abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221128002
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:24:31 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128006
Die Russen krijgen er flink van langs momenteel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:26:25 #78
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128015
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:45 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
Het is de benzine die hem de das om gaat doen. Moet je nagaan ben je zo'n oliereus en dan moet je rantsoeneren op de Krim. Dat doet Oekraine heel netjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:50 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128023
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:29:04 #81
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128030
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:31:35 #82
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Hij beseft niet dat zijn verhaaltje alleen geld voor de Russen in de grote steden. Daarbuiten is het een doffe ellende. En dan hebben we nog niet over de bizarre schending van mensenrechten. Als homo ben je niet bepaald veilig in dat "mooie" Rusland.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:26 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:54 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221128051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:33:43 #85
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128056
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier help om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:34:05 #86
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128059
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
van mij mogen alle poetin pijpers in Ruzzia gaan wonen

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ruzzia gaat failiet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:35:57 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128064
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:12 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
Terugvind(T)
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:46 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128067
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terugvind(T)
Lees eerst je eigen post even terug voordat je op die toer gaat makker.

edit: Ook erg veelzeggend dat dat hetgene is waar je op reageert :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:38:57 #90
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128079
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

[ afbeelding ]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:39:28 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
Ja.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:05 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128090
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
poetin is stalin

wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holodomor
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 18:31:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Was het maar zo.

Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.

Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:41:09 #94
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128102
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221128114
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Vanwaar toch je obsessie met geboortecijfers? Je zit zelf notabene iedere avond boven een ouwe krant te onaneren. Zoek eens een vriendin, Mark.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:48:48 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128162
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
Rusland wilde o.a. de Donbas voor een vrede (aantal zaken meer uiteraard). Daar hebben ze straks geen onderhandelingen meer voor nodig.

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:49:25 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
1965 belde.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Omdat het hun land is?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:55:26 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128200
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Omdat het hun land is?
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
1965 belde.
Je zit er maar 25 jaar naast.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')