Slaap zacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Krijg je Peter Plasman daar niet bij cadeau?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verwacht ik ook niet. Wel een legend hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem wat uitgemaakt zou hebben.
quote:
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?quote:
Hitteslag en zonnesteek zijn verschillende aandoeningenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelf een zonnesteek klinkt schattig in het Vlaams.
Slaap zacht.
Sowquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik verklaar dit tot de meest bloedeloze kutpot van het toernooi zeker gezien de verwachtingen.
ik schreef: dit wordt genieten makkers
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
Die vond ik live echt heel kut.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?
Al besprokenquote:
Ik moet nog het nodige leren.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hitteslag en zonnesteek zijn verschillende aandoeningen
Engeland offday, fijn om te hebben in de groepsfasequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn Engeland iets te veel gaan ophemelen.
Is Kroatië stiekem matig?
Wel met Keith neem ik aan?quote:
Richards?quote:
Nee die speelt bij de Stonesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |