Was nog wel leuk geweest als er had gestaan CHRISTIANO RONALDO CAN I HAVE YOUR HANDKERCHIEF?quote:Op maandag 6 juli 2026 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
Kutkind met bord: CHRISTIANO RONALDO CAN I HAVE YOUR JERSEY
Ja tuurlijk joh
Tja, het is los zand. Kwaliteit ligt met name op het middenveld, maar alleen met goede middenvelders ga je het niet redden. Missen vooral een goede spits en buitenspelers, Ronaldo is dat niet meer en iets anders hebben ze niet.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat was dit kut. Portugal weer een WK helemaal niets laten zien met een leuke selectie.
Gras is groen.
Moet vroeg opquote:Op maandag 6 juli 2026 23:09 schreef Lothiriel het volgende:
@:Lenny77 je kan ook gewoon blijven tot de wedstrijd afgelopen is
Kusjes en tot kijk!!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:09 schreef Lenny77 het volgende:
Goed... ik moet gaan slapen..
Slaapwel lieve vriendjes!!
JUICH VOOR BELGIË![]()
![]()
Grote ster ronaldo moest nog 3 kansen krijgen om er in te blijven. Goed voor de views enzo.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:01 schreef Gretzl het volgende: Rare scheids tovert 2,5 minuten erbij [ afbeelding ]
Vorige wedstrijd won hij nog.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:11 schreef Anonymousz het volgende:
Allemaal 1 min stilte houden voor Ronaldo omdat het zijn laatste WK wedstrijd was en nooit 1 won
Daar kan ik wel mee leven, in ieder geval geen Argentinië in de finale.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:11 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat de WK finale hetzelfde gaat zijn als de EK finale, met dezelfde uitkomst als winnaar
Aanval is middelmaat ja. Maar Spanje ook buiten Yamal om. Als die gast het niet heeft zoals vandaag blijft er ook niks over. Die andere 2 zouden bij Nederland ook op het bankje zitten.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:09 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het is los zand. Kwaliteit ligt met name op het middenveld, maar alleen met goede middenvelders ga je het niet redden. Missen vooral een goede spits en buitenspelers, Ronaldo is dat niet meer en iets anders hebben ze niet.
Ja, Gonçalo Ramos, maar dat is ook vaker niets dan wel iets. Zit bij PSG meer op de bank dan dat ie speelt en heeft eigenlijk ook maar een redelijk seizoen gedraaid bij Benfica.
ik bedoel nooit een WK heeft gewonnenquote:
Spanje is achterin ook maar matig. Keeper ook maar matigquote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Aanval is middelmaat ja. Maar Spanje ook buiten Yamal om. Als die gast het niet heeft zoals vandaag blijft er ook niks over. Die andere 2 zouden bij Nederland ook op het bankje zitten.
Oh shit daar zeg je me wat, ik vrees dat ik hetzelfde lot moet ondergaanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:12 schreef DrDentz het volgende:
Met CR7 op een WK voelde ik me nog wel jong omdat ik dan jonger ben dan een speler, volgende WK kan dat niet meer 😪
Kwaad, woedend!quote:
Maar zit nog wel een idee van voetbal in. En een goeie dag tegen Frankrijk en je kan het WK zomaar winnen .quote:Op maandag 6 juli 2026 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spanje is achterin ook maar matig. Keeper ook maar matig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |