abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:38 #51
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132657
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Of als je een keertje wat eerder naar huis gaat:
GA JE NU AL WEG??!@
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:45 #52
441859 crew  Lenny77
pi_221132659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132661
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Jazeker.
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:04 #54
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132662
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Je wil wel een goal???
Niet van die Engelsen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:26 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132664
Man man man deze pot.
What can change the nature of a man?
pi_221132665
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
België uiteraard
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:29 #57
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132666
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+
Vlamingen...
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:39 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132667
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221132668
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
O+
Gaan we nu op date?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:59 #60
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132671
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:
Man man man deze pot.
Echt he... na al die hype na Kroatie...man man man.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:59 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Dat is allemaal nep.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:12 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.
pi_221132675
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Het zijn geen Feyenoorders
pi_221132677
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvreters
pi_221132678
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:30 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het zijn geen Feyenoorders
Nou poe, daar heb je me hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:31 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat is allemaal nep.
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:37 #68
284411 crew  heywoodu
pi_221132682
"Heel pittige overtreding" :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:38 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132683
Hij speelt toch de bal?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:42 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Fair enough
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:46 #71
842 Zorro
Z
pi_221132686
Vooralsnog denk ik niet dat deze pot in het rijtje legendarische WK wedstrijden terecht gaat komen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221132687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132688
Moet nog The Boys laatste seizoen kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132689
Scheldende/boze Belgen zijn aandoenlijk :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:59 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132692
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef heywoodu het volgende:
"Heel pittige overtreding" :D
Shearer vond het niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')