Dat is allemaal nep.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Het zijn geen Feyenoordersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvretersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Zijn juist vaak van achter de ellebogenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer inquote:
Je bent in de war met Amerikanen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Maar dan zwijnen ze toch nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
Oogjes dicht en snaveltjes toe helpt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |