abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221130318
Daarover gesproken ik moest nog wel lachen dat Mikeytt ze probeerde wijs te maken/heeft gemaakt dat 'Ruzzia' een verbastering was alsof ze niet met elke Russische officiële gelegenheid ter decoratie overal de Z's ophangen en het haast standaard is geworden op hun aanvalskit.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:24:37 #152
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130350
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Russen die er na 2014 zijn komen wonen terug te dwingen richting Rusland. Als De Krim dan ooit in Oekraïense handen komt, dan heb je daar geen last meer van.
Ja ok, maar zo iets is pas relevant als er daadwerkelijk een invasie van de Krim mogelijk is. Dat is momenteel ondenkbaar, dus in principe kunnen ze de brug wel degelijk vernietigen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221130369
twitter
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:26:54 #154
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130389
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die mod is er niet meer.
Jammerlijk, maar dan nog zou het mooi zijn als we elkaar niet direct gaan uitschelden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:28:08 #155
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130414
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:26 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Jammerlijk, maar dan nog zou het mooi zijn als we elkaar niet direct gaan uitschelden.
Ik heb verder geen lelijke woorden gebruikt maar dat woord (immoreel) kun je buiten de hele discussie houden gezien de agressor. Verder zal ik het netjes houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door vul_maar_in op 23-06-2026 20:58:18 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:29:36 #156
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130433
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Onzin, je kan zo op de ai uitzoeken wat die akkoorden inhouden:

The 2022 Peace FrameworkIn March and April 2022, both sides discussed a draft peace treaty that outlined the following proposed compromises:

Ukrainian Neutrality: Ukraine would abandon its bid to join NATO and declare a permanent neutral status, prohibiting foreign military bases or forces on its territory.

Security Guarantees: In exchange for neutrality, Ukraine would receive legally binding security guarantees from several international powers (such as the US, UK, France, Russia, and China).

Disarmament: Limits were proposed on the size and capabilities of the Ukrainian Armed Forces, though the West would retain the right to continue supplying defensive weaponry.

Territorial Status: Crimea would remain de facto under Russian control while the fate of the occupied Donbas regions would be decided later in direct meetings between the Ukrainian and Russian presidents.

quote:
"Russia is ready for peace negotiations with Ukraine. Ready on the basis of the agreements that were reached in Istanbul and, let me remind you, that were initialled by the Ukrainian delegation. So they were satisfied with everything at the time. I see no reason for us to move away from those agreements.

On the basis of the agreements reached in Istanbul, on the basis of the modalities discussed in Anchorage and, most importantly, on the basis of the realities on the ground, as well as the principles I outlined several years ago during my address at the Ministry of Foreign Affairs."
@https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/23/8040766/
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:30:37 #157
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:28 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik heb verder geen lelijke woorden gebruikt maar dat woord kun je buiten de hele discussie houden gezien de agressor. Verder zal ik het netjes houden.
Ik ben geen mod natuurlijk, maar ik waardeer dit zeker van je.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221130493
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef BlaZ het volgende:
Onzin,
Je wereldvreemde geneuzel act begint te vermoeien.

Akkoorden van rus zijn het papier waar ze op staan niet waard, neutraliteit en een limieten op hoeveelheid troepen en materiel garanderen dat als het kremlin het volgende keer weer probeert, net zoals tjetjenie, ze zo doorwandelen.

Het betekent overgave, lekker belangrijk dat het er niet staat.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:34:39 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221130498
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:21 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Die mod is er niet meer.
Zijn mening werd vrij breed gedragen ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221130508
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Onzin, je kan zo op de ai uitzoeken wat die akkoorden inhouden:

The 2022 Peace FrameworkIn March and April 2022, both sides discussed a draft peace treaty that outlined the following proposed compromises:

Ukrainian Neutrality: Ukraine would abandon its bid to join NATO and declare a permanent neutral status, prohibiting foreign military bases or forces on its territory.

Security Guarantees: In exchange for neutrality, Ukraine would receive legally binding security guarantees from several international powers (such as the US, UK, France, Russia, and China).

Disarmament: Limits were proposed on the size and capabilities of the Ukrainian Armed Forces, though the West would retain the right to continue supplying defensive weaponry.

Territorial Status: Crimea would remain de facto under Russian control while the fate of the occupied Donbas regions would be decided later in direct meetings between the Ukrainian and Russian presidents.
[..]
@:https://www.pravda.com.ua/eng/news/2026/06/23/8040766/
Capitulatie dus.
pi_221130522
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Onzin, je kan zo op de ai uitzoeken wat die akkoorden inhouden:
Geen enkele concessie van Russische zijde terwijl Oekraïne land moet afstaan en het leger moet inkrimpen zodat Rusland over een paar jaar een nieuwe invasie kan beginnen. Dit is defacto capitulatie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:45:38 #162
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130682
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Capitulatie dus.
Nee, een capitulatie is als men zich overgeeft en het vaststellen van de eisen naderhand aan Rusland overlaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:46:45 #163
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130698
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:36 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Geen enkele concessie van Russische zijde terwijl Oekraïne land moet afstaan en het leger moet inkrimpen zodat Rusland over een paar jaar een nieuwe invasie kan beginnen. Dit is defacto capitulatie.
Je bent het dus niet eens met punt 3. Maar wat denk je van punt 1,2 en 4?

Het gaat er ook om dat het uitgangspunt van de gesprekken deze punten zijn. Niet dat dit de precieze overeenkomst is.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 20:50:18 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221130733
Punt 1 zou ik mee kunnen leven als punt 2 niet compleet waardeloos was gebleken punt 4 is wmb prima
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_221130735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:45 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Nee, een capitulatie is als men zich overgeeft en het vaststellen van de eisen naderhand aan Rusland overlaat.
Nee dat noemt men een onvoorwaardelijke capitulatie.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:55:33 #166
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130800
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:50 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Nee dat noemt men een onvoorwaardelijke capitulatie.
Capitulatie, ook wel overgave, is internationaalrechtelijk een verklaring dat een partij de strijd staakt tijdens een oorlog. De partij die zich overgeeft kan variëren van enkele troepen tot een totale overgave van een groep van landen. Een bekende manier van overgave gedurende een oorlog is het hijsen van een witte vlag.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Capitulatie_(overgave)
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:58:03 #167
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130830
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:50 schreef sp3c het volgende:
Punt 1 zou ik mee kunnen leven als punt 2 niet compleet waardeloos was gebleken punt 4 is wmb prima
Punt 2 en ook zeker 3 lijken me inderdaad nogal problematisch, een maximum aan de Oekraïnse strijdkrachten lijkt me geen goed plan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:00:37 #168
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130863
Probleem is zolang Putin en zijn opvolgers niks veranderen staan ze over 10 jaar weer voor de deur.
pi_221130866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:55 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Capitulatie, ook wel overgave, is internationaalrechtelijk een verklaring dat een partij de strijd staakt tijdens een oorlog. De partij die zich overgeeft kan variëren van enkele troepen tot een totale overgave van een groep van landen. Een bekende manier van overgave gedurende een oorlog is het hijsen van een witte vlag.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Capitulatie_(overgave)
Heel goed ja, en die capitulatie kan op vooraf afgesproken voorwaarde, zoals Rusland voorstelt (voorwaardelijke capitulatie) en op voorwaarde die achteraf komen (onvoorwaardelijke capitulatie), wat de strengste vorm van capituleren is.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Onvoorwaardelijke_overgave
pi_221130880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:24 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ja ok, maar zo iets is pas relevant als er daadwerkelijk een invasie van de Krim mogelijk is. Dat is momenteel ondenkbaar, dus in principe kunnen ze de brug wel degelijk vernietigen.
Natuurlijk niet. Al die illegale Russische migranten op de Krim zullen het intussen steeds heter onder hun voeten krijgen en steeds meer twijfelen of een verhuizing naar die prachtige Krim wel zo'n goed idee was.
Brandstof tekorten, lege winkels, stroomuitval. En vele drone aanvallen. Het kan de burger aldaar niet ontgaan zijn dat de 3-daagse speciale operatie intussen iets minder voortvarend verloopt dan de Russische staatsmedia hen proberen wijs te maken.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:03:42 #171
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130901
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:00 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Heel goed ja, en die capitulatie kan op vooraf afgesproken voorwaarde, zoals Rusland voorstelt (voorwaardelijke capitulatie) en op voorwaarde die achteraf komen (onvoorwaardelijke capitulatie), wat de strengste vorm van capituleren is.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Onvoorwaardelijke_overgave
Hetgeen in Istanbul besproken is behelst geen overgave en al zeker geen onvoorwaardelijke overgave.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:04:27 #172
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130914
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:02 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Al die illegale Russische migranten op de Krim zullen het intussen steeds heter onder hun voeten krijgen en steeds meer twijfelen of een verhuizing naar die prachtige Krim wel zo'n goed idee was.
Brandstof tekorten, lege winkels, stroomuitval. En vele drone aanvallen. Het kan de burger aldaar niet ontgaan zijn dat de 3-daagse speciale operatie intussen iets minder voortvarend verloopt dan de Russische staatsmedia hen proberen wijs te maken.
Daar waren die mensen natuurlijk al lang achter. De vraag is of je ze moeten dwingen om de Krim per veerpont of per brug te verlaten.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221130927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 21:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Hetgeen in Istanbul besproken is behelst geen overgave en al zeker geen onvoorwaardelijke overgave.
Onvoorwaardelijk niet nee.

Maar Rusland dicteert toch echt aan Oekraïne welk land ze mogen houden, hoe groot hun leger mag zijn en met wie ze vriendjes mogen zijn. In welke zin is dat geen overgave?
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:06:13 #174
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221130933
Weet je wat het ergste is dat ik iedere keer weer nieuwe fpv drone-kill beelden te zien krijg. Niet zoals met andere shit dat je steeds dezelfde beelden ziet :'( Iedere keer verse feeds.

Ik bedoel die arme rotzakken die daar in die ruïnes rondlopen, met takken naar een onvermijdbare dood te meppen... voor wat?

Uitgemergelde halve zombies in no-mans land, die door speelgoed worden opgeblazen.

Wat een glorie voor Rusland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 21:07:44 #175
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221130947
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:35 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ik reageer niet graag op je bagger, maar je bent echt een vuile, gore, hypocriete klootzak.

:r :r

Van hetzelfde bedenkelijke niveau als mikey. Ben er vooral trots op.
Deze post zegt veel over het bedenkelijke niveau van de pro-Oekraïne fundamentalisten.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')