abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 22:13:58 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221131536
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er was een way out in Istanbul 03-0222. Maar dat hebben de eu liberalen geblokkeerd.
Nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221131613
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er was een way out in Istanbul 03-0222. Maar dat hebben de eu liberalen geblokkeerd. Een grote fout.
Oekraïne moest militair inbinden en neutraal worden. Dat zou gewoon einde Oekraïne betekenen.
pi_221131649
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
Denk dat het psychologisch ook wel goed kan werken om ze helemaal af te sluiten. Wat angst bij de lokale bevolking creeeren, waarop het Kremlim weer in een lastige hoek gedrukt word. + Ik vermoed dat je Poetin daar wel persoonlijk mee raakt.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:23:06 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221131676
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:09 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video


er was geen weg uit. Poetin is geradicaliseerd.
Ga je die nu de hele tijd posten?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:24:02 #205
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221131694
Oekraïne gaat gewoon nog even door met de drones over Moskou en de krim isolatie. Eens kijken hoe lang dat goed gaat als iedere dag shit ontploft boven Moskou. En wie weet wat ze nog meer zelf opblazen met hun aggenebis afweer. (lol dat depot)
pi_221131710
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Er was een way out in Istanbul 03-0222. Maar dat hebben de eu liberalen geblokkeerd. Een grote fout.
Maar kijk naar Trump, je kan ook op je schreden terugkomen en alsnog een deal sluiten. Dat is wat Oekraïne moet doen. Gewoon je verlies nemen.
En op termijn zullen de oorlogshitsers zich moeten verantwoorden voor een tijdelijk gerechtsinstantie bijzonder rechtspraak.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221131747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:21 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Denk dat het psychologisch ook wel goed kan werken om ze helemaal af te sluiten. Wat angst bij de lokale bevolking creeeren, waarop het Kremlim weer in een lastige hoek gedrukt word. + Ik vermoed dat je Poetin daar wel persoonlijk mee raakt.
Poetin geeft geen ruk om zijn volk. Zolang de Poetin-gezinde elite het maar goed heeft.
pi_221131781
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Poetin geeft geen ruk om zijn volk. Zolang de Poetin-gezinde elite het maar goed heeft.
Wanneer hij er geen last van heeft inderdaad, maar ik denk wel dat hij bang is voor (grote) opstand/onvrede.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:36:49 #209
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_221131887
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:28 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Poetin geeft geen ruk om zijn volk. Zolang de Poetin-gezinde elite het maar goed heeft.
Toch lullig wanneer je op vakantie naar de Krim of op een Moskou's terras je dranje wilt doen en je je wat zorgen moet maken om mogelijk inkomende drones en hoe te tanken.
"Speciale Operaties" zijn nooit fijn maar die in je voortuin, zijn het ergste.

De "grap" van dat prikken is dat dit gevoel van onveiligheid en onzekerheid, onaangenaam in je systeem gaat zitten. Dan kan je boos worden op Zelensky met dat Putin die reactie zelf (heeft) veroorzaakt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:44 #210
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221131937
oeps -knip-
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:39:49 #211
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131939
Wel bizar veel filmpjes over zielige mensen op De Krim. Die moeder die haar kind naar een zomerkamp op De Krim had gestuurd en nu is het lastig om haar terug te laten keren naar Rusland.

Wat denken die mensen?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:40:15 #212
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221131946
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef Perox het volgende:
oeps
Verkeerd topic? :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:41:12 #213
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221131958
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:19 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Ik zou het artikel lezen als ik jou was, dat staat er namelijk wel. Het zijn geen punten om verder over te onderhandelen maar de uitkomst van de onderhandelingen toen (Toen Rusland praktisch buiten Kyiv stond) die Oekraïne nu eerst moet accepteren voordat men over de rest kan gaan praten.
quote:
On the basis of the agreements reached in Istanbul, on the basis of the modalities discussed in Anchorage and, most importantly, on the basis of the realities on the ground, as well as the principles I outlined several years ago during my address at the Ministry of Foreign Affairs."
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/23/8040766/

quote:
Kremlin leader Vladimir Putin told a government meeting that Moscow is ready for negotiations with Ukraine “on the basis of the agreements” discussed in Istanbul in 2022, claiming those terms once suited Kyiv. He simultaneously described Ukraine’s leadership as a “neo-Nazi” regime, while arguing that battlefield realities favor Russia. Kyiv has insisted any talks must align with Ukraine’s territorial integrity.
https://www.kyivpost.com/post/78813
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221131989
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel bizar veel filmpjes over zielige mensen op De Krim. Die moeder die haar kind naar een zomerkamp op De Krim had gestuurd en nu is het lastig om haar terug te laten keren naar Rusland.

Wat denken die mensen?
Afhankelijk van de mate waarin ze gehersenspoeld zijn de door de Russische staatspropaganda denken ze dat Poetin hier geen of maar een heel klein beetje schuld aan heeft.
De Krim is volgens hen rechtmatig Russisch grondgebied, dus hoe durft Oekraïne toch om daar de boel aan te vallen en plat te leggen!
pi_221132106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ga je die nu de hele tijd posten?
Ja. zeker, slaat gelijk alle rusland talking points plat.

Want rusland is niet uit op stabiliteit, Poetin is uit op dominantie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 22:51:36 #216
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221132124
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:49 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Ja. zeker, slaat gelijk alle rusland talking points plat.

Want rusland is niet uit op stabiliteit, Poetin is uit op dominantie.
We danken Beatrice en Bontehol voor de duiding en gaan over tot de orde van de dag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221132171
quote:
quote:
On the basis of the agreements reached in Istanbul, on the basis of the modalities discussed in Anchorage and, most importantly, on the basis of the realities on the ground, as well as the principles I outlined several years ago during my address at the Ministry of Foreign Affairs."
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/23/8040766/

quote:
Kremlin leader Vladimir Putin told a government meeting that Moscow is ready for negotiations with Ukraine “on the basis of the agreements” discussed in Istanbul in 2022, claiming those terms once suited Kyiv. He simultaneously described Ukraine’s leadership as a “neo-Nazi” regime, while arguing that battlefield realities favor Russia. Kyiv has insisted any talks must align with Ukraine’s territorial integrity.
Even voor je gefixed.

Die punten staan al vast, die eerst accepteren en dan verder.
pi_221132204
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Afhankelijk van de mate waarin ze gehersenspoeld zijn de door de Russische staatspropaganda denken ze dat Poetin hier geen of maar een heel klein beetje schuld aan heeft.
De Krim is volgens hen rechtmatig Russisch grondgebied, dus hoe durft Oekraïne toch om daar de boel aan te vallen en plat te leggen!
Toch hoor je dat niet veel. Meerendeel van het volk op dat soort filmpjes doet verbaast. En heeft het tactisch niet over de schuld.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221132218
quote:
quote:
The Istanbul talks that took place in 2022, in the early weeks of Russia’s full-scale invasion, produced only draft ideas on Ukrainian neutrality and security guarantees before collapsing amid battlefield changes and public outrage over Russian atrocities.
Toen kwamen de beelden van Bakhmut.

Rusland is nooit serieus geweest, aangezien ze volledig doorgingen met oorlog voeren.


quote:
In exchange, Russia, the US, the UK, France, and China would provide security guarantees. At the same time, Moscow would withdraw from occupied territories except Crimea, with the status of parts of the Donetsk and Luhansk regions left for separate negotiations
Omvervolgens wetten aan te nemen dat die gebieden russische zijn.

ik post nogmaals het filmpje;

Bekijk deze YouTube-video


Kijk het. beargumenteert precies de situatie waar wij nu in zitten.


Poetin is geradicaliseerd, al heel lang.

Hij zegt dat groot rusland weer terug te willen, hij doet alles er aan.

Het enige wat hij nu probeert is dat Oekraine stopt met hun sancties in rusland zelf.
pi_221132223
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We danken Beatrice en Bontehol voor de duiding en gaan over tot de orde van de dag.
Heb je moeite met feiten?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:14:37 #221
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_221132499
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Er zit blijkbaar niets anders op dan Rusland volledig de moeder te bombarderen. .
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:19:44 #222
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132567
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We danken Beatrice en Bontehol voor de duiding en gaan over tot de orde van de dag.
Goede argumenten wederom eerwaarde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:23:31 #223
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_221132632
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er zit blijkbaar niets anders op dan Rusland volledig de moeder te bombarderen. .
Een andere taal spreken ze niet.

Als je het militair niet kan of wil afdwingen dan zijn onderhandelingen en een akkoord compleet zinloos gewauwel waarmee er bij de eerste de beste gelegenheid de kont wordt afgeveegd als de schurken in het Kremlin dat opportuun achten.
Huilen dan.
pi_221132680
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een andere taal spreken ze niet.

Als je het militair niet kan of wil afdwingen dan zijn onderhandelingen en een akkoord compleet zinloos gewauwel waarmee er bij de eerste de beste gelegenheid de kont wordt afgeveegd als de schurken in het Kremlin dat opportuun achten.
Tsjetsjenië weet daar alles van.
pi_221132690
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
We danken Beatrice en Bontehol voor de duiding en gaan over tot de orde van de dag.
Ja, snel ff checken in welk gat er nu weer yuri's opgeofferd zijn voor vlaggetjes photo ops, zodat je daarna kan pontificeren dat het heus een kwestie van tijd is.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221132767
Eerste beelden van de eerste KAB's voor Oekraïne. Beter laat dan nooit - hopelijk kan het net zo veel invloed hebben op het slagveld als de russische versie.
twitter
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:15 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221132820
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, snel ff checken in welk gat er nu weer yuri's opgeofferd zijn voor vlaggetjes photo ops, zodat je daarna kan pontificeren dat het heus een kwestie van tijd is.
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:07 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
ik heb veel op goresites gezeten. 6 maanden geleden was het nog half en half. (veel mobiliteits close combat spul waar russen wonnen) Nu is het 90% Dode russen icm drones. Ik bedoel.. jullie beeldmateriaal droogt uit en Oekraine kan niet genoeg verschilende YT kanalen opzetten om nieuwe beelden te laten zien. Best triest.
pi_221132906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Geen idee vertel? Daarbij heb je het over jaren terug, ondertussen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:32 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221132991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik heb veel op goresites gezeten. 6 maanden geleden was het nog half en half. (veel mobiliteits close combat spul waar russen wonnen) Nu is het 90% Dode russen icm drones. Ik bedoel.. jullie beeldmateriaal droogt uit en Oekraine kan niet genoeg verschilende YT kanalen opzetten om nieuwe beelden te laten zien. Best triest.
Dat zou best kunnen. De Russen hebben met name de snelweg tussen Konstiantinyvka en Druzhkivka constant onder vuur. Die ligt dan ook bezaaid met kapot materieel, quads en soldaten.

Maar dat haal ik vanuit tactische analyses en mondiale media. "Gorevideos" kan ik mezelf nooit zo voor enthousiasmeren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:24 #231
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen. De Russen hebben met name de snelweg tussen Konstiantinyvka en Druzhkivka constant onder vuur. Die ligt dan ook bezaaid met kapot materieel, quads en soldaten.

Maar dat haal ik vanuit tactische analyses en mondiale media. "Gorevideos" kan ik mezelf nooit zo voor enthousiasmeren.
ik kijk ze ook niet allemaal maar het is wel een indicator.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:48 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221133006
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Geen idee vertel? Daarbij heb je het over jaren terug, ondertussen.
Laten we het feestje niet bederven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:48 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221133043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik kijk ze ook niet allemaal maar het is wel een indicator.
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221133056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Laten we het feestje niet bederven.
Prima. We horen morgen wel weer wat de volgende talkingpoints van het kremlin zijn.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:07 #235
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Nee die waren echt heel evenredig een jaar of 2 geleden. inclusief de verschillende groepen posters en hun taalgebruik. maar laatste half jaar is het enkel nog nieuw footage vanuit Ukraine fpv's
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:03:45 #236
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221133296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
[..]
Toen kwamen de beelden van Bakhmut.

Rusland is nooit serieus geweest, aangezien ze volledig doorgingen met oorlog voeren.
[..]
Omvervolgens wetten aan te nemen dat die gebieden russische zijn.

ik post nogmaals het filmpje;

Bekijk deze YouTube-video


Kijk het. beargumenteert precies de situatie waar wij nu in zitten.


Poetin is geradicaliseerd, al heel lang.

Hij zegt dat groot rusland weer terug te willen, hij doet alles er aan.

Het enige wat hij nu probeert is dat Oekraine stopt met hun sancties in rusland zelf.
En wat heeft dat er mee van doen?
Dat dit niet serieus is van Rusland zou best kunnen, dat is verder niet echt de discussie waar het over ging. Ik denk ook dat punt 2 en nog belangrijker 3 van de onderhandelingen in Istanbul niet acceptabel zijn voor Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:24 #237
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221133368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Rusland heeft niets geleerd van het vreselijke Stalinisme dat in een catastrofe eindigde
Zo zal ook het Poetinisme eindigen

Het streven van zulke dictators is alle macht en rijkdom zich toe-eigenen en alles zelf willen beslissen,

Het probleem is dat je daarmee het vrije kapitalisme vermoord, de inventiviteit, de durf, het lef, de genialiteit van mensen die nieuwe bedrijven starten gebaseerd op geniale ideeën en uitvindingen

Met het Stalinisme was Rusland VER achter met de automobiel industrie , de elektronica , al die geniale ontdekkingen zijn gemist, corruptie was baas in de staatswinkels , sovchozen, de zwarte economie voorkwam hongersnood
Nu zal Rusland de chipsector en platforms als google , spotify , Uber , humanoid AI en AGI ontwikkelingen aan zich voorbij laten gaan

De geniale Kasparov is gevlucht en waarschuwt voor Poetin
Ook het jonge geniale volk gaat Rusland wederom ontvluchten

quote:
AI-overzicht
Schaaklegende en Kremlin-criticus Garry Kasparov beschouwt Vladimir Poetin als een gevaarlijke eenmansdictator die streeft naar herstel van de Sovjet-grenzen.
Hij stelt dat Poetins ambitie verder reikt dan Oekraïne en dat de Russische president, als hij niet gestopt wordt, westerse NAVO-landen zal bedreigen.

Kasparovs visie op Poetin omvat de volgende kernpunten:
Herovering Sovjet-Unie:
Volgens Kasparov droomt Poetin al decennialang van het terugbrengen van de oude grenzen van het Sovjetrijk en het tsarenrijk, waarbij ook de Baltische staten en Polen in de Russische invloedssfeer moeten vallen.

Macht als enige taal:
Kasparov benadrukt dat Poetin een dictator is die alleen de taal van macht begrijpt.
Hij pleit daarom al jaren voor harde sancties, zoals het effectief bevriezen en aanvallen van de bankrekeningen van Russische oligarchen.

Kritiek op het Westen:
De schaakgrootmeester heeft het Westen herhaaldelijk verweten te laks te zijn.
Hij stelde dat Europa de oorlogskas van Poetin indirect spekt zolang er grote sommen geld naar Russische olie- en gasbedrijven blijven vloeien.

Cruciale rol van Oekraïne:
Kasparov ziet de strijd in Oekraïne als een cruciaal schild voor de rest van Europa.
Hij waarschuwt dat het mislukken van de Oekraïense verdediging zou leiden tot directe Russische incursies op NAVO-grondgebied om de paraatheid van het bondgenootschap te testen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-06-2026 13:53:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:26:34 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221133376
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]
En wat heeft dat er mee van doen?
Dat dit niet serieus is van Rusland zou best kunnen, dat is verder niet echt de discussie waar het over ging. Ik denk ook dat punt 2 en nog belangrijker 3 van de onderhandelingen in Istanbul niet acceptabel zijn voor Oekraïne.
Punt 3 zal best onderhandelbaar zijn mits het twee kanten op werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221133384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef MaxMark het volgende:
Eerste beelden van de eerste KAB's voor Oekraïne. Beter laat dan nooit - hopelijk kan het net zo veel invloed hebben op het slagveld als de russische versie.
[ x ]
Een mooi extra kaartje voor het land zonder kaarten.
pi_221133416
twitter
pi_221133422
Weer een brug minder. Roeibootjes vs drones 2.0

En dat gelul over verdragen. Kremlin bestookt bewust burgers en pleegt daarmee zowat dagelijks oorlogsmisdaden. Maar Oekraïne moet ze maar vertrouwen lollercopter.

En we kunnen doen alsof de EU en Zelensky wereldvreemd zijn en het Kremlin uiterst realistische doelen en eisen heeft, maar ondertussen is het Rusland die met een absurde '3 daagse speciale operatie' is begonnen om "oekraine van nazis te bevrijden". Waar ze al 5 jaar niet veel opschieten en nog steeds als idioten door blijven gaan, hun hele economie de nek om moeten draaien om het te bekostigen, en zelfs met brandstoftekorten en raketten in Moskou nog niet van stoppen willen weten. En ondertussen zit Poetin (de man die de touwtjes in handen heeft) in een bunker, komt ie nooit op internet en krijgt ie alleen "informatie" van jaknikkers die niet uit een raam willen pleuren.... :')

Ja nee Oekraïne en EU bad.

[ Bericht 46% gewijzigd door havanagila op 24-06-2026 01:17:17 ]
pi_221133455
twitter


quote:
Key Points
· Exercise Fighter Lion involves nearly 7,000 Dutch troops training near Bergen-Hohne, Germany, through early July 2026, the Netherlands' largest army exercise in twenty years.

· Dutch forces integrated Ukrainian-derived anti-drone tunnels and drone warfare teams into the exercise scenario for the first time, training under constant simulated drone and electronic warfare threats.
Nice dat Nederland al zo actief op drone oorlogsvoering aan het trainen is.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:47:10 #243
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221133976
Een deel van de krim zit zonder stroom lees ik?

Benieuws naar de videos van dames met opgespoten lippen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221134093
Volgens Lavroviaanse 'wijsheid' is Europa de grootste bedreiging voor de 'wereldvrede'.

Dat zou ik ook zeggen als ik een agressieve oorlogszuchtige zich van terreur bedienende imperialist was, die zich aan geen enkele wet, regel, vonnis of overeenkomst houdt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pegos op 24-06-2026 09:46:28 ]
pi_221134230
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een deel van de krim zit zonder stroom lees ik?

Benieuws naar de videos van dames met opgespoten lippen.
Af en toe is er zeer plaatselijk weer licht:

Edit: Was een ouder filmpje

[ Bericht 31% gewijzigd door MaxMark op 24-06-2026 10:32:38 ]
pi_221134460
Heel mooi, draai de duimschroeven maar verder aan op de Krim ^O^
pi_221134606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
[..]
Toen kwamen de beelden van Bakhmut.

Rusland is nooit serieus geweest, aangezien ze volledig doorgingen met oorlog voeren.
[..]
Omvervolgens wetten aan te nemen dat die gebieden russische zijn.

ik post nogmaals het filmpje;

Bekijk deze YouTube-video


Kijk het. beargumenteert precies de situatie waar wij nu in zitten.


Poetin is geradicaliseerd, al heel lang.

Hij zegt dat groot rusland weer terug te willen, hij doet alles er aan.

Het enige wat hij nu probeert is dat Oekraine stopt met hun sancties in rusland zelf.
Bedanlt voor de video, ben hem nu aan het zien.

Klopt helemaal, ook dat ontzettend sneue zielige "het westen neemt ons niet serieus" is hilarisch raak.

Het is een ernstig ziek en achterlijk land dat continue bevestiging nodig heeft.
pi_221134618
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Er zijn er heel veel (helaas). Nouja op telegram dan. Maar ook op twitter die dat reposten, mocht iemand dat echt willen opzoeken.
pi_221134667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee die waren echt heel evenredig een jaar of 2 geleden. inclusief de verschillende groepen posters en hun taalgebruik. maar laatste half jaar is het enkel nog nieuw footage vanuit Ukraine fpv's
Alleen het Rubicon kanaal en het 50e varyag bataljon (nieuwe Rubicon equivalent) posten elke dag al bij elkaar bijna 10 minuten aan compilates van vernietigd materiaal/infanterie. En dan zijn er nog tientallen andere kanalen die beeldmateriaal posten.
pi_221134677
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:31 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Af en toe is er zeer plaatselijk weer licht:

[ x ]
Dit bleek helaas uit 2022 te zijn

twitter
pi_221134696
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Dit bleek helaas uit 2022 te zijn

[ x ]
Potver. Ik check altijd tijd van plaatsen en ook de comments, maar die comment kwam pas later.
pi_221134736
Wel actueel: Momenteel weer een drone-aanval onderweg en blijkbaar al een raffinaderij geraakt:


twitter
pi_221134833
twitter


Inderdaad een herhalend patroon.
pi_221134852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:31 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Potver. Ik check altijd tijd van plaatsen en ook de comments, maar die comment kwam pas later.
Ik was er vannacht ook hard ingetrapt x)
pi_221134929
Maandag een video van Wes O'Donnell over de Skyranger in Oekraine. Voor de liefhebbers.
pi_221135008
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Ik was er vannacht ook hard ingetrapt x)
Ach, we zijn hier geen OSINT of het nieuws, kan gebeuren.
pi_221135208
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Inderdaad een herhalend patroon.
Hier trapt niemand nog in toch. De Russen willen Istanbul als “uitgangspunt” nemen. Alsof Oekraïne in dit stadium de capitulatie nog tekent.

En ja, ik zie dat er gisteravond een hele semantische discussie is gevoerd over dat woord dat ga ik niet overdoen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 11:57:05 #258
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221135222
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:38 schreef MaxMark het volgende:
Wel actueel: Momenteel weer een drone-aanval onderweg en blijkbaar al een raffinaderij geraakt:

[ afbeelding ]
[ x ]
Bizar wel eigenlijk die bijna constante stroom aan drones. Oekraiene moet flinke infrastructuur hebben opgezet om dit dagelijks te produceren. En waarschijnlijk ook helemaal decentraal.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221135234
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Bizar wel eigenlijk die bijna constante stroom aan drones. Oekraiene moet flinke infrastructuur hebben opgezet om dit dagelijks te produceren. En waarschijnlijk ook helemaal decentraal.
Ja, allemaal van die Nova Poshta trucks.
B-)
pi_221135342
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 11:22 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ach, we zijn hier geen OSINT of het nieuws, kan gebeuren.
Maar die bavovnas in Orenburg zijn wel heel interessant, weet evne niet of die al gepost waren
pi_221135349
twitter
pi_221135351
twitter
pi_221135373
Zal niet lang meer duren voor ze meer achter electriciteit aan gaan, en de oliebronnen zelf, ipv alleen maar raffinaderijen en opslag.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221135390
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:13 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
"Black Spark" had ik nog niet eerder gehoord, meestal lees je over Atesh, de partizanen in bezet gebied. Black Spark zijn dan "echte" russen op russisch grondgebied?
pi_221135441
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:23 schreef MaxMark het volgende:

[..]
"Black Spark" had ik nog niet eerder gehoord, meestal lees je over Atesh, de partizanen in bezet gebied. Black Spark zijn dan "echte" russen op russisch grondgebied?
Atesh is idd de meest bekende al is die vooral actief in de bezette gebieden

Ja je hebt natuurlijk twee Russische groepen die in Oekraine voor Oekraine vechten, Freedom of Russia legion en Russian volunteer corps.

Het Freedom of Russia legion heeft ook haar eigen partizanenafdeling in Rusland die daar samen met de HUR samen vecht. Toevallig hadden die vandaag nog een post waar ze 6 sabotage acties op gazprom faciliteiten hadden laten zien:

Bekijk deze YouTube-video

quote:
🔥 Gazprom is the property of oligarchs. Ash is the property of the regime.

Oil and gas are not the economy. They are the fuel of Putin's war, the foundation of their luxury yachts, and a resource for poisonous propaganda. And we decided to shut off this valve.

"This isn't a movie. Everything here is real."

Our comrades from the Resistance carried out a complex operation (Bekijk deze YouTube-video) in the deep rear. With targeted strikes, 6 key gas distribution stations were destroyed in the Moscow and Tver regions.

Result:
💥 A loss of $6,000,000 on burnt equipment.
💥 Tens of millions of rubles in losses due to the downtime of pipelines.
💥 Panic of the regime, which realized its vulnerability.

But the most important thing is that the Chekist hounds were left with nothing. Our fighter, who carried out the sentence on the enemy's infrastructure, completely outmaneuvered the FSB system. With the help of the Legion, he was evacuated, crossed the border andis now in complete safety.
https://t.me/soprotivleniye_lsr/547

Over Black Spark is iets minder bekend en rust meer Opsec op, omdat naar eigen zeggen zij voor een deel bestaan uit hooggeplaatste medewerkers binnen Russische energiebedrijven en mensen binnen het leger.

1 van de publieke figuren van Black spark is dan ook een voormalige Gazprom directeur.

Beide organisaties plegen vooral sabotage op spoorwegen, locomotieven, transformers etc, maar vooral natuurlijk ook het leveren van informatie aan Oekraine voor doelwitten etc.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:35:22 #266
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221135475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:23 schreef MaxMark het volgende:

[..]
"Black Spark" had ik nog niet eerder gehoord, meestal lees je over Atesh, de partizanen in bezet gebied. Black Spark zijn dan "echte" russen op russisch grondgebied?
Of een tactiek om de Russen te laten denken dat daar een verzetsbeweging is en wantrouwen te zaaien.
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:55:24 #267
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221135621
snel ga het pensioen van de bank halen , nu
anders gaat putin er kogels van kopen

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221135689
Bayraktar's back. (Alright)
twitter
pi_221135775
twitter
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221135790
twitter


:') _O-
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 13:24:48 #271
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221135811
Poeh, dit is vandaag ook alweer 3 jaar geleden:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221135837
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:24 schreef xpompompomx het volgende:
Poeh, dit is vandaag ook alweer 3 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Goeie ouwe popcorndag was dat.
  woensdag 24 juni 2026 @ 13:30:08 #273
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221135844
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:14 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Van een gas station masquerading as a country naar een parking space masquerading as a country.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221135859
Stalinaanbidder rebekka timmer moet lekker dr bek houden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221135914
Om wel een legitiem kwalijke zaak over het Oekraiens leger te noemen zonder te "concerntrollen"

quote:
The “Skala” Assault Regiment has combat achievements and excellent equipment. But, according to eyewitnesses, people are also tortured and beaten to death there.

Assault regiments have been the subject of intense debate for quite some time, as both their current role and future remain controversial. There are discussions about creating a separate branch of assault troops, while at the same time people ask: “Why do we need them when regular brigades already lack reinforcements?” Alongside this, questions remain unanswered regarding recruitment, resource allocation within these regiments, and—most controversially—the casualties and treatment of soldiers inside these units. The most criticized of all is the 425th Separate Assault Regiment “Skala,” which is the focus of Babel’s article. In short:

⛰ The 425th Separate Assault Regiment “Skala” is the largest assault regiment in the Armed Forces of Ukraine (unofficially reported to have up to 13,000 personnel). Its history began as a volunteer mobile fire group that had been eliminating Russian forces since the first days of the full-scale invasion. The regiment has fought in some of the war’s hottest battlefields: Izium, Soledar, Bakhmut, Avdiivka, Vuhledar, and Pokrovsk. Assault regiments are not part of any corps and report directly to higher command. The regiment is said to have “space-age” logistical support and modern weaponry.

📍 Journalist Kateryna Lykhohliad also investigated the regiment’s darker side:

She draws attention to numerous deaths in rear areas that were reportedly recorded as “pneumonia.” She recounts the disturbing story of Oleksandr Semenov, who escaped from the regiment’s location and reached a hospital in Kropyvnytskyi with injuries including a battered head, broken fingers, severe abrasions on his lower back, and torn hands. The article also mentions a distribution point nicknamed the “chicken coop,” guarded by “wardens,” where recruits are allegedly subjected to constant abuse, beatings, and exhausting physical punishments for any offense. In short, the article contains a great deal of troubling material.
Overigens gaat het er hetzelfde aan toe in bijv. het 225e aanvalsregiment van Oekraine. Vreselijk om te lezen.

Oekraiense bron en het hele onderzoek:

https://babel.ua/texts/12(...)zsliduvannya-babelya
pi_221135985
twitter


Damn
pi_221136039
Normaal zorg je voor decentralisatie en mobiliteit om de kwetsbaarheid voor aanvallen te verminderen. Maar dat is met olieraffinaderijen natuurlijk een onmogelijke optie.

De enige manier voor Rusland (lijkt mij) is dat ze een effectief defensief wapensysteem weten te ontwikkelen om drones uit de lucht te halen.
  FOK!Fotograaf woensdag 24 juni 2026 @ 14:05:11 #278
364681 over_hedge
pi_221136102
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:59 schreef Breekfast het volgende:
Normaal zorg je voor decentralisatie en mobiliteit om de kwetsbaarheid voor aanvallen te verminderen. Maar dat is met olieraffinaderijen natuurlijk een onmogelijke optie.

De enige manier voor Rusland (lijkt mij) is dat ze een effectief defensief wapensysteem weten te ontwikkelen om drones uit de lucht te halen.
decentralisatie is op zich wel al redelijk zo. Maakt alleen weinig uit als de drones 2000 km vliegen :P
wat jammer nou voor ze :7
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_221136273
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:05 schreef over_hedge het volgende:

[..]
decentralisatie is op zich wel al redelijk zo. Maakt alleen weinig uit als de drones 2000 km vliegen :P
wat jammer nou voor ze :7
Ik denk alleen dat we er helaas niet op moet rekenen dat dit drone-voordeel oneindig zal voortduren. Hoewel Rusland in veel opzichten grossiert in onkunde reken ik er wel op dat ze op een gegeven moment met een effectief antwoord komen.
pi_221136448
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:12 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik denk alleen dat we er helaas niet op moet rekenen dat dit drone-voordeel oneindig zal voortduren. Hoewel Rusland in veel opzichten grossiert in onkunde reken ik er wel op dat ze op een gegeven moment met een effectief antwoord komen.
Rusland is zo'n immens land, met zo veel olieproducerende en -verwerkende industrie, dat ze er wel problemen mee zullen houden.

Zulke bescherming is gewoon heel lastig, Oekraïne kan haar burgerbevolking ook niet 100% beschermen.
pi_221136646
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:19 schreef ExTec het volgende:
Zal niet lang meer duren voor ze meer achter electriciteit aan gaan, en de oliebronnen zelf, ipv alleen maar raffinaderijen en opslag.
Ze moeten de rus in ieder geval genoeg laten twijfelen zodat ze de luchtverdediging nog meer moeten uitsmeren. Ook doelen zoeken die voornamelijk poetin aan het hart gaan, genoeg dat hij wederom luchtverdediging vanaf het front laat terugtrekken.
pi_221136708
quote:
Russia is preparing a new wave of mobilization in October, — Tsaplienko, info from Russian media

▫️ It will be held immediately after the elections to State Duma scheduled for September.

▫️ For now, the authorities will officially avoid the term "mobilization".

▫️ In Russia, military training grounds are being prepared to receive tens of thousands of people for accelerated training before being sent to the front.

▫️ Now, as NATO intelligence agencies say, in the first quarter the recruitment rate fell to 800 people per day, which no longer covers losses on the front line.

▫️ The Russian Presidential Administration is considering several "road maps" for replenishing the army, but mobilization is the main hard scenario.

▫️ In parallel, a "softer" option is being discussed, that is, a hidden rotation of "rear-quarters" into assault units.

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/2069755849711444328
pi_221136740
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:39 schreef RotatoR het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Oekraïne ook precies weet waar die 'tens of thousands' straks lekker ligt te pitten. :)
pi_221136928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:49 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Damn
En dat zal nog wel een voorzichtige schatting zijn - duurt altijd langer dan ze zeggen.
pi_221136977
Dit zijn mooie satellietfoto's om even doorheen te bladeren van de aanvallen bij Kerch vorige week:

twitter
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:20:48 #286
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221137101
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 10:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Inderdaad een herhalend patroon.
Al minimaal 110 jaar.
Nog wel langer denk ik.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221137311
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 12:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Atesh is idd de meest bekende
Naar m'n weten zitten ze meer in Krim. "Atesh" betekent overigens "vuur" in Krim-Turks.
I carried the fire before I knew its name.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:05:32 #288
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221137747
quote:
1579 days. The Kremlin’s war has now lasted longer than WWI.
Russia doesn’t care that all UN Security Council members call for an end. Doesn’t care that it’s killing 🇺🇦Ukrainian civilians and even 1000 Russian soldiers a day

. It just keeps bombing.
Enough is enough. Time for a ceasefire is now.
Het maakt Poetin niet uit, hij wil dat de USSR terug komt, landjepik gaat door

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221137798
Oppositie bevestigt vrees van Oekraïne: Belarus bereidt zich voor op oorlog

Belarus bereidt zich in hoog tempo voor op een oorlog tegen Oekraïne, waarschuwt de gevluchte oppositie van het land. Die deelde een rapport met Kyiv, waarin onder meer staat dat Belarus de grondwet heeft aangepast en bezig is verdedigingslinies aan te leggen.

https://www.volkskrant.nl(...)-op-oorlog~b9ec9c95/
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221137817
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:15 schreef BennieButtfuck het volgende:
Oppositie bevestigt vrees van Oekraïne: Belarus bereidt zich voor op oorlog

Belarus bereidt zich in hoog tempo voor op een oorlog tegen Oekraïne, waarschuwt de gevluchte oppositie van het land. Die deelde een rapport met Kyiv, waarin onder meer staat dat Belarus de grondwet heeft aangepast en bezig is verdedigingslinies aan te leggen.

https://www.volkskrant.nl(...)-op-oorlog~b9ec9c95/
Zou wel verklaren waarom Loeki de laatste tijd zo joviaal doet, misschien een "false sense of security" proberen in te boezemen. Aan de andere kant lijkt het me toch wel redelijke zelfmoord om nu Oekraïne aan te vallen. Maar het zou de druk op rusland natuurlijk heel erg verlichten en rusland is wanhopig op dit moment.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 17:21:03 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221137845
Zelensky zat wel te dreigen laatst, dan snap ik wel dat je je verdediging in gaat richten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:30:10 #292
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221137885
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:
Zelensky zat wel te dreigen laatst, dan snap ik wel dat je je verdediging in gaat richten
Dat was echt wel een beetje dom na Lukashenko's handreiking geen oorlog te willen met Oekraïne.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221137888
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:21 schreef sp3c het volgende:
Zelensky zat wel te dreigen laatst, dan snap ik wel dat je je verdediging in gaat richten
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat was echt wel een beetje dom na Lukashenko's handreiking geen oorlog te willen met Oekraïne.
Kleine nuance: Hij zat te dreigen dat Belarus moet stoppen met het ondersteunen van drone-aanvallen via Belarus door o.a. versterkers op hun grondgebied te hebben. Het dreigement was dat Oekraïne daar iets aan gaat doen, omdat Oekraïeners er door sterven.
pi_221137921
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat was echt wel een beetje dom na Lukashenko's handreiking geen oorlog te willen met Oekraïne.
Jaaaaaaaaaa vast.
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221137929
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat was echt wel een beetje dom na Lukashenko's handreiking geen oorlog te willen met Oekraïne.
Locoshanker vecht actief mee met de russen door te helpen met de bombardementen op Oekrainsche burgerdoelen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:54 #296
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221137937
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:41:00 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221137952
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:30 schreef MaxMark het volgende:

[..]
[..]
Kleine nuance: Hij zat te dreigen dat Belarus moet stoppen met het ondersteunen van drone-aanvallen via Belarus door o.a. versterkers op hun grondgebied te hebben. Het dreigement was dat Oekraïne daar iets aan gaat doen, omdat Oekraïeners er door sterven.
Is ook al aangetoond dat dat zo is dan?

quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:38 schreef oheng het volgende:

[..]
Locoshanker vecht actief mee met de russen door te helpen met de bombardementen op Oekrainsche burgerdoelen.
Onzin natuurlijk. Vecht Nederland ook actief mee omdat er dode Russen vallen door drones?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 17:43:28 #298
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221137969
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:30 schreef MaxMark het volgende:

[..]
[..]
Kleine nuance: Hij zat te dreigen dat Belarus moet stoppen met het ondersteunen van drone-aanvallen via Belarus door o.a. versterkers op hun grondgebied te hebben. Het dreigement was dat Oekraïne daar iets aan gaat doen, omdat Oekraïeners er door sterven.
Sure

En dan snap ik dat je je verdediging in gaat richten, ik zie daar nog niet direct in dat de witrussen oekraine binnenkort aan gaan vallen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221138003
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:41 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Is ook al aangetoond dat dat zo is dan?

Ik heb hier zelf nog geen direct bewijs van gezien. Wel dat russische drones over Belarus' grondgebied vliegen, wat an sich ook al reden genoeg is om er iets aan te doen.

En laten we uiteraard niet het begin van de oorlog vergeten, waar de Belarussen vrolijk rusland Oekraïne liet aanvallen vanaf hun grondgebied. Alleen dat is al/nog steeds reden genoeg om Belarus terug aan te vallen, of op z'n minst te bedreigen.

Ik vind de dreiging van Oekraïne om hun zenders aan te vallen een stuk minder erg dan je buurland laten aanvallen via je grondgebied, wat jij @inslagenreuring?
pi_221138009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:43 schreef sp3c het volgende:

[..]
Sure

En dan snap ik dat je je verdediging in gaat richten, ik zie daar nog niet direct in dat de witrussen oekraine binnenkort aan gaan vallen
Same. Maar ik weet/wij weten niet hoeveel druk er van rusland op Belarus komt om toch een nieuw front te openen om meer Oekraïense troepen daarheen te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')