Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer inquote:
Je bent in de war met Amerikanen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Maar dan zwijnen ze toch nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
Oogjes dicht en snaveltjes toe helpt.quote:
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.
Hij struikelde niks aan de hand maar Kane maakt weereens dramaquote:
Dextergod.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien
GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Sowieso een wanstaltig laatste seizoen. Gristus te paard wat was dat kutquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien
GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |