abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221132767
Eerste beelden van de eerste KAB's voor Oekraïne. Beter laat dan nooit - hopelijk kan het net zo veel invloed hebben op het slagveld als de russische versie.
twitter
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:34:15 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221132820
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, snel ff checken in welk gat er nu weer yuri's opgeofferd zijn voor vlaggetjes photo ops, zodat je daarna kan pontificeren dat het heus een kwestie van tijd is.
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:38:07 #228
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221132894
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
ik heb veel op goresites gezeten. 6 maanden geleden was het nog half en half. (veel mobiliteits close combat spul waar russen wonnen) Nu is het 90% Dode russen icm drones. Ik bedoel.. jullie beeldmateriaal droogt uit en Oekraine kan niet genoeg verschilende YT kanalen opzetten om nieuwe beelden te laten zien. Best triest.
pi_221132906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Geen idee vertel? Daarbij heb je het over jaren terug, ondertussen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:43:32 #230
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221132991
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik heb veel op goresites gezeten. 6 maanden geleden was het nog half en half. (veel mobiliteits close combat spul waar russen wonnen) Nu is het 90% Dode russen icm drones. Ik bedoel.. jullie beeldmateriaal droogt uit en Oekraine kan niet genoeg verschilende YT kanalen opzetten om nieuwe beelden te laten zien. Best triest.
Dat zou best kunnen. De Russen hebben met name de snelweg tussen Konstiantinyvka en Druzhkivka constant onder vuur. Die ligt dan ook bezaaid met kapot materieel, quads en soldaten.

Maar dat haal ik vanuit tactische analyses en mondiale media. "Gorevideos" kan ik mezelf nooit zo voor enthousiasmeren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:24 #231
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133004
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:43 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat zou best kunnen. De Russen hebben met name de snelweg tussen Konstiantinyvka en Druzhkivka constant onder vuur. Die ligt dan ook bezaaid met kapot materieel, quads en soldaten.

Maar dat haal ik vanuit tactische analyses en mondiale media. "Gorevideos" kan ik mezelf nooit zo voor enthousiasmeren.
ik kijk ze ook niet allemaal maar het is wel een indicator.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:44:48 #232
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221133006
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:38 schreef ExTec het volgende:

[..]
Geen idee vertel? Daarbij heb je het over jaren terug, ondertussen.
Laten we het feestje niet bederven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:46:48 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221133043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
ik kijk ze ook niet allemaal maar het is wel een indicator.
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221133056
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:44 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Laten we het feestje niet bederven.
Prima. We horen morgen wel weer wat de volgende talkingpoints van het kremlin zijn.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 23:49:07 #235
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221133070
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Nee die waren echt heel evenredig een jaar of 2 geleden. inclusief de verschillende groepen posters en hun taalgebruik. maar laatste half jaar is het enkel nog nieuw footage vanuit Ukraine fpv's
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:03:45 #236
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221133296
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
[..]
Toen kwamen de beelden van Bakhmut.

Rusland is nooit serieus geweest, aangezien ze volledig doorgingen met oorlog voeren.
[..]
Omvervolgens wetten aan te nemen dat die gebieden russische zijn.

ik post nogmaals het filmpje;

Bekijk deze YouTube-video


Kijk het. beargumenteert precies de situatie waar wij nu in zitten.


Poetin is geradicaliseerd, al heel lang.

Hij zegt dat groot rusland weer terug te willen, hij doet alles er aan.

Het enige wat hij nu probeert is dat Oekraine stopt met hun sancties in rusland zelf.
En wat heeft dat er mee van doen?
Dat dit niet serieus is van Rusland zou best kunnen, dat is verder niet echt de discussie waar het over ging. Ik denk ook dat punt 2 en nog belangrijker 3 van de onderhandelingen in Istanbul niet acceptabel zijn voor Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 24 juni 2026 @ 00:24:24 #237
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221133368
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Deze houding ken ik van je toen andere "insignificante gaten" op vallen stonden.

Benieuwd hoe gek je dan weer gaat reageren.
Rusland heeft niets geleerd van het vreselijke Stalinisme dat in een catastrofe eindigde
Zo zal ook het Poetinisme eindigen

Het streven van zulke dictators is alle macht en rijkdom zich toe-eigenen en alles zelf willen beslissen,

Het probleem is dat je daarmee het vrije kapitalisme vermoord, de inventiviteit, de durf, het lef, de genialiteit van mensen die nieuwe bedrijven starten gebaseerd op geniale ideeën en uitvindingen

Met het Stalinisme was Rusland VER achter met de automobiel industrie , de elektronica , al die geniale ontdekkingen zijn gemist, corruptie was baas in de staatswinkels , sovchozen, de zwarte economie voorkwam hongersnood
Nu zal Rusland de chipsector en platforms als google , spotify , Uber , humanoid AI en AGI ontwikkelingen aan zich voorbij laten gaan

De geniale Kasparov is gevlucht en waarschuwt voor Poetin
Ook het jonge geniale volk gaat Rusland wederom ontvluchten

quote:
AI-overzicht
Schaaklegende en Kremlin-criticus Garry Kasparov beschouwt Vladimir Poetin als een gevaarlijke eenmansdictator die streeft naar herstel van de Sovjet-grenzen.
Hij stelt dat Poetins ambitie verder reikt dan Oekraïne en dat de Russische president, als hij niet gestopt wordt, westerse NAVO-landen zal bedreigen.

Kasparovs visie op Poetin omvat de volgende kernpunten:
Herovering Sovjet-Unie:
Volgens Kasparov droomt Poetin al decennialang van het terugbrengen van de oude grenzen van het Sovjetrijk en het tsarenrijk, waarbij ook de Baltische staten en Polen in de Russische invloedssfeer moeten vallen.

Macht als enige taal:
Kasparov benadrukt dat Poetin een dictator is die alleen de taal van macht begrijpt.
Hij pleit daarom al jaren voor harde sancties, zoals het effectief bevriezen en aanvallen van de bankrekeningen van Russische oligarchen.

Kritiek op het Westen:
De schaakgrootmeester heeft het Westen herhaaldelijk verweten te laks te zijn.
Hij stelde dat Europa de oorlogskas van Poetin indirect spekt zolang er grote sommen geld naar Russische olie- en gasbedrijven blijven vloeien.

Cruciale rol van Oekraïne:
Kasparov ziet de strijd in Oekraïne als een cruciaal schild voor de rest van Europa.
Hij waarschuwt dat het mislukken van de Oekraïense verdediging zou leiden tot directe Russische incursies op NAVO-grondgebied om de paraatheid van het bondgenootschap te testen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-06-2026 13:53:34 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 00:26:34 #238
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221133376
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 00:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]
En wat heeft dat er mee van doen?
Dat dit niet serieus is van Rusland zou best kunnen, dat is verder niet echt de discussie waar het over ging. Ik denk ook dat punt 2 en nog belangrijker 3 van de onderhandelingen in Istanbul niet acceptabel zijn voor Oekraïne.
Punt 3 zal best onderhandelbaar zijn mits het twee kanten op werkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221133384
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:31 schreef MaxMark het volgende:
Eerste beelden van de eerste KAB's voor Oekraïne. Beter laat dan nooit - hopelijk kan het net zo veel invloed hebben op het slagveld als de russische versie.
[ x ]
Een mooi extra kaartje voor het land zonder kaarten.
pi_221133416
twitter
pi_221133422
Weer een brug minder. Roeibootjes vs drones 2.0

En dat gelul over verdragen. Kremlin bestookt bewust burgers en pleegt daarmee zowat dagelijks oorlogsmisdaden. Maar Oekraïne moet ze maar vertrouwen lollercopter.

En we kunnen doen alsof de EU en Zelensky wereldvreemd zijn en het Kremlin uiterst realistische doelen en eisen heeft, maar ondertussen is het Rusland die met een absurde '3 daagse speciale operatie' is begonnen om "oekraine van nazis te bevrijden". Waar ze al 5 jaar niet veel opschieten en nog steeds als idioten door blijven gaan, hun hele economie de nek om moeten draaien om het te bekostigen, en zelfs met brandstoftekorten en raketten in Moskou nog niet van stoppen willen weten. En ondertussen zit Poetin (de man die de touwtjes in handen heeft) in een bunker, komt ie nooit op internet en krijgt ie alleen "informatie" van jaknikkers die niet uit een raam willen pleuren.... :')

Ja nee Oekraïne en EU bad.

[ Bericht 46% gewijzigd door havanagila op 24-06-2026 01:17:17 ]
pi_221133455
twitter


quote:
Key Points
· Exercise Fighter Lion involves nearly 7,000 Dutch troops training near Bergen-Hohne, Germany, through early July 2026, the Netherlands' largest army exercise in twenty years.

· Dutch forces integrated Ukrainian-derived anti-drone tunnels and drone warfare teams into the exercise scenario for the first time, training under constant simulated drone and electronic warfare threats.
Nice dat Nederland al zo actief op drone oorlogsvoering aan het trainen is.
  woensdag 24 juni 2026 @ 08:47:10 #243
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221133976
Een deel van de krim zit zonder stroom lees ik?

Benieuws naar de videos van dames met opgespoten lippen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221134093
Volgens Lavroviaanse 'wijsheid' is Europa de grootste bedreiging voor de 'wereldvrede'.

Dat zou ik ook zeggen als ik een agressieve oorlogszuchtige zich van terreur bedienende imperialist was, die zich aan geen enkele wet, regel, vonnis of overeenkomst houdt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Pegos op 24-06-2026 09:46:28 ]
pi_221134230
quote:
2s.gif Op woensdag 24 juni 2026 08:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een deel van de krim zit zonder stroom lees ik?

Benieuws naar de videos van dames met opgespoten lippen.
Af en toe is er zeer plaatselijk weer licht:

Edit: Was een ouder filmpje

[ Bericht 31% gewijzigd door MaxMark op 24-06-2026 10:32:38 ]
pi_221134460
Heel mooi, draai de duimschroeven maar verder aan op de Krim ^O^
pi_221134606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 22:57 schreef Korenfok het volgende:

[..]
[..]
Toen kwamen de beelden van Bakhmut.

Rusland is nooit serieus geweest, aangezien ze volledig doorgingen met oorlog voeren.
[..]
Omvervolgens wetten aan te nemen dat die gebieden russische zijn.

ik post nogmaals het filmpje;

Bekijk deze YouTube-video


Kijk het. beargumenteert precies de situatie waar wij nu in zitten.


Poetin is geradicaliseerd, al heel lang.

Hij zegt dat groot rusland weer terug te willen, hij doet alles er aan.

Het enige wat hij nu probeert is dat Oekraine stopt met hun sancties in rusland zelf.
Bedanlt voor de video, ben hem nu aan het zien.

Klopt helemaal, ook dat ontzettend sneue zielige "het westen neemt ons niet serieus" is hilarisch raak.

Het is een ernstig ziek en achterlijk land dat continue bevestiging nodig heeft.
pi_221134618
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn weinig kanalen die zulke video's vanuit Russisch perspectief aanbieden naar mijn weten.
Er zijn er heel veel (helaas). Nouja op telegram dan. Maar ook op twitter die dat reposten, mocht iemand dat echt willen opzoeken.
pi_221134667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 23:49 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Nee die waren echt heel evenredig een jaar of 2 geleden. inclusief de verschillende groepen posters en hun taalgebruik. maar laatste half jaar is het enkel nog nieuw footage vanuit Ukraine fpv's
Alleen het Rubicon kanaal en het 50e varyag bataljon (nieuwe Rubicon equivalent) posten elke dag al bij elkaar bijna 10 minuten aan compilates van vernietigd materiaal/infanterie. En dan zijn er nog tientallen andere kanalen die beeldmateriaal posten.
pi_221134677
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 09:31 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Af en toe is er zeer plaatselijk weer licht:

[ x ]
Dit bleek helaas uit 2022 te zijn

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')