Net als.... iemand die we kennen van deze topic.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
Het is de benzine die hem de das om gaat doen. Moet je nagaan ben je zo'n oliereus en dan moet je rantsoeneren op de Krim. Dat doet Oekraine heel netjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.
Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).
Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Hij beseft niet dat zijn verhaaltje alleen geld voor de Russen in de grote steden. Daarbuiten is het een doffe ellende. En dan hebben we nog niet over de bizarre schending van mensenrechten. Als homo ben je niet bepaald veilig in dat "mooie" Rusland.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
De Russen hebben mij niet nodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier help om het gezonde verstand weer te herwinnen.
van mij mogen alle poetin pijpers in Ruzzia gaan wonenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
Ruzzia gaat failietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Niks mis met een borrel op z'n tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
Terugvind(T)quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
Lees eerst je eigen post even terug voordat je op die toer gaat makker.quote:
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:38 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
poetin is stalinquote:Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
Die zie ik ff niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee. Was het maar zo.
Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.
Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?quote:
Vanwaar toch je obsessie met geboortecijfers? Je zit zelf notabene iedere avond boven een ouwe krant te onaneren. Zoek eens een vriendin, Mark.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Rusland wilde o.a. de Donbas voor een vrede (aantal zaken meer uiteraard). Daar hebben ze straks geen onderhandelingen meer voor nodig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Die zie ik ff niet.
Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?
A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.
Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.
Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
1965 belde.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
Omdat het hun land is?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.quote:
Je zit er maar 25 jaar naast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |