abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:00:19 #126
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128551
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
1965 belde.
Klopt, on te verifiëren of het nog steeds gebeurt. It does.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221128557
quote:
:? Maar de olieprijs was toch goed?
pi_221128659
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
De enige die een land voor de bus gooit is Poetin, niet NL of de EU. Feiten in het nadeel van slachtoffers spinnen en het dan over moraliteit hebben lol.

En in Rusland zijn ze trouwens al meer soldaten kwijt dan in Oekraïne.
pi_221128669
Maar goed, kijken hoeveel winst de Russen nog gaan boeken zonder brandstof.
pi_221128670
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch knap dat je 4(!) jaar oude plaatjes hebt gevonden waarvan er eentje zelfs helemaal niks met schappen te maken heeft.
Dat topic herinner ik me nog ook _O_

quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is een Lurpak topic aan het worden ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:24:47 #131
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128706
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaat

Estland ?
Polen
Finland
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128784
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:35:07 #133
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.
daarom is het voor zwaar corrupte landen ook zo moeilijk om oorlog te voeren
Het geld voor kleding , kogels en geweren voor soldaten verdwijnt in allerlei zakken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaat

Estland ?
Polen
Finland
Bekijk deze YouTube-video
Als Rusland voor de Derde Wereldoorlog zorgt, betalen de volksverraders hier daar de ultieme prijs voor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:39:05 #135
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221128814
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.
Intussen zit hij lekker te genieten van de reakties hier op zn getroll, hoe meer hoe beter......
Merkwaardige fetish, werk er niet aan mee.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:46:04 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128848
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt in Oekraïne niets te halen dan de dood

het erge is dat er ook geen werknemers meer zijn, die moeten allemaal het leger in de dood tegemoet

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 20:56:30 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:03 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt daar voor hen niets te halen dan de dood

het erge is dat er ook geen werknemers meer zijn, die moeten allemaal het leger in de dood tegemoet
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Naar de Zuidpool.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:17 #139
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221129117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:43 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221129177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:14:59 #141
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.
Nee hoor als je je gedraagt en Poetin uitspuugt ben je meer dan welkom. Je zal niet echt in gevoelige informatiebranches werken maar werk zat hoor. En Russen zijn prima lui als ze geen oorlog aan het voeren zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:31 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221129320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?

met de auto of Bus is Armenië de mooiste route, Kazachstan is te ver

Mijn Ex woonde in Kirgizië in Bishkeke

Rusland kent twee soorten passpoorten , het internationaal paspoort dat hebben niet veel russen, dus meesten zijn aangewezen op de bus

quote:
AI-overzicht Russen die de oorlog ontvluchten, zijn vanwege gesloten luchtruimen grotendeels aangewezen op transitvluchten via niet-westerse landen.

Populaire en courante vluchtroutes lopen via Turkije (Istanbul), Armenië (Jerevan), Servië (Belgrado), Kazachstan en de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai).

Vanuit deze knooppunten reizen zij vaak door naar definitieve bestemmingen.
De meest gebruikte en haalbare vluchtroutes en opties voor emigratie zijn als volgt ingedeeld:

Belangrijkste overstaplanden (Visumvrij):
Turkije: De belangrijkste hub voor Russen.

Steden als Istanbul en Antalya zijn bereikbaar via maatschappijen als Turkish Airlines en Pegasus. Vanuit hier vliegen veel Russen door naar Europa, Latijns-Amerika of Azië.Armenië en Georgië:
Vanuit grote Russische steden gaan er veel vluchten direct naar Jerevan.
Vanuit Armenië steken veel Russen bijvoorbeeld door naar Georgië.
Servië: Belgrado fungeert als een van de weinige directe luchtbruggen tussen Europa en Rusland (via Air Serbia).
Verenigde Arabische Emiraten: Vluchten naar Dubai zijn populair voor Russen met meer financiële middelen.
quote:
AI-overzicht Rusland hanteert een strikt onderscheid tussen twee hoofdtypen paspoorten: het binnenlands paspoort (voor identificatie binnen het land) en het buitenlands paspoort (voor internationale reizen).

De twee documenten functioneren als volgt:
Het binnenlands paspoort
Dit is het belangrijkste identiteitsbewijs van een Rus, vergelijkbaar met een nationale identiteitskaart.

Het wordt gebruikt voor alle dagelijkse zaken binnen Rusland, zoals het openen van een bankrekening, het kopen van treinkaartjes of het huren van een woning.

Het buitenlands paspoort
Dit paspoort is uitsluitend bedoeld om de landsgrenzen over te steken.
Zonder dit document kan een Russische staatsburger niet naar het buitenland reizen.
quote:
AI-overzicht
De belangrijkste busroute van Rusland naar Armenië voor het ontvluchten van de oorlog verloopt via de Georgische Militaire Weg.

De route voert vanuit steden als Moskou of Vladikavkaz via de grensovergang
Verchni Lars - Dariali door de Kaukasus naar Tbilisi, om vervolgens door te reizen naar de Armeense hoofdstad Jerevan.


[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 19:30:40 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:00 #143
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221129677
Oekraïne vernietigt belangrijke spoorbrug op bezette Krim - https://nos.nl/l/2619940
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:59 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130116
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
Oekraïne vernietigt belangrijke spoorbrug op bezette Krim - https://nos.nl/l/2619940
De Krim zit echt volledig in de tang. Dat kan niet lang goed gaan zo.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:33 #145
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.
Je lijkt Bontebal wel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:11:34 #146
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130183
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:01 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
:? Maar de olieprijs was toch goed?
De olieprijs was bijzonder goed in mei, de situatie in juni is anders. Zie oilprice.com, Urals noteerde in mei ruim boven de 100 per vat, de verwachting voor juni ligt een stuk lager, ik denk dat ~60-70 realistischer is.
Bij herafsluiting van de straat van Hormuz gaat het wel weer direct 100+.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221130186
Kers op de taart blijft de Kerch Brug. Als die neergaat is de Krim in ieder geval symbolisch fucked.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:59 #148
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Kers op de taart blijft de Kerch Brug. Als die neergaat is de Krim in ieder geval symbolisch fucked.
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:42 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130271
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
Welk nut heeft dat voor Oekraïne?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:10 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Welk nut heeft dat voor Oekraïne?
Russen die er na 2014 zijn komen wonen terug te dwingen richting Rusland. Als De Krim dan ooit in Oekraïense handen komt, dan heb je daar geen last meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')