Die maken nooit schoon. Maar ik kan daar niks van zeggen anders ben ik een racist.quote:
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Ja laatste twee opnieuw ofzo ga ik doen denk ik. Meestal heb ik dan wel weer een 'ohja' moment.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1
Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Zoo halve dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
ZO, lekker uitgeslapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Engelandquote:
Werk je bij de Apenheul?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Of "fijn weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |