Dat was als 10-jarig jochie voorzichtig interessant. Al ging ik een paar jaar later beter op Exceederquote:
Heeft er iemand nog goede Arno-quotes van Uruguay - Cabo Verde?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Zelf een zonnesteek klinkt schattig in het Vlaams.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Ben je toen ook stelz gaan drinken?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb de pure klasse van George Michael pas ontdekt na zijn overlijden
🧐quote:
slaapwelquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Kijk al sinds de openingswedstrijd alles op de Belg. Erg fijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk op de Belg ik kan het echt iedereen aanraden.
Slaap welquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Ik moet eerlijk bekennen dat het broekje wel eens uit is gegaan ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was als 10-jarig jochie voorzichtig interessant. Al ging ik een paar jaar later beter op Exceeder
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
Ja... ik had ook al lang naar bed gewild; ga deze tergende pot nu toch maar uitkijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Slaap zacht!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ga slapen.. moet weer vroeg op en heb een halve hitteslag van vandaag
Krijg je Peter Plasman daar niet bij cadeau?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verwacht ik ook niet. Wel een legend hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hem wat uitgemaakt zou hebben.
quote:
Wat vind jij het beste nummer van The Prodigy?quote:
Hitteslag en zonnesteek zijn verschillende aandoeningenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zelf een zonnesteek klinkt schattig in het Vlaams.
Slaap zacht.
Sowquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:39 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik verklaar dit tot de meest bloedeloze kutpot van het toernooi zeker gezien de verwachtingen.
ik schreef: dit wordt genieten makkers
@ChevyCapricequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Oeps foutje.. ik bedoelde deze:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |