abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:25:59 #61
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132672
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Dat is allemaal nep.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:12 #62
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132674
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:

[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.
pi_221132675
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Het zijn geen Feyenoorders
pi_221132677
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvreters
pi_221132678
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:30 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132679
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Het zijn geen Feyenoorders
Nou poe, daar heb je me hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:31 #67
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132681
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Coco het volgende:

[..]
Dat is allemaal nep.
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:37 #68
284411 crew  heywoodu
pi_221132682
"Heel pittige overtreding" :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:38 #69
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221132683
Hij speelt toch de bal?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:42 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132684
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Fair enough
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!Fotograaf dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:46 #71
842 Zorro
Z
pi_221132686
Vooralsnog denk ik niet dat deze pot in het rijtje legendarische WK wedstrijden terecht gaat komen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221132687
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #73
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132688
Moet nog The Boys laatste seizoen kijken.
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:50 #74
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221132689
Scheldende/boze Belgen zijn aandoenlijk :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:26:59 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132692
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef heywoodu het volgende:
"Heel pittige overtreding" :D
Shearer vond het niks.
  Forum Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:06 #76
35723 crew  GGMM
pi_221132694
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Coco het volgende:
Moet nog The Boys laatste seizoen kijken.
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:09 #77
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_221132696
Stapt Kane niet op de Ghanees?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Admin dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:24 #78
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_221132698
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:28 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132699
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:35 #80
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221132703
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Comazuipen
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221132704
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Je bent in de war met Amerikanen.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:40 #82
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221132705
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.
What can change the nature of a man?
pi_221132706
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Deze wedstrijd kijken helpt wel
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:43 #84
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221132707
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
In Afrika is het pas warm.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:45 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221132708
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Airco aan.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:46 #86
441859 crew  Lenny77
pi_221132709
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Vlamingen...
Die zijn natuurlijk de besten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:46 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221132710
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
Maar dan zwijnen ze toch niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:27:55 #88
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132711
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
welke hitte. 24 graden voor je doorlucht.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 23:28:00 #89
441859 crew  Lenny77
pi_221132713
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Gaan we nu op date?
Ok
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221132714
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef yvonne het volgende:
Hoe kan iemand slapen bij deze hitte?!
Oogjes dicht en snaveltjes toe helpt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')