Of als je een keertje wat eerder naar huis gaat:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.quote:
Dat is allemaal nep.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Het zijn geen Feyenoordersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvretersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Zijn juist vaak van achter de ellebogenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |