Dat kan ik niet echt verstaan. Was afgelopen week rond Maastricht, dat klinkt ook anders en ook daar moet ik moeite done.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Klopt, hier ook wel.
Denk dat Kerkrade bij jullie wel het ergste zal zijn
Dan mag je wel in 10 minuten het rubbertje vol kwakken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dan geeft ze er zeker een rukje aan. Dat kun je zelf ook
Het is geen volle maanquote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Pfff, bijna 11 uur. Dan kan ik de kristallen bij het raam zetten om op te laden.
Masochist gespotquote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef leolinedance het volgende:
Kut jammer had wel verlenging gewild.
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.quote:
Trump is voor Messi hoor.quote:
Ik bedoel een 1-0 minimalistische overwinning.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.
4x 1-0 in de KO-fase genot. (waarvan 1x na verlenging)quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoel een 1-0 minimalistische overwinning.
Gaat gij dat nu blijven zeggen???quote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nouja had Liever Portugal - België dan Spanje - België (Als ze doorgaan tenminste)
Verlenging is ook extra tijd.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit in extra tijd gewonnen te hebben sinds het WK van 2002.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |