Geniet er lekker vanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb volgende week vanaf dinsdag 7 dagen en dan eind augustus nog wat
Zo irritant.quote:
Zweetoksel genot!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zweetoksels door het colbert heen bij Martinez.
Graag gedaanquote:Op maandag 6 juli 2026 23:01 schreef GGMM het volgende:
Afgelopen.
Welterusten.
Bedankt voor de gezelligheid!
Nog altijd nul tegengoals, koekoekquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
Veel kleurlozer krijg je het niet. Tot België.
ALLE KINDEREN DE KELDER UIT VANNACHT ALLENquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan de Belgen WEL leveren
Tenzij jij nog wilde plannen hebtquote:
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd nul tegengoals, koekoek
Hoeraquote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog altijd nul tegengoals, koekoek
Die spelen tegen Trump en het hele Witte Huis.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beter gaan de Belgen WEL leveren
Hjalmar Schacht was ook een Duits econoom die weleens een verkeerde inschatting maakte.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef TLC het volgende:
Die Duitse econoom zat er goed naast he met zijn finale Nederland tegen Portugal
Niet helemaal juist!quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.
Nee maar ik hoop dat iemand een paar mentions zet vannacht zodat ik morgenvroeg kan zien wat B gedaan heeftquote:
Er waren ook een paar 'kenners' die dachten dat Portugal wereldkampioen kon wordenquote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:
Prima voor het toernooi dit. Portugal is altijd wel taai in dit soort potjes, maar bakken er helemaal niets van als ze het spel moeten maken. Aanvallend is het ook enorm matig allemaal. Heb je gewoon niets aan als het om kijkplezier gaat.
Nou dat vindt ie leuk denk ik. Eindelijk af van die aandacht.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef TLC het volgende:
Die Duitse econoom zat er goed naast he met zijn finale Nederland tegen Portugal
quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Kriegel het volgende:
User @:leolinedance krijgt net z'n tv terug.
Behalve als je Oranje bent.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je geen tegengoals krijgt, word je wereldkampioen.
Portugal is al jaren verschrikkelijk slecht. Dat ze ooit dat EK nog wonnen was een wonder en meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er waren ook een paar 'kenners' die dachten dat Portugal wereldkampioen kon worden
Nou, niets laten zien? Ze hebben een topland als Kroatië er wel uitgeflikkerd.quote:Op maandag 6 juli 2026 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat was dit kut. Portugal weer een WK helemaal niets laten zien met een leuke selectie.
Gras is groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |