Ik ben tegen racisme.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Iemand pakt altijd heel vroeg de bananen weg op kantoor.
Ik ook,quote:
Misschien de schoonmaker?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Vast de schoonmaker hahaha.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Wij zijn tegen racisme,quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Gaat dit over huis van draken?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Vuurwerk hebben we nodig…
[ afbeelding ]
Een vrouw?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef Coco het volgende:
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had je recensie gezien, wist dat je namelijk toch niets zou verklappen @:ggmm
Ik ben het einde wel een beetje vergeten was dat toen er zo'n hele grote draak boven een kleinere draak vloog?
Die maken nooit schoon. Maar ik kan daar niks van zeggen anders ben ik een racist.quote:
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd op de maandagochtend dagstart als iemand langer dan twee weken weg is geweest
Stel je even voor
Meestal krijg ik de lachers daarmee op mijn hand zoals je zal begrijpen
Ja laatste twee opnieuw ofzo ga ik doen denk ik. Meestal heb ik dan wel weer een 'ohja' moment.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het einde van seizoen 1
Kijk even een recap op youtube van iemand die niet al te irritant is
Of kijk het opnieuw je hebt toch vakantie
Zoo halve dagenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
Lekker geslapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maak jij bij een collega die om 9 uur binnenkomt zeker ook de "goedemiddag!!1"
ZO, lekker uitgeslapen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Engelandquote:
Werk je bij de Apenheul?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef GGMM het volgende:
Tegenwoordig hebben wij echt meer dan genoeg bananen dus daar is nooit meer onenigheid over
Of "fijn weekendquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of als je een keertje wat eerder naar huis gaat:quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Belgiërs zijn in ieder geval vaak nog wel sympathiek.
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.quote:
Dat is allemaal nep.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als je GoT leuk vindt dan vermaak je jezelf hier ook absoluut mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is die serie aan te raden? Moet er nog mee beginnen.
Het zijn geen Feyenoordersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Wat is er sympathiek aan Belgen op het spraakgebrek na
Vormen een buffer met die slakkenvretersquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Ze zijn vriendelijk en niet ambetant.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:25 schreef Caland het volgende:
Nee de vlamingen zijn wel ok, de wallonen maken geen onderscheid tussen vlamingen en ollanders.quote:
Fair enoughquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vormen een buffer met die slakkenvreters
Zijn juist vaak van achter de ellebogenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer inquote:
Je bent in de war met Amerikanen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn juist vaak van achter de ellebogen
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook maar het einde wordt kut beoordeeld dus daar heb ik al helemaal geen zin meer in
Maar dan zwijnen ze toch nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef vul_maar_in het volgende:
ik hoop zo dat de Ghanezen hier zwijnen met een late 0-1
Oogjes dicht en snaveltjes toe helpt.quote:
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezienquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan nooit zo slecht einde hebben als Dexter of GoT.
Hij struikelde niks aan de hand maar Kane maakt weereens dramaquote:
Dextergod.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien
GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Sowieso een wanstaltig laatste seizoen. Gristus te paard wat was dat kutquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dexter heb ik om die reden ook nooit gezien
GOT keek ik wekelijks en niet per seizoen, dus dat heb ik wél gezien
Oh wat was dat kut zeg
Mag ik ook op de lijst?quote:
Soundtrack is wel genot.quote:
quote:
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blokquote:
Orally menquote:
Geen trioquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:29 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
De tijd van trio's op een eerste date ligt achter me.
Doe maar Succession op HBOquote:
Heb ik al afgekekenquote:
Die zou alleen al voor zijn aura rood moeten krijgenquote:
Maar ik was eerstquote:
Komt door dequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blok
Komt door de tseetsee vliegquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar ben ik pas geweest en daar sliep. Ik als een blok
Blue velvet (film)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik al afgekeken
Leuk feitje: dat pianogedoe tijdens de opening is mijn ringtone
Och lennyquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Gare quotequote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Komt door de
[..]
Komt door de tseetsee vlieg
Dat is pas erg, kun je je die review van Gellarboy nog herinneren?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:30 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Probeer Mulholland drive of Blue velvet
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik was eerst
Had je maar niet moeten twijfelen
Neuh, maar die Ghanees moet gewoon zorgen dat hij de bal raakt, dan is het rood.quote:
Heb je gezien dat het een quote naar Yvonne was?? Dat zegt toch genoeg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |