Nog achterlijker?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Dit is Nederlands Limburg, wij klinken anders
Laat maar eens horen dan.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Dan kan Guido Belcanto ook niet ontbreken.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben een playlist aan het luisteren en ben naar Magrietje van Louis Neefs aan het luisteren
Vlaams Limburg klinkt ook zangerig.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
In Nederlands Limburg zitten er ook nog wel redelijke verschillen qua dialect.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
[..]
Stuurt Fok! nog een bloemetje naar hem?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai dat @:mexicanobakker meerdere topics heeft geopend.
ik vind dat als beide ploegen daar akkoord mee gaan dat het moet kunnen.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Halcon het volgende:
Kan Trump niet even met Infantino bellen om te regelen dat na de reguliere speeltijd ze maar meteen beginnen aan de pingels?
Hij zou beter voor België supporteren.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:49 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd is zo saai dat @:mexicanobakker meerdere topics heeft geopend.
Mja wij zeggen chocomelk tegen allesquote:Op maandag 6 juli 2026 22:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Merk chocomel
West Vlaams voor chocolademelk:
ChocomelK
Jezus dat je dat nog weetquote:
Je kan hem beter weggooien met die 19 minutenquote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Mikeytt het volgende:
Pfff, bijna 11 uur. Dan kan ik de kristallen bij het raam zetten om op te laden.
Ze zouden de winnaar gewoon moeten aanwijzen op basis van match momentum ipv penalty's.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Spanje lijkt te domineren op basis van de match momentum analyse
Besteld via Temu zeker?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je kan hem beter weggooien met die 19 minuten
Klopt, hier ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Nederlands Limburg zitten er ook nog wel redelijke verschillen qua dialect.
Ja dan geeft ze er zeker een rukje aan. Dat kun je zelf ookquote:Op maandag 6 juli 2026 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achter het raam kom je wel klaar met 50 euro.
@Coolguyquote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welke user zouden jullie wel eens een gele kaart willen geven?
Niemand, dat laat ik aan de uiterst kundige mensen in het blauw over.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je benadert het niveau van de wedstriijd aardig.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Silva krijgt geen zilveren kaart, maar een gele.
Laat je gaanquote:
Op basis van de eerste helft.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:52 schreef Coco het volgende:
Waarom dachten we eigenlijk dat dit een genotspot zou worden?
Lijkt mijn een leuke optie, naast een timeout.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vorige week was het volle maan en heb ik hem niet opgeladen. Dan is de energie instabielquote:Op maandag 6 juli 2026 22:51 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Je kan hem beter weggooien met die 19 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |