Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
poetin is stalin
wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holomodor
neem ik aan anders dan ga je naar de goelag archipel ,wegen aanleggen door de Siberische ijswoestijnquote:
quote:AI-overzicht
De term Goelag verwijst naar het beruchte stelsel van Sovjet-strafkampen.
Schrijver Aleksandr Solzjenitsyn beschreef dit systeem in zijn beroemde werk De Goelag Archipel als een keten van 'eilanden' van terreur, waar miljoenen dwangarbeiders onder onmenselijke omstandigheden werden ingezet voor zware infrastructuurwerken.
De aanleg van wegen en spoorlijnen door de Siberische ijswoestijn en toendra, bevolkt door Goelag-gevangenen, kende twee iconische en dodelijke projecten:
1. De Kolyma Highway / De Weg der Botten (R504)
Locatie: De regio Kolyma in Oost-Siberië, van Jakoetsk naar Magadan.
Het Project: Een 2.031 kilometer lange weg door de meest meedogenloze kou op aarde (tot -50°C), gebouwd tussen 1932 en 1953 om de goud- en tinmijnen in het gebied te ontsluiten.
De Tol: Omdat de weg door ondoordringbare permafrost werd aangelegd, was het begraven van overleden arbeiders in de bevroren grond vaak te lastig.
Hierdoor zijn de lichamen van naar schatting honderdduizenden tot één miljoen dwangarbeiders die stierven aan honger, uitputting en kou, in of direct onder het wegdek verwerkt.
De weg staat sindsdien bekend als de Road of Bones.
goh...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakt
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen, Polen nog niet , Oost Duitsland ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.
Laat staan het herstellen van de USSR.
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Ruzzia moet terug naar huis gaan , uit de Krim en dan pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Eens. Hoewel ze natuurlijk ook onacceptabele eisen ter tafel brachten vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?
Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
In realiteit zijn ze hard op weg. Brandstof tekorten, overal. Boeren die klagen dat het ook hun raakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
Dat pakje lurpak is geen boter. Het is slechts een boter-bereiding.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:
[ afbeelding ]
Er is geen discussie met die user, alleen getroll.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
En dat zijn me de nodige liters aardappelwodka.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Als er toch niks meer van over is kan Rusland zich net zo goed terugtrekken natuurlijk. Is ook beter voor de Oekraïners waar je o-zo-bezorgd om bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
Klopt, on te verifiëren of het nog steeds gebeurt. It does.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:22 schreef michaelmoore het volgende:
https://unn.ua/en/news/ru(...)elow-30percent-media
[ afbeelding ]
De enige die een land voor de bus gooit is Poetin, niet NL of de EU. Feiten in het nadeel van slachtoffers spinnen en het dan over moraliteit hebben lol.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Dat topic herinner ik me nog ookquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toch knap dat je 4(!) jaar oude plaatjes hebt gevonden waarvan er eentje zelfs helemaal niks met schappen te maken heeft.
quote:Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is een Lurpak topic aan het worden
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
daarom is het voor zwaar corrupte landen ook zo moeilijk om oorlog te voerenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.
Als Rusland voor de Derde Wereldoorlog zorgt, betalen de volksverraders hier daar de ultieme prijs voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaat
Estland ?
Polen
Finland
Bekijk deze YouTube-video
Intussen zit hij lekker te genieten van de reakties hier op zn getroll, hoe meer hoe beter......quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt in Oekraïne niets te halen dan de doodquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Waar gaan de Russen naartoe dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt daar voor hen niets te halen dan de dood
het erge is dat er ook geen werknemers meer zijn, die moeten allemaal het leger in de dood tegemoet
Naar de Zuidpool.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.
Nee hoor als je je gedraagt en Poetin uitspuugt ben je meer dan welkom. Je zal niet echt in gevoelige informatiebranches werken maar werk zat hoor. En Russen zijn prima lui als ze geen oorlog aan het voeren zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.
met de auto of Bus is Armenië de mooiste route, Kazachstan is te verquote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
quote:AI-overzicht Russen die de oorlog ontvluchten, zijn vanwege gesloten luchtruimen grotendeels aangewezen op transitvluchten via niet-westerse landen.
Populaire en courante vluchtroutes lopen via Turkije (Istanbul), Armenië (Jerevan), Servië (Belgrado), Kazachstan en de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai).
Vanuit deze knooppunten reizen zij vaak door naar definitieve bestemmingen.
De meest gebruikte en haalbare vluchtroutes en opties voor emigratie zijn als volgt ingedeeld:
Belangrijkste overstaplanden (Visumvrij):
Turkije: De belangrijkste hub voor Russen.
Steden als Istanbul en Antalya zijn bereikbaar via maatschappijen als Turkish Airlines en Pegasus. Vanuit hier vliegen veel Russen door naar Europa, Latijns-Amerika of Azië.Armenië en Georgië:
Vanuit grote Russische steden gaan er veel vluchten direct naar Jerevan.
Vanuit Armenië steken veel Russen bijvoorbeeld door naar Georgië.
Servië: Belgrado fungeert als een van de weinige directe luchtbruggen tussen Europa en Rusland (via Air Serbia).
Verenigde Arabische Emiraten: Vluchten naar Dubai zijn populair voor Russen met meer financiële middelen.
quote:AI-overzicht Rusland hanteert een strikt onderscheid tussen twee hoofdtypen paspoorten: het binnenlands paspoort (voor identificatie binnen het land) en het buitenlands paspoort (voor internationale reizen).
De twee documenten functioneren als volgt:
Het binnenlands paspoort
Dit is het belangrijkste identiteitsbewijs van een Rus, vergelijkbaar met een nationale identiteitskaart.
Het wordt gebruikt voor alle dagelijkse zaken binnen Rusland, zoals het openen van een bankrekening, het kopen van treinkaartjes of het huren van een woning.
Het buitenlands paspoort
Dit paspoort is uitsluitend bedoeld om de landsgrenzen over te steken.
Zonder dit document kan een Russische staatsburger niet naar het buitenland reizen.
quote:AI-overzicht
De belangrijkste busroute van Rusland naar Armenië voor het ontvluchten van de oorlog verloopt via de Georgische Militaire Weg.
De route voert vanuit steden als Moskou of Vladikavkaz via de grensovergang
Verchni Lars - Dariali door de Kaukasus naar Tbilisi, om vervolgens door te reizen naar de Armeense hoofdstad Jerevan.
De Krim zit echt volledig in de tang. Dat kan niet lang goed gaan zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
Oekraïne vernietigt belangrijke spoorbrug op bezette Krim - https://nos.nl/l/2619940
Je lijkt Bontebal wel.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:42 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.
De olieprijs was bijzonder goed in mei, de situatie in juni is anders. Zie oilprice.com, Urals noteerde in mei ruim boven de 100 per vat, de verwachting voor juni ligt een stuk lager, ik denk dat ~60-70 realistischer is.quote:
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Kers op de taart blijft de Kerch Brug. Als die neergaat is de Krim in ieder geval symbolisch fucked.
Welk nut heeft dat voor Oekraïne?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |