abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126466
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee jullie zijn het gewoon niet eens met elkaar en gaan het never niet niet worden, laat het ajb buiten fb
Ja ok, dat zei ik dus B-)

Dank dat ik mijn frustraties mocht uitspreken.
pi_221126685
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

twitter
pi_221126739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
poetin leeft echt in een andere wereld.

hij heeft niet over handel, vrijheid etc, maar puur een autocratische nationalistische radicaal rusland. Waarin domheid, onwetendheid het belangrijkse zijn voor de bevolking. hiromej gelooft dat Rusland alleen kan bestaan als het gewone volk onderdrukt wordt en iedereen er om heen.. deze man ziet zich zelf als uitverkorene door God zelf, soort Caesar van het 3e Rome.


Bekijk deze YouTube-video
pi_221126765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
Een directe oorlog met Europa / NAVO is de diamanten brug voor Poetin waar Rob de Wijk het eerder altijd over had.

  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:55:56 #55
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221126977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja klopt, dat wil Poetin ook erg graag, grote bedrijven afpakken van de eigenaren, alle macht naar de staat "lees Poetin" , staatswinkels openen en meer landen dwingen om bij de failliete club te komen
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221127187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat 'insignificante gat'had voor de oorlog 150.000 inwoners en is een belangrijk logistiek knooppunt. En is operationeel ingesloten door de Russen.

Dus het is geen belangrijk logistiek knooppunt meer?

Het is immers "ingesloten".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221127262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk dat ze op de Krim in de rij staan voor benzine maar daar heb je op militair niveau niets aan als ze gewoon oprukken.
Mwah, als de economie stuk gaat, zoals nu, dan is er ook minder te besteden aan militair budget.
Ze kunnen dit tijdelijk uitstellen en dat doet Rusland nu ook, maar zo'n uitstel komt dubbel zo hard terug als de oorlog blijft voortduren terwijl de economie verder verslechterd.

Poetin zal, vrijwillig of gedwongen, uiteindelijk de uitgaven aan het leger flink moeten inperken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:04:11 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127574
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus het is geen belangrijk logistiek knooppunt meer?

Het is immers "ingesloten".
Precies. Het is dus ook de verwachting dat de oekrainers zich terug gaan trekken naar het lager gelegen Druzhkivka.

De hoogteverschillen zijn nu al problematisch omdat de aanvoerroute naar Konstiantinyvka eigenlijk constant onder artillerievuur en drone-aanslagen te verduren heeft.

De UAF is niet ver weg van totale omsingeling. Hoe lang dat gaat duren is natuurlijk de vraag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:07:33 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mwah, als de economie stuk gaat, zoals nu, dan is er ook minder te besteden aan militair budget.
Ze kunnen dit tijdelijk uitstellen en dat doet Rusland nu ook, maar zo'n uitstel komt dubbel zo hard terug als de oorlog blijft voortduren terwijl de economie verder verslechterd.

Poetin zal, vrijwillig of gedwongen, uiteindelijk de uitgaven aan het leger flink moeten inperken.
Uiteindelijk wel ja. Tot dusver lijken met name burgers de lul om de oorlogsmachine te laten draaien. Bovendien zijn bijvoorbeeld de tekorten op de Krim ook te wijten aan logistieke uitdagingen zoals drones.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Precies.
Insignificant gat, dus?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:52:02 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127837
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Insignificant gat, dus?
Wat jij wil.
Het zou de grootste overwinning van de Russen zijn sinds Avdiivka of Bakhmut.

Nog 3 van zulke insignificante gaten en de Russen hebben effectief controle over de gehele Donbas.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:53:35 #62
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
Poetin ziet ook dat het Westen inmiddels flink investeert in defensie, dat bezien tegen het licht dat Napoleon en later Hitler hebben geprobeerd Rusland in te nemen signaleert hij een risico.

Echter vind ik wel dat Poetin zwaar overdrijft, met figuren als Napoleon en Hitler was Europa een risico. Nu wordt Europa geleid door incompetentelingen zoals een Stub, Kallas, en wat andere debielen. Dat is geen risico voor Rusland. Europa is een risico voor zichzelf.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:54:46 #63
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel ja. Tot dusver lijken met name burgers de lul om de oorlogsmachine te laten draaien. Bovendien zijn bijvoorbeeld de tekorten op de Krim ook te wijten aan logistieke uitdagingen zoals drones.
Je ziet bijvoorbeeld hier dat er bezuinigd gaat worden op uitgaven zoals sociale voorzieningen ten faveure van defensie. Ook hier zijn burgers de klos.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221127852
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Poetin ziet ook dat het Westen inmiddels flink investeert in defensie, dat bezien tegen het licht dat Napoleon en later Hitler hebben geprobeerd Rusland in te nemen signaleert hij een risico.

Echter vind ik wel dat Poetin zwaar overdrijft, met figuren als Napoleon en Hitler was Europa een risico. Nu wordt Europa geleid door incompetentelingen zoals een Stub, Kallas, en wat andere debielen. Dat is geen risico voor Rusland. Europa is een risico voor zichzelf.
Ik denk dat ook juist de bezuinigingen en het daarmee de achteruitgang van defensie in alle westerse landen één van de redenen is waarom putin in 2022 zijn kans schoon zag. De afschrikking werd gewoon minder.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:56:29 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127855
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je ziet bijvoorbeeld hier dat er bezuinigd gaat worden op uitgaven zoals sociale voorzieningen ten faveure van defensie. Ook hier zijn burgers de klos.
Klopt. Maar gelukkig is de benzine hier wel goedkoop.

Oh wacht.. :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:57:36 #66
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:55 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ik denk dat ook juist de bezuinigingen en het daarmee de achteruitgang van defensie in alle westerse landen één van de redenen is waarom putin in 2022 zijn kans schoon zag. De afschrikking werd gewoon minder.
Denk niet dat dat een rol speelde.
Wat wel een rol speelde was dat Biden altijd vaag was of en hoe Amerika Oekraine zou steunen bij een hernieuwde Russische aanval. Dit flikte Poetin niet onder Trump.

Denk niet dat het Poetin een reet had uitgemaakt of wij nu 12 oude geleasde leo's zouden hebben, of 42.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:59:00 #67
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klopt. Maar gelukkig is de benzine hier wel goedkoop.

Oh wacht.. :'(
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221127892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Nog 3 van zulke insignificante gaten en de Russen hebben effectief controle over de gehele Donbas.
Laat me even een gebruiker parafraseren die niet meer bij ons is:

Als ze heel de donbas hebben, dan komt er een scheids en die blaast de oorlog af...?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221127897
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denk niet dat dat een rol speelde.
Wat wel een rol speelde was dat Biden altijd vaag was of en hoe Amerika Oekraine zou steunen bij een hernieuwde Russische aanval. Dit flikte Poetin niet onder Trump.

Denk niet dat het Poetin een reet had uitgemaakt of wij nu 12 oude geleasde leo's zouden hebben, of 42.
Maar als dat geen rol speelt, waarom maakt hij zich zo druk dan om onze versterking van Defensie.

Poetin gaat alle slavische landen aanvallen, dit is precies wat hij al 26 jaar roept. Dus waarom zou je hem niet geloven.

Poetin was tegen een raket schild, als verdediging, nu weten we waarom.

Bekijk deze YouTube-video

Neem de tijd kijk het filmpje en reageer er inhoudelijk op.

Poetin is geradicaliseerd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:06:31 #70
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar als dat geen rol speelt, waarom maakt hij zich zo druk dan om onze versterking van Defensie.

Poetin gaat alle slavische landen aanvallen, dit is precies wat hij al 26 jaar roept. Dus waarom zou je hem niet geloven.

Poetin was tegen een raket schild, als verdediging, nu weten we waarom.

Bekijk deze YouTube-video

Neem de tijd kijk het filmpje en reageer er inhoudelijk op.

Poetin is geradicaliseerd.
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:08:18 #71
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127928
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Toch knap dat je 4(!) jaar oude plaatjes hebt gevonden waarvan er eentje zelfs helemaal niks met schappen te maken heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:10:02 #72
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127940
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:10:08 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127942
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Laat me even een gebruiker parafraseren die niet meer bij ons is:

Als ze heel de donbas hebben, dan komt er een scheids en die blaast de oorlog af...?
Nee. Was het maar zo.

Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.

Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127983
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
Ik krijg ondemocratische neigingen van wappies als Ab Gietelink, Marie-Thérèse ter Haar en Ad Verbrugge.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:21:34 #75
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik krijg ondemocratische neigingen van wappies als Ab Gietelink, Marie-Thérèse ter Haar en Ad Verbrugge.
Die eerste 2 namen ben ik ook geen fan van, allemaal over de top. Verbrugge is m.i een stuk realistischer. Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')