we stukje bij beetje uitkomen bij Alizee
Die gaat bijna nooit op overigens.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Caland het volgende:
Die Marokkanen gaan straks geheel volgens de aloude VOETBALWET scoren
Ik vond het geweld van de Fransen best vermakelijk de eerste helftquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Dit is ook wel een draak van een wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |