abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:04 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien de schoonmaker?
Die maken nooit schoon. Maar ik kan daar niks van zeggen anders ben ik een racist.
What can change the nature of a man?
pi_221132624
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221132626
Zo dat joch heeft flink z'n best geaan in de goudmijn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:16 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:24 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1

Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Ja laatste twee opnieuw ofzo ga ik doen denk ik. Meestal heb ik dan wel weer een 'ohja' moment.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:26 #31
441859 crew  Lenny77
pi_221132629
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Tropische weduwentroost?
Zoiets
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132630
Wat een moeizame pot voetbal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:29 #33
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132631
Gordon heeft er de kracht niet meer voor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:32 #34
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132634
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef vul_maar_in het volgende:
BELCHINEZEN

ZIEDEND
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132636
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Zoo halve dagen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:41 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132637
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Lekker geslapen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:45 #37
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132639
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
ZO, lekker uitgeslapen?
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:48 #38
35723 crew  GGMM
pi_221132640
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:52 #39
441859 crew  Lenny77
pi_221132641
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Kies wijs
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:56 #40
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132642
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Engeland
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221132644
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
het maar
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:10 #42
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132646
geen goal alsjeblieft niet
pi_221132647
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:20 #44
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132648
PALO? oh nee
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:23 #45
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132650
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zoo halve dagen
:')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:23 #46
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132651
Stukje Brits theater.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:34 #47
441859 crew  Lenny77
pi_221132653
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
het maar
Jongens
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132654
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Werk je bij de Apenheul?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:24:35 #49
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132655
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Of "fijn weekend :W" op woensdag.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132656
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef vul_maar_in het volgende:
geen goal alsjeblieft niet
Je wil wel een goal???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')