Achter het station moet lukkenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kijk maar op Kinky, dan weet je hoe de prijzen tegenwoordig zijn. Spoiler: Nee
Dit vind ik een slecht plan.quote:
quote:
Welke TT had jij?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom worden er zo snel topic weggekaapt zonder een leuke TT te bedenken. Waardeloos.
Als Ronaldo mist ga ik wel een glas heffenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:44 schreef vul_maar_in het volgende:
zonder pingels is dit alles voor niks.
Ik had vooraf toestemming gegevenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:45 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom worden er zo snel topics weggekaapt zonder een leuke TT te bedenken. Waardeloos.
Wij zijn ook gewoon een leuk en aardig volkjequote:Op maandag 6 juli 2026 22:45 schreef Lothiriel het volgende:
Mooiste aan Limburg is de zangerige taal
ik word altijd meteen verliefd op leuke Limburgse dames
Dit is wel heel overdrevenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA
Chocomelk (met een K linkt dan weer erg West Vlaams)quote:
Lekker scharen met de kapster boh boh.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Kinki was vroeger mijn kapper. Goede zaak
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 6 juli 2026 22:45 schreef Lothiriel het volgende:
Mooiste aan Limburg is de zangerige taal
ik word altijd meteen verliefd op leuke Limburgse dames
Waar noemt ge de k?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Chocomelk (met een K linkt dan weer erg West Vlaams)
Hoezo zélfs drizzt?quote:
Hij mist @Pisces29quote:Op maandag 6 juli 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel heel overdreven
Alsof je iets te compenseren hebt
Sorry dan maar weer.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is wel heel overdreven
Alsof je iets te compenseren hebt
Nee, normaal was hij nu aan het gamen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo zélfs drizzt?
Is hij minderwaardig ofzo?
Als je nou eens de tv uitzet, krijgen wij tenminste een leuke wedstrijdquote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef Mikeytt het volgende:
Kijk ik eens voor de verandering voetbal, scoren ze niet
Ben ik ookquote:
Die had je op links moeten gooien en Baena eraf jaquote:
Merk chocomelquote:
Nog achterlijker?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Dit is Nederlands Limburg, wij klinken anders
Laat maar eens horen dan.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Dan kan Guido Belcanto ook niet ontbreken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een playlist aan het luisteren en ben naar Magrietje van Louis Neefs aan het luisteren
Vlaams Limburg klinkt ook zangerig.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
In Nederlands Limburg zitten er ook nog wel redelijke verschillen qua dialect.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Stuurt Fok! nog een bloemetje naar hem?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai dat @:mexicanobakker meerdere topics heeft geopend.
ik vind dat als beide ploegen daar akkoord mee gaan dat het moet kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Halcon het volgende:
Kan Trump niet even met Infantino bellen om te regelen dat na de reguliere speeltijd ze maar meteen beginnen aan de pingels?
Hij zou beter voor België supporteren.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai dat @:mexicanobakker meerdere topics heeft geopend.
Mja wij zeggen chocomelk tegen allesquote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Merk chocomel
West Vlaams voor chocolademelk:
ChocomelK
Jezus dat je dat nog weetquote:
Je kan hem beter weggooien met die 19 minutenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Pfff, bijna 11 uur. Dan kan ik de kristallen bij het raam zetten om op te laden.
Ze zouden de winnaar gewoon moeten aanwijzen op basis van match momentum ipv penalty's.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Spanje lijkt te domineren op basis van de match momentum analyse
Besteld via Temu zeker?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je kan hem beter weggooien met die 19 minuten
Klopt, hier ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Nederlands Limburg zitten er ook nog wel redelijke verschillen qua dialect.
Ja dan geeft ze er zeker een rukje aan. Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achter het raam kom je wel klaar met 50 euro.
@Coolguyquote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie wel eens een gele kaart willen geven?
Niemand, dat laat ik aan de uiterst kundige mensen in het blauw over.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je benadert het niveau van de wedstriijd aardig.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Silva krijgt geen zilveren kaart, maar een gele.
Laat je gaanquote:
Op basis van de eerste helft.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
Waarom dachten we eigenlijk dat dit een genotspot zou worden?
Lijkt mijn een leuke optie, naast een timeout.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vorige week was het volle maan en heb ik hem niet opgeladen. Dan is de energie instabielquote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je kan hem beter weggooien met die 19 minuten
Dat kan ik niet echt verstaan. Was afgelopen week rond Maastricht, dat klinkt ook anders en ook daar moet ik moeite done.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, hier ook wel.
Denk dat Kerkrade bij jullie wel het ergste zal zijn
Dan mag je wel in 10 minuten het rubbertje vol kwakken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dan geeft ze er zeker een rukje aan. Dat kun je zelf ook
Het is geen volle maanquote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Pfff, bijna 11 uur. Dan kan ik de kristallen bij het raam zetten om op te laden.
Masochist gespotquote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Kut jammer had wel verlenging gewild.
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.quote:
Trump is voor Messi hoor.quote:
Ik bedoel een 1-0 minimalistische overwinning.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.
4x 1-0 in de KO-fase genot. (waarvan 1x na verlenging)quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel een 1-0 minimalistische overwinning.
Gaat gij dat nu blijven zeggen???quote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouja had Liever Portugal - België dan Spanje - België (Als ze doorgaan tenminste)
Verlenging is ook extra tijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.
Jij zal ook genieten zeker als België er straks uitlichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi. Ik geniet nu al van alle meltdowns.
Volle maan zorgt alleen voor krachtigere energie. Hekate is altijd aanwezigquote:
lichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zal ook genieten zeker als België er straks uitlicht
?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Portugal zou winnen zodat je naar bed kon dus hou deze act maar voor je.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog even winst voor USA bohhh.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit dat lichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Ik ben tegen de VS.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Werden ze wel wereldkampioen mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4x 1-0 in de KO-fase genot. (waarvan 1x na verlenging)
De enige goede energie is krachtige energiequote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volle maan zorgt alleen voor krachtigere energie. Hekate is altijd aanwezig
Oh dat lukt in de helft ook nog wel. Maar dat kost dan vast geen 25 euroquote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan mag je wel in 10 minuten het rubbertje vol kwakken.
Ik zei alleen dat ik liever wilde dat Portugal won dan een verlenging, maar ik heb niets gezegd over een overwinning van Spanje.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Portugal zou winnen zodat je naar bed kon dus hou deze act maar voor je.
Uitlichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ach alsof wij daar wakker van zouden liggen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4x 1-0 in de KO-fase genot. (waarvan 1x na verlenging)
Hij vervloekt de nestquote:Op maandag 6 juli 2026 22:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had het nog niet gezien, dus ja hij mag dat. Iedereen moet dit weten!
quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Dan is het juichen ook niet oprecht, een echte fan zou zoiets nooit liever willen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik liever wilde dat Portugal won dan een verlenging, maar ik heb niets gezegd over een overwinning van Spanje.
Masturberenquote:
Gamen met @GGMMquote:
Gohquote:Op maandag 6 juli 2026 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan is het juichen ook niet oprecht, een echte fan zou zoiets nooit liever willen.
Stukje Depay.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:57 schreef Halcon het volgende:
Ronaldo loopt ook echt alleen maar in de weg
quote:
beiden combinerenquote:
Ik ga slapen sorryquote:
Welnee. Als je met een groepje geavanceerde heksen bent, kan je Hekate volledig oproepen. Dat is nog krachtiger dan een volle maanquote:Op maandag 6 juli 2026 22:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De enige goede energie is krachtige energie
Blijft sowieso een betweterig mannetje.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Portugal zou winnen zodat je naar bed kon dus hou deze act maar voor je.
Congeeeeeeequote:
Een beetje heks heeft dat in zich en hoeft het niet op te roepenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Welnee. Als je met een groepje geavanceerde heksen bent, kan je Hekate volledig oproepen. Dat is nog krachtiger dan een volle maan
Misschien mijn magie en hekserij topic weer in leven blazen
TRU / Magie en Hekserij #1
met een uitkering hoef je niet te werkenquote:
Ik ook, ik kreeg al een hartverzakking.quote:
wanneer heb je vrij? Ik moet nog een maand doorquote:
Neuhhhh, Hekate kan je nooit in je eentje oproepen. Die straft arrogantie. Je kan je energie helemaal verliezen als je het toch probeertquote:Op maandag 6 juli 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een beetje heks heeft dat in zich en hoeft het niet op te roepen
Rijstepap?quote:
En nog steeds lolquote:Op maandag 6 juli 2026 22:58 schreef Mortaxx het volgende:
Portugal speelt de laatste minuten alsof ze voorstaan
Ik heb volgende week vanaf dinsdag 7 dagen en dan eind augustus nog watquote:Op maandag 6 juli 2026 23:00 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
wanneer heb je vrij? Ik moet nog een maand door
Eerste helft was best prima.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:00 schreef Perrin het volgende:
Matige pot, Spanje wel de verdiende winnaar.
Geniet er lekker vanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vanaf dinsdag 7 dagen en dan eind augustus nog wat
Zo irritant.quote:
Zweetoksel genot!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zweetoksels door het colbert heen bij Martinez.
Graag gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Welterusten.
Bedankt voor de gezelligheid!
Nog altijd nul tegengoals, koekoekquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Veel kleurlozer krijg je het niet. Tot België.
ALLE KINDEREN DE KELDER UIT VANNACHT ALLENquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan de Belgen WEL leveren
Tenzij jij nog wilde plannen hebtquote:
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd nul tegengoals, koekoek
Hoeraquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd nul tegengoals, koekoek
Die spelen tegen Trump en het hele Witte Huis.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan de Belgen WEL leveren
Hjalmar Schacht was ook een Duits econoom die weleens een verkeerde inschatting maakte.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef TLC het volgende:
Die Duitse econoom zat er goed naast he met zijn finale Nederland tegen Portugal
Niet helemaal juist!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.
Nee maar ik hoop dat iemand een paar mentions zet vannacht zodat ik morgenvroeg kan zien wat B gedaan heeftquote:
Er waren ook een paar 'kenners' die dachten dat Portugal wereldkampioen kon wordenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:
Prima voor het toernooi dit. Portugal is altijd wel taai in dit soort potjes, maar bakken er helemaal niets van als ze het spel moeten maken. Aanvallend is het ook enorm matig allemaal. Heb je gewoon niets aan als het om kijkplezier gaat.
Nou dat vindt ie leuk denk ik. Eindelijk af van die aandacht.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef TLC het volgende:
Die Duitse econoom zat er goed naast he met zijn finale Nederland tegen Portugal
quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Kriegel het volgende:
User @:leolinedance krijgt net z'n tv terug.
Behalve als je Oranje bent.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.
Portugal is al jaren verschrikkelijk slecht. Dat ze ooit dat EK nog wonnen was een wonder en meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren ook een paar 'kenners' die dachten dat Portugal wereldkampioen kon worden
Nou, niets laten zien? Ze hebben een topland als Kroatië er wel uitgeflikkerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat was dit kut. Portugal weer een WK helemaal niets laten zien met een leuke selectie.
Gras is groen.
ik heb muggen op je afgestuurd zodat je niet kan slapen met een excuus.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar ik hoop dat iemand een paar mentions zet vannacht zodat ik morgenvroeg kan zien wat B gedaan heeft
Wil jij bij elk ding even een mention zetten aub?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
even de beentjes strekken, terug voor België uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |