abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2026 @ 01:12:49 #1
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123450
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 01:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat begrijp jij niet aan in?

Voor de zoveelste keer overigens.
Ik begrijp ook niet wat jij niet snapt van:

Er staat wel degelijk "lua" in bebouwd gebied.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221123451
Wat bedoel jij dan met in AchJa? Pantsirs die door een open zolderraam schieten?
Denk dat hij namelijk gewoon dit soort taferelen bedoelt:

pi_221123454
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 01:15 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bedoel jij dan met in AchJa? Pantsirs die door een open zolderraam schieten?
Dat zou een mooie moving the goalpost zijn.

Je hebt bebouwd gebied, en alles wat zich daarin bevind, bevind zich in bebouwd gebied.

Of het zich binnen dat bebouwd gebied nou op straat bevind, op of een verhoging, of op een dak, allemaal in bebouwd gebied.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 01:18:59 #5
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123457
quote:
19s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 01:15 schreef TwenteFC het volgende:
Wat bedoel jij dan met in AchJa? Pantsirs die door een open zolderraam schieten?
Denk dat hij namelijk gewoon dit soort taferelen bedoelt:

[ afbeelding ]
En die Pantsir staat daar helemaal niks te doen idd. Is gewoon klaar om te rijden en staat niet in stelling als in klaar om te vuren. En dat gaat op die positie ook niks worden.

Dat die op een gebouw getakeld wordt hadden we het al over gehad, en ook dat gebeurt vnl aan de buitenste randen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AchJa op 23-06-2026 01:28:43 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 01:20:35 #6
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_221123460
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 01:17 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat zou een mooie moving the goalpost zijn.

Je hebt bebouwd gebied, en alles wat zich daarin bevind, bevind zich in bebouwd gebied.

Of het zich binnen dat bebouwd gebied nou op straat bevind, op of een verhoging, of op een dak, allemaal in bebouwd gebied.
Lees deze anders nog een keer rustig door met je "goalpost":

AchJa in NWS / Oorlog in Oekraïne #1290 - wokkels

Ik doe hem er voor de zekerheid nog even bij:

quote:
Earlier it was reported that the Russian military is shaping a layered air defense system around Moscow against the background of growing threats from Ukraine. According to satellite images, in 2025, 43 towers with Pantsirs were additionally installed near the city. In total, since 2023, more than 100 air defense systems have been deployed around the capital, Radio Liberty has calculated.


[ Bericht 12% gewijzigd door AchJa op 23-06-2026 01:25:46 ]
pi_221123477
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 01:20 schreef AchJa het volgende:

[..]
Lees deze anders nog een keer rustig door met je "goalpost":

AchJa in NWS / Oorlog in Oekraïne #1290 - wokkels

Ik doe hem er voor de zekerheid nog even bij:
[..]

Ja, en er is ook niks veranderd sinds die tijd wil je zeggen?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221123485
Dan ligt het ook wel een beetje aan hoe anaal je wil doen. AA op civiele flatgebouwen aan de rand van een park midden in moskou.. en van dat soort dingen als ik snel even google. Dat kan je beide kanten op draaien inderdaad.

De russen zullen er wel op gokken dat mochten die terecht worden beschoten dat ze er altijd nog nuttige PR uit halen.

https://meduza.io/en/news(...)-high-rise-in-moscow
https://en.defence-ua.com(...)an_drones-18660.html
https://united24media.com(...)r-drone-attack-19756
https://english.elpais.co(...)defensive-rings.html
  dinsdag 23 juni 2026 @ 01:41:42 #9
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221123491
Je kan ook gewoon een flakturm bouwen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')