abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132589
De groep van Engeland en Kroatië mag het opnieuw op de laatste dag laten zien en Engelsen zouden geen Engelsen zijn als ze zichzelf niet gewoon 3x een perfecte tijd geven. Ik heb daar een mening over. Fuck de kleinere Europese landen, alleen de grote landen zijn belangrijk. Typisch, maar het is nu eenmaal hoe commercie werkt.

Van de andere kant, er speelt met Ghana nog een ploeg waarbij het thuisland de tijd wel prettig zal vinden. Ghana was ooit de verrassing op het WK 2010, een penalty verwijderd van de halve finale tegen Nederland. We weten het allemaal hoe dat afliep, maar daarna heeft het land nooit meer dat niveau kunnen halen. Nu zijn ze bepaald geen favoriet en tegen Panama was het absoluut niet goed. Maar hé, wel 1-0 gewonnen in de blessuretijd. Gewoon een mooi resultaat, maar het voetbal moet beter. Anders win je niet van Engeland.

Engeland flitste bij vlagen wel onder Tuchel, ook al kwam een Gordon nauwelijks in het spel voor. Het is toch vooral Rice, Bellingham en Kane. Defensief wist Kroatië ook wel een paar keer door te breken, die waren in de eerste helft ook wel dodelijk efficient met 2 goals. Het begon nog met een pingel die eerst gemist maar overgenomen werd, toch een goal voor Kane. Kane mocht ook vrij inkoppen voor de 2-1. Maar vooral begin tweede helft was het een schiettent, dat Bellingham de enige was die er eentje in prikte was wonderlijk. Na die fase was het weer wat minder bijzonder, maar Engeland kwam ook nauwelijks meer in de problemen en scoorde een vierde. Tegen een land als Kroatië, toch wel een prima land. De anderen die zoveel scoorden deden dat tegen landen met een mindere reputatie. De Engelse aanval is wakker.

Tegen Ghana moet dan ook een eitje worden. Voor Ghana wel een kans om de volgende ronde veilig te stellen, maar ze kunnen ook veel verliezen. Een dikke nederlaag betekent dat een gelijkspel tegen Kroatië echt nodig gaat zijn. 1x eerder speelde Engeland tegen Ghana, in de hoogtijdagen van Ghana en misschien wel het diepste dal van Engeland werd het 1-1. Jagielka, Carroll, Downing.. er is veel verbeterd bij Engeland zullen we maar zeggen. Dus zijn ze ruim favoriet.

  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:20 #2
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132590
Als iemand vraagt hoe mijn vakantie was dan reageer ik altijd heel spitsvondig, alsof ik het alweer vergeten ben. Lachen joh.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:30 #3
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132591
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:43 #4
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_221132592
Ik vind het maar een matige wedstrijd
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:47 #5
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132593
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @GGMM
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:21:48 #6
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132594
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Ik ben tegen racisme.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221132596
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Ama het volgende:

[..]
Na ik ga slapen. :@ Mag dat ook?
Ik ook, :').

Trusten w/.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_221132597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Misschien de schoonmaker?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:02 #9
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132598
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Durmada het volgende:
Ik vind het maar een matige wedstrijd
Wil je Matig iets meer respect geven dit is kut met peren.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:03 #10
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132599
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Vast de schoonmaker hahaha.
pi_221132600
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Wij zijn tegen racisme,
  Redactie Sport dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:13 #12
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221132602
Dit is toch een overtreding?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:14 #13
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132603
HUP GHANA!
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:18 #14
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132605
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik ook, :').

Trusten w/.
Lekker koese.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:31 #15
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
Gaat dit over huis van draken?
What can change the nature of a man?
pi_221132609
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Vast de schoonmaker hahaha.
Al gezegd
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:35 #17
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132610
BELCHINEZEN

ZIEDEND
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:38 #18
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132611
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…

[ afbeelding ]
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:42 #19
441859 crew  Lenny77
pi_221132612
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Een vrouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:45 #20
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221132614
Counterkans Engeland

Ingooi
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221132615
Tuchelball is ook saai
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:53 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132616
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Coco het volgende:

[..]
Gaat dit over huis van draken?
Jazeker.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:22:54 #23
35723 crew  GGMM
pi_221132618
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1

Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221132619
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een overtreding?
Alleen tegen Messi.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:04 #25
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132621
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een vrouw?
Tropische weduwentroost?
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:04 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132622
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Misschien de schoonmaker?
Die maken nooit schoon. Maar ik kan daar niks van zeggen anders ben ik een racist.
What can change the nature of a man?
pi_221132624
Engeland of België? Zeg het maar jongens
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_221132626
Zo dat joch heeft flink z'n best geaan in de goudmijn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:16 #29
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132627
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest

Stel je even voor

Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:24 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132628
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:

[..]
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1

Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Ja laatste twee opnieuw ofzo ga ik doen denk ik. Meestal heb ik dan wel weer een 'ohja' moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')