Nee joh Frankrijk is 10 x beterquote:Op maandag 6 juli 2026 23:16 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar zit nog wel een idee van voetbal in. En een goeie dag tegen Frankrijk en je kan het WK zomaar winnen .
Mwah, Spanje heeft veel meer creativiteit, spelintelligentie en bewegelijkheid voorin.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Aanval is middelmaat ja. Maar Spanje ook buiten Yamal om. Als die gast het niet heeft zoals vandaag blijft er ook niks over. Die andere 2 zouden bij Nederland ook op het bankje zitten.
Ach ik heb nog de Hand van God live gezien dus als we het over oud hebben.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh shit daar zeg je me wat, ik vrees dat ik hetzelfde lot moet ondergaan![]()
![]()
Nu voel ik me echt een ouwe zak
Boumaquote:Op maandag 6 juli 2026 23:20 schreef TLC het volgende:
Ronaldo scoorde al in 2004 tegen Oranje in de halve finales ! Toen stonden bv Davids, Overmars, Seedorf en Bouma nog in de basis
LOL Van Basten , Gullit , Rijkaard .... 88quote:Op maandag 6 juli 2026 23:20 schreef TLC het volgende:
Ronaldo scoorde al in 2004 tegen Oranje in de halve finales ! Toen stonden bv Davids, Overmars, Seedorf en Bouma nog in de basis
Lol hele WK nog geen goal tegen gekregen maar de defensie is matig hoorquote:Op maandag 6 juli 2026 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spanje is achterin ook maar matig. Keeper ook maar matig
Je zou dan ook nog wel een aantal toernooien vast zitten aan Memvis.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
.. en als we een vergelijkbare lijn doortrekken voor bv Brobbey dan zal hij zijn laatste interland spelen in 2048dan ben ik bijna 70 !
![]()
Als ik er dan nog ben... dan loop ik tegen d e 85 /90 aanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:23 schreef TLC het volgende:
. en als we een vergelijkbare lijn doortrekken voor bv Brobbey dan zal hij zijn laatste interland spelen in 2048dan ben ik bijna 70 !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |