abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132589
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:20 #2
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132590
Als iemand vraagt hoe mijn vakantie was dan reageer ik altijd heel spitsvondig, alsof ik het alweer vergeten ben. Lachen joh.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:30 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132591
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:43 #4
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221132592
Ik vind het maar een matige wedstrijd
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:47 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132593
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @GGMM
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:48 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Ik ben tegen racisme.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132596
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Na ik ga slapen. :@ Mag dat ook?
Ik ook, :').

Trusten w/.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221132597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Misschien de schoonmaker?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:02 #9
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132598
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Durmada het volgende:
Ik vind het maar een matige wedstrijd
Wil je Matig iets meer respect geven dit is kut met peren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:03 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Vast de schoonmaker hahaha.
pi_221132600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Wij zijn tegen racisme,
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:13 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132602
Dit is toch een overtreding?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:14 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132603
HUP GHANA!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:18 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132605
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ook, :').

Trusten w/.
Lekker koese.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:31 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
Gaat dit over huis van draken?
What can change the nature of a man?
pi_221132609
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vast de schoonmaker hahaha.
Al gezegd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:35 #17
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132610
BELCHINEZEN

ZIEDEND
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:38 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132611
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…

[ afbeelding ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:42 #19
441859 crew  Lenny77
pi_221132612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Een vrouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:45 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132614
Counterkans Engeland

Ingooi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221132615
Tuchelball is ook saai
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:53 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Gaat dit over huis van draken?
Jazeker.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:54 #23
35723 crew  GGMM
pi_221132618
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1

Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een overtreding?
Alleen tegen Messi.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:04 #25
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132621
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een vrouw?
Tropische weduwentroost?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:04 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien de schoonmaker?
Die maken nooit schoon. Maar ik kan daar niks van zeggen anders ben ik een racist.
What can change the nature of a man?
pi_221132624
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221132626
Zo dat joch heeft flink z'n best geaan in de goudmijn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:16 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:24 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1

Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Ja laatste twee opnieuw ofzo ga ik doen denk ik. Meestal heb ik dan wel weer een 'ohja' moment.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:26 #31
441859 crew  Lenny77
pi_221132629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Tropische weduwentroost?
Zoiets
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132630
Wat een moeizame pot voetbal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:29 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132631
Gordon heeft er de kracht niet meer voor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:32 #34
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
BELCHINEZEN

ZIEDEND
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Zoo halve dagen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:41 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Lekker geslapen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:45 #37
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
ZO, lekker uitgeslapen?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:48 #38
35723 crew  GGMM
pi_221132640
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:52 #39
441859 crew  Lenny77
pi_221132641
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Kies wijs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:56 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132642
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Engeland
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221132644
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
het maar
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:10 #42
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132646
geen goal alsjeblieft niet
pi_221132647
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:20 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132648
PALO? oh nee
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:23 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132650
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zoo halve dagen
:')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:23 #46
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132651
Stukje Brits theater.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:34 #47
441859 crew  Lenny77
pi_221132653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
het maar
Jongens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Werk je bij de Apenheul?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:35 #49
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Of "fijn weekend :W" op woensdag.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef vul_maar_in het volgende:
geen goal alsjeblieft niet
Je wil wel een goal???
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:38 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132657
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Of als je een keertje wat eerder naar huis gaat:
GA JE NU AL WEG??!@
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:45 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221132659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazeker.
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:04 #54
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Je wil wel een goal???
Niet van die Engelsen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:26 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132664
Man man man deze pot.
What can change the nature of a man?
pi_221132665
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
België uiteraard
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:29 #57
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132666
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+
Vlamingen...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:39 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132667
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221132668
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+
Gaan we nu op date?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:59 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:
Man man man deze pot.
Echt he... na al die hype na Kroatie...man man man.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:59 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Dat is allemaal nep.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:12 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.
pi_221132675
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Het zijn geen Feyenoorders
pi_221132677
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvreters
pi_221132678
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:30 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het zijn geen Feyenoorders
Nou poe, daar heb je me hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:31 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat is allemaal nep.
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:37 #68
284411 crew  heywoodu
pi_221132682
"Heel pittige overtreding" :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:38 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132683
Hij speelt toch de bal?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:42 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Fair enough
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:46 #71
842 Zorro
Z
pi_221132686
Vooralsnog denk ik niet dat deze pot in het rijtje legendarische WK wedstrijden terecht gaat komen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221132687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132688
Moet nog The Boys laatste seizoen kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132689
Scheldende/boze Belgen zijn aandoenlijk :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:59 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132692
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef heywoodu het volgende:
"Heel pittige overtreding" :D
Shearer vond het niks.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:06 #76
35723 crew  GGMM
pi_221132694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Coco het volgende:
Moet nog The Boys laatste seizoen kijken.
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:09 #77
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221132696
Stapt Kane niet op de Ghanees?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:24 #78
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132698
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:28 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132699
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:35 #80
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132703
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Comazuipen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132704
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Je bent in de war met Amerikanen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:40 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.
What can change the nature of a man?
pi_221132706
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Deze wedstrijd kijken helpt wel
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:43 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132707
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
In Afrika is het pas warm.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:45 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132708
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Airco aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:46 #86
441859 crew  Lenny77
pi_221132709
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Vlamingen...
Die zijn natuurlijk de besten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:46 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
Maar dan zwijnen ze toch niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:55 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132711
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
welke hitte. 24 graden voor je doorlucht.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:00 #89
441859 crew  Lenny77
pi_221132713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Gaan we nu op date?
Ok
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132714
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Oogjes dicht en snaveltjes toe helpt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:12 #91
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132716
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok
WAT :o
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:15 #92
35723 crew  GGMM
pi_221132717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef Coco het volgende:

[..]
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien

GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:20 #93
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132718
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef chufi het volgende:
Stapt Kane niet op de Ghanees?
Hij struikelde niks aan de hand maar Kane maakt weereens drama
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:23 #94
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132719
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar dan zwijnen ze toch niet
Nee, bedoel meer een verdiende overwinning dankzij perfect harambal
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:35 #95
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132720
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien

GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Dextergod.
pi_221132722
Twin Peaks.

Mad Men.
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:05 #97
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132723
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien

GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Sowieso een wanstaltig laatste seizoen. Gristus te paard wat was dat kut _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:07 #98
441859 crew  Lenny77
pi_221132725
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
WAT :o
Jij ook?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132727
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok
*O*
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:16 #100
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132728
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dextergod.
Nieuwste seizoen was wel weer leuk.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:30 #101
35723 crew  GGMM
pi_221132730
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij ook?
Mag ik ook op de lijst?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:32 #102
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132731
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dextergod.
Dexter onzin. Zo werkt het niet.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:36 #103
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132732
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef Toby56 het volgende:
Twin Peaks.

Mad Men.
Twin Peaksgoden
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:40 #104
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Nieuwste seizoen was wel weer leuk.
Die heb ik nog niet gezien helaas.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:47 #105
441859 crew  Lenny77
pi_221132735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:

[..]
Mag ik ook op de lijst?
Ok
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:54 #106
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132736


er in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:55 #107
35723 crew  GGMM
pi_221132737
Twin Peaks kwam ik niet doorheen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:29:59 #108
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132738
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Jij ook?
De tijd van trio's op een eerste date ligt achter me.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:12 #109
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132740
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
Twin Peaks kwam ik niet doorheen
Soundtrack is wel genot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:18 #110
441859 crew  Lenny77
pi_221132741
Dat verband trekt nu toch ook echt op niks he :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:20 #111
35723 crew  GGMM
pi_221132742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ok
*O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:21 #112
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132743
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In Afrika is het pas warm.
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blok
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:26 #113
842 Zorro
Z
pi_221132745
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

er in
Orally men
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:30 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

er in
Ik heb altijd Baba O'riley in mijn hoofd :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:33 #115
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132748
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
Twin Peaks kwam ik niet doorheen
Probeer Mulholland drive of Blue velvet
pi_221132749
Had ik gisteren nou maar een zak chips meegenomen.

Ik heb daar nu namelijk wel zin in.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:35 #117
441859 crew  Lenny77
pi_221132750
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
De tijd van trio's op een eerste date ligt achter me.
Geen trio
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:41 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132751
Lompe Pickford
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:43 #119
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132752
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]

er in
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:30:55 #120
842 Zorro
Z
pi_221132753
PickfordLUL
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:01 #121
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132754
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef GGMM het volgende:
Twin Peaks kwam ik niet doorheen
Doe maar Succession op HBO
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:16 #122
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132758
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Geen trio
Ok prima dan :)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:21 #123
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132759
Pickford heeft hier mazzel hoor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:26 #124
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132760
Engelsen worden geholpen.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:30 #125
35723 crew  GGMM
pi_221132761
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:

[..]
Doe maar Succession op HBO
Heb ik al afgekeken

Leuk feitje: dat pianogedoe tijdens de opening is mijn ringtone
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:32 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132762
Gewoon een overtreding van tokkiehoofd Pickford
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:33 #127
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221132763
Dit is natuurlijk gewoon rood voor Pickford.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221132764
Als een verdediger zo in komt fluiten ze wel.
pi_221132765
Deze scheidsrechter mag vast ook Argentinië fluiten
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221132766
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef Zorro het volgende:
PickfordLUL
Die zou alleen al voor zijn aura rood moeten krijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:44 #131
35723 crew  GGMM
pi_221132768
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Ok prima dan :)
Maar ik was eerst
Had je maar niet moeten twijfelen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:48 #132
441859 crew  Lenny77
pi_221132769
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef yvonne het volgende:

[..]
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blok
Komt door de
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef yvonne het volgende:

[..]
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blok
Komt door de tseetsee vlieg
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132770
Pick de mist in
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:31:50 #134
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132771
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Heb ik al afgekeken

Leuk feitje: dat pianogedoe tijdens de opening is mijn ringtone
Blue velvet (film)
pi_221132772
Keeper gaat niet eens voor de bal
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:02 #136
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132773
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Och lenny
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:04 #137
441859 crew  Lenny77
pi_221132775
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Gare quote
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132777
Geen rood voor Engeland. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:10 #139
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221132778
Eerder een overtreding van Pickford
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:21 #140
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221132782
Ik vind het meer een ongeluk dan een overtreding
AZ
ALKMAAR
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:23 #141
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Probeer Mulholland drive of Blue velvet
Dat is pas erg, kun je je die review van Gellarboy nog herinneren?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:24 #142
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132785
Engeland wordt beschermd.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:24 #143
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132786
OEH
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:24 #144
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132787
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar ik was eerst
Had je maar niet moeten twijfelen
Machtsmisbruik
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132790
Kane goal.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:28 #146
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221132791
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
Keeper gaat niet eens voor de bal
Neuh, maar die Ghanees moet gewoon zorgen dat hij de bal raakt, dan is het rood.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:31 #147
441859 crew  Lenny77
pi_221132792
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Och lenny
Heb je gezien dat het een quote naar Yvonne was?? Dat zegt toch genoeg?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:35 #148
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132794
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef Coco het volgende:
Engeland wordt beschermd.
walgelijk weer.
pi_221132795
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Coco het volgende:

[..]
Twin Peaksgoden
Goden en godinnen.

Ik doe het ff rustig aan.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:32:44 #150
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef Felagund het volgende:
Kane goal.
Dit zouden we niet meer doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerder een overtreding van Pickford
Die draaide eerder weg. Vond het wel en fout van de aanvaller.
pi_221132798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar ik was eerst
Had je maar niet moeten twijfelen
Allemaal na mij :) .
pi_221132800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dit zouden we niet meer doen.
Sorry, het is warm hier.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:12 #154
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132801
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Jij kunt ook niet quote. Mijn mattie *;
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_221132803
We gaan hydrateren @Coco
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:31 #156
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221132804
Gaan we al HYDRATEREN?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:43 #157
441859 crew  Lenny77
pi_221132805
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jij kunt ook niet quote. Mijn mattie *;
:@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:46 #158
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132807
Ik vind dat wel mooi dat stukje Lourdes in het spel tegenwoordig met die nieuwe regel.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:47 #159
35723 crew  GGMM
pi_221132808
oh wat heb ik een dorst zeg
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:47 #160
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221132810
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, maar die Ghanees moet gewoon zorgen dat hij de bal raakt, dan is het rood.
En een gebroken been .... Wie had dat ook al eens een keer met die keeper ..? Virgil?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:49 #161
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132811
we gaan hydrateren
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:49 #162
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221132813
Heeft Will Smith een zoontje in Ghana rondlopen?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:33:56 #163
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132816
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Probeer Mulholland drive of Blue velvet
Inland Empire.

Ik krijg nog koude rillingen van die ene scène :X
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_221132819
Hij moest de bal iets meer laten saka
pi_221132821
Ik hydrateer me de hele dag al de tering :{ .
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:18 #166
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132822
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]
Jij kunt ook niet quote. Mijn mattie *;
Peas in a pod
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:25 #167
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132823
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef spapaars het volgende:
Heeft Will Smith een zoontje in Ghana rondlopen?
Que?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:31 #168
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132825
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:32 schreef Durmada het volgende:
Ik vind het meer een ongeluk dan een overtreding
Deze hele wedstrijd is één ongeluk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:34 #169
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132826
Wat gaan we drinken?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:40 #170
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik hydrateer me de hele dag al de tering :{ .
Als ik nog iets door hydrateer heb ik een kater morgen.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:42 #171
35723 crew  GGMM
pi_221132829
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Inland Empire.

Ik krijg nog koude rillingen van die ene scène :X
Nooit gezien
krijgt een 6,8

Dat is niet een cijfer waar ik direct heel warm van word
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:52 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132831
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaan we drinken?
water
What can change the nature of a man?
pi_221132832
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
pi_221132833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaan we drinken?
Bourbon met ijs,
pi_221132834
ACDC

Die hoor ik voor het eerst in de Hydration Break
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:08 #176
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221132835
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaan we drinken?
Melk.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:18 #177
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132837
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
ACDC

Die hoor ik voor het eerst in de Hydration Break
BAS DOST
pi_221132839
Ik sla dit hydratie moment overigens even over.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:23 #179
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132840
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Patty queen
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:32 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nooit gezien
krijgt een 6,8

Dat is niet een cijfer waar ik direct heel warm van word
Geef het een kans.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:38 #181
35723 crew  GGMM
pi_221132843
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla dit hydratie moment overigens even over.
Ik zou je toch willen vragen goed te drinken met dit weer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:39 #182
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221132844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:53 #183
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132850
Secret Level
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:54 #184
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132851
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
PATTY PATTY PATTY
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:35:57 #185
35723 crew  GGMM
pi_221132852
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Geef het een kans.
Akkoord.

In augustus.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132853
Bij nader inzien.

Ik pak even een glas water.
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:04 #187
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132854
Die Prijsvrij reclame mag ik niks over zeggen zeker.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:06 #188
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132855
Hij krijgt een spin op zijn gezicht.
pi_221132856
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla dit hydratie moment overigens even over.
Lig je ook al in bed?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:11 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132857
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
Ik Ghana de koelkast
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:14 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132858
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
@ChevyCaprice
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:23 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132860
Ik heb de pure klasse van George Michael pas ontdekt na zijn overlijden :{
pi_221132862
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Lig je ook al in bed?
Dat nog niet, maar dat gaat niet lang meer duren!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:33 #194
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221132863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Soundtrack is wel genot.
Soundtrack tientallen keren genot, maar nog nooit een aflevering uitgekeken van TP :+
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:39 #195
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132864
Dit nummer had wel een lekkere clip
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:50 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132867
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
BAS DOST
Bas Dorst

xD
What can change the nature of a man?
pi_221132868
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Doet me denken aan een goed verhaal van Oek de Jong: 'De onbeweeglijke Tze'.
Uit de bundel De hemelvaart van Massimo.
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:54 #198
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132869
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik Ghana de koelkast
:R
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:36:56 #199
35723 crew  GGMM
pi_221132870
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef yvonne het volgende:
Die Prijsvrij reclame mag ik niks over zeggen zeker.
Kijk op de Belg ik kan het echt iedereen aanraden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:00 #200
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132871
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Wat gaan we drinken?
Niks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:04 #201
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132872
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had wel een lekkere clip
Genot.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:09 #202
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221132873
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:12 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Was gebroken
Thanks *O*
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:13 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132874
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Melk.
lekker! Heb al zeker een liter op vandaag :)
pi_221132875
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb de pure klasse van George Michael pas ontdekt na zijn overlijden :{
Ik denk niet dat het hem wat uitgemaakt zou hebben.
pi_221132876
Benny Benassi op de achtergrond. :D
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132878
Jongens jongens jongens.

Stop toch met die woordgrapjes. (Ook jij Coco)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:22 #207
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132879
SATISFACTION

|:)
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:24 #208
441859 crew  Lenny77
pi_221132880
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:25 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132881
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had wel een lekkere clip
Smack my bitch up genot.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:32 #210
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132882
Grueter refereert aan een veelbelovend begin. Eh wat? :?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:34 #211
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132883
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Felagund het volgende:
Benny Benassi op de achtergrond. :D
Bounce bounce
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:38 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132884
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Genot.
Dat was als 10-jarig jochie voorzichtig interessant. Al ging ik een paar jaar later beter op Exceeder :@
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:44 #213
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221132886
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Heeft er iemand nog goede Arno-quotes van Uruguay - Cabo Verde?
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:52 #214
35723 crew  GGMM
pi_221132887
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Slaap lekker :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:54 #215
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132888
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Zelf een zonnesteek klinkt schattig in het Vlaams.

Slaap zacht.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:55 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132889
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb de pure klasse van George Michael pas ontdekt na zijn overlijden :{
Ben je toen ook stelz gaan drinken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:37:58 #217
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132890
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Coco het volgende:

[..]
@:chevycaprice
🧐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221132891
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:05 #219
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132892
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
slaapwel
What can change the nature of a man?
pi_221132893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:

[..]
Kijk op de Belg ik kan het echt iedereen aanraden.
Kijk al sinds de openingswedstrijd alles op de Belg. Erg fijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:12 #221
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132895
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Slaap wel
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:14 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132896
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was als 10-jarig jochie voorzichtig interessant. Al ging ik een paar jaar later beter op Exceeder :@
Ik moet eerlijk bekennen dat het broekje wel eens uit is gegaan ja.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:23 #223
35723 crew  GGMM
pi_221132898
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
@ChevyCaprice
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:24 #224
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132899
We worden flink MIDDELMAATED hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132900
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Ja... ik had ook al lang naar bed gewild; ga deze tergende pot nu toch maar uitkijken.
Tandenknarsen, ik houd ervan.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221132901
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Slaap zacht.
pi_221132902
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag -O-
Slaap zacht!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:44 #228
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132903
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je Peter Plasman daar niet bij cadeau?
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:45 #229
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132904
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef yvonne het volgende:

[..]
Niks.
Pak een ijsje!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:57 #230
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132907
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het hem wat uitgemaakt zou hebben.
Dat verwacht ik ook niet. Wel een legend hoor _O_
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:05 #231
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_221132908
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:33 schreef Coco het volgende:
[modbreak]we gaan hydrateren[/modbreak]
twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:17 #232
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132909
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Smack my bitch up genot.
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:22 #233
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132910
Ik verklaar dit tot de meest bloedeloze kutpot van het toernooi zeker gezien de verwachtingen.

Ik schreef: "Dit wordt genieten makkers."

Het spijt me jullie te hebben misleid.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:26 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132911
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Ben je toen ook stelz gaan drinken?
Stelz drinken :') Ben geen hipster..
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:30 #235
441859 crew  Lenny77
pi_221132913
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zelf een zonnesteek klinkt schattig in het Vlaams.

Slaap zacht.
Hitteslag en zonnesteek zijn verschillende aandoeningen :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:39 #236
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132915
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik verklaar dit tot de meest bloedeloze kutpot van het toernooi zeker gezien de verwachtingen.

ik schreef: dit wordt genieten makkers
Sow
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:39:49 #237
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132917
We zijn Engeland iets te veel gaan ophemelen.

Is Kroatië stiekem matig?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132918
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef Coco het volgende:

[..]
Bas Dorst

xD
Ho maar
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:00 #239
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
@ChevyCaprice
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:05 #240
842 Zorro
Z
pi_221132920
Die Madueke is ook een topverkoop geweest van PSV he _O-
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:08 #241
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?
Die vond ik live echt heel kut.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:17 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132926
Kane mag hier toch gewoon een kaart voor krijgen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:17 #243
35723 crew  GGMM
pi_221132927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Coco het volgende:

[..]
@:chevycaprice
Al besproken
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:22 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hitteslag en zonnesteek zijn verschillende aandoeningen :@
Ik moet nog het nodige leren.
pi_221132929
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn Engeland iets te veel gaan ophemelen.

Is Kroatië stiekem matig?
Engeland offday, fijn om te hebben in de groepsfase
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:40 #246
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132930
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die vond ik live echt heel kut.
Wel met Keith neem ik aan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:45 #247
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132931
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die vond ik live echt heel kut.
Altijd. behalve die ene keer op pinkpop
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:40:51 #248
35723 crew  GGMM
pi_221132932
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wel met Keith neem ik aan?
Richards?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:41:13 #249
842 Zorro
Z
pi_221132933
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wel met Keith neem ik aan?
Nee die speelt bij de Stones
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:41:14 #250
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132934
er gebeurt echt helemaal niks jezus.

ik wil mijn geld terug :(
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:41:15 #251
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132936
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wel met Keith neem ik aan?
Ja.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:41:31 #252
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132938
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?
Ja die
What can change the nature of a man?
pi_221132939
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wel met Keith neem ik aan?
Bakker?
pi_221132941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:41 schreef vul_maar_in het volgende:
er gebeurt echt helemaal niks jezus.

ik wil mijn geld terug :(
Welk geld?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:41:48 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221132942
Hansaplast ... ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:00 #256
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132944
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Wel met Keith neem ik aan?
Bakker?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:05 #257
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132947
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:41 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Bakker?
Deze wedstrijd is zelfs niet te pruimen met een shot heroine.
pi_221132948
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:41 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Welk geld?
Tijd is geld.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:12 #259
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132950
OEH
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:12 #260
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221132951
Er komt nog wel een pingel
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:23 #261
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132953
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:42 schreef Coco het volgende:

[..]
Bakker?
Al besproken
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132954
JEMIG
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:25 #263
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132955
NEEEEE
pi_221132956
:') .
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:29 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132957
Kolderiek.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:34 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132959
Wat is jouw favoriete nummer van Prince @Mexicanobakker ?
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:35 #267
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132960
WAAROM NIET
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:35 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132961
:D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:41 #269
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_221132965
Ach Ghana
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:45 #270
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_221132966
_O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_221132967
Man man man
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:47 #272
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132968
Dude staat compleeeeet in de weg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:47 #273
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132969
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:42 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Prince @:mexicanobakker ?
Dat gaat over @Lenny77
pi_221132970
ITS NOT COMING HOME
U MAD?
pi_221132971
Och Ghana
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:42:54 #276
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:42 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Prince @:mexicanobakker ?
Gold is wel gaaf.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132973
Deze had er in gekund.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221132974
Daar is GEEN bal gespeeld
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:05 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132977
Verslaggever mist weer eens buitenspel
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221132978
Oof
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:07 #281
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221132979
Schiet ie tegen eigen teamgenoot aan ach ach ach
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:09 #282
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221132980
VERMOEDEN VAN
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:14 #283
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_221132981
Godsamme
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:18 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132982
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Gold is wel gaaf.
Dat is van Spandau Ballet.
What can change the nature of a man?
pi_221132983
Wel leuk dat ze een keer proberen op goal te schieten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:22 #286
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132984
zou een pingel moeten zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:24 #287
378023 Wotte
wotte!?
pi_221132985
Die moet je maken
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:24 #288
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132986
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef Caland het volgende:
Verslaggever mist weer eens buitenspel
Buitenspel was toch pas toen ie tegen z'n teamgenoot aan schoot?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:26 #289
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132987
:( -O- :|W }:| :N :? :{w
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:29 #290
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221132990
Mooie redding.
pi_221132992
De Belg geeft Pickford er genadeloos van langs.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:37 #292
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221132993
Manmanman
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:40 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132995
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Buitenspel was toch pas toen ie tegen z'n teamgenoot aan schoot?
Dat klopt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221132996
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef Perox het volgende:
zou een pingel moeten zijn.
Hij sprong op z'n been inderdaad
pi_221132997
Engeland ontsnapt!
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221132998
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef Perox het volgende:
zou een pingel moeten zijn.
Als zelfs de Ghanees niet om een strafschop vraagt betwijfel ik dat.
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:07 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221133000
Mokerdom buitenspel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:11 #298
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221133001
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dude staat compleeeeet in de weg
Lijkt haxball wel.
What can change the nature of a man?
pi_221133007
Die prins hield eerst volkomen onnodig in, en uiteindelijk schiet-ie de bal tegen een medespeler.

Omgekocht.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_221133009
Die mocht wel op de stip hoor
pi_221133010
Duidelijke penal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')