Jij zal ook genieten zeker als België er straks uitlichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg mooi. Ik geniet nu al van alle meltdowns.
Volle maan zorgt alleen voor krachtigere energie. Hekate is altijd aanwezigquote:
lichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij zal ook genieten zeker als België er straks uitlicht
?quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Portugal zou winnen zodat je naar bed kon dus hou deze act maar voor je.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog even winst voor USA bohhh.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit dat lichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
Ik ben tegen de VS.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Werden ze wel wereldkampioen mee.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4x 1-0 in de KO-fase genot. (waarvan 1x na verlenging)
De enige goede energie is krachtige energiequote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Volle maan zorgt alleen voor krachtigere energie. Hekate is altijd aanwezig
Oh dat lukt in de helft ook nog wel. Maar dat kost dan vast geen 25 euroquote:Op maandag 6 juli 2026 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan mag je wel in 10 minuten het rubbertje vol kwakken.
Ik zei alleen dat ik liever wilde dat Portugal won dan een verlenging, maar ik heb niets gezegd over een overwinning van Spanje.quote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net wilde je nog dat Portugal zou winnen zodat je naar bed kon dus hou deze act maar voor je.
Uitlichtquote:Op maandag 6 juli 2026 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |