ziequote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:50 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Tot zover de beveiliging van de landbrug.
voor de hele videoquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Oekraiense HUR valt Russische logistiek over de pontonbruggen bij die Chongar brug die meerdere keren geraakt is afgelopen week.
Een 4 voor quoten MadMark. Slechte schoolmeesters gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Ja, Oekraïne heeft het verdiend, want russen zeggen dat het een Nova Poshta-truck was en omdat jullie daar allemaal duimpjes om hebben gegeven moeten jullie je in het vervolg maar stil houden".
Ja, dat narratief wordt heel hard gepushed. Goeie afleidingsmanoeuvre.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Steeds meer Russische vlaggen in kostiantynivka. Dat zal de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk.
Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:18 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Een 4 voor quoten MadMark. Slechte schoolmeesters gehad?
Goed om te zien dat je uiteindelijk wel hebt meegekregen waarom deze centra werden aangevallen.
Ah, weer persoonlijke aanvallen en aannames.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef MaxMark het volgende:
Als je voor rusland bent is dat jouw ding, maar in dit topic (en Nederland in het algemeen) zul je dan niet veel medestanders vinden.
Dat lijkt mij niet de bedoeling....quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef MaxMark het volgende:
China lijkt rusland te ondersteunen met brandstof:
[ x ]
Dit is misschien "leuk" voor eventjes, maar ze kunnen zo toch nooit genoeg over de grens krijgen om rusland op de been te houden?
Also:
[ link | afbeelding ]
Jequote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Ah, weer persoonlijke aanvallen en aannames.
Gaat goed MaxMark.
(heb je misquote maar even weggehaald)
Jequote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je
- roept dingen die onrust veroorzaken (beschuldigen van Oekraïne ivm Nova Poshta),
- gaat kritiek uit de weg (volledig negeren of erg selectief negeren)
- en beschuldigt de andere, mij, van dingen waar je zelf van wordt beschuldigt (op de man spelen), zonder onderbouwing.
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen
Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
quote:Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.
China schijt niet voor 11en, die zullen hier gewoon aan verdienen.quote:
jequote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je
- roept dingen die onrust veroorzaken (beschuldigen van Oekraïne ivm Nova Poshta),
- gaat kritiek uit de weg (volledig negeren of erg selectief negeren)
- en beschuldigt de andere, mij, van dingen waar je zelf van wordt beschuldigd (op de man spelen), zonder onderbouwing.
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen
Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat narratief wordt heel hard gepushed. Goeie afleidingsmanoeuvre.
Leuk om te zien bij wie dat allemaal in vruchtbare aarde valt.
Beetje cherrypicken wel. Er werden klaarblijkelijk ook drones doorgevoerd vanuit die terminal.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef MaxMark het volgende:
Voor wie het nog niet gezien had, de inslagen gisteren in v
[..]
Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.
Maar dat had ik gisteren ook al meegekregen, zoals ik toen ook al zei. Je leest volgens mij erg selectief, dat is ook het geval met de stukken die je steeds knipt en op reageert - de rest negeer je voor het gemak.
Blijft het punt dat ik - en ik denk vele anderen - het absoluut moreel verwerpelijk vind om postsorteercentra aan te vallen, omdat ergens in een weiland een omgebouwde voormalige truck van dat bedrijf stond. Het is gewoon een burgerdoel. Dat jij dat helemaal ok vindt en zelfs overduidelijk aan het goedpraten bent met zeer matige beredenering, zegt echt iets over je gebrek aan gevoel voor wat goed en fout is.
Als je voor rusland bent is dat jouw ding, maar in dit topic (en Nederland in het algemeen) zul je dan niet veel medestanders vinden.
Dat ik aardig wat talkingheads heb horen verkondigen dat dit punt met prio gepushed wordt vanuit het kremlin.quote:
Ja, rus staat vast overmorgen aan de poorten van kyiv.quote:Leuk dat ze op de Krim in de rij staan voor benzine maar daar heb je op militair niveau niets aan als ze gewoon oprukken.
Dat komt niet alleen vanuit het Kremlin. User Skysherrif postte gisteren ook een telegrambericht van Oekraïnse soldaten die dit beeld bevestigen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat ik aardig wat talkingheads heb horen verkondigen dat dit punt met prio gepushed wordt vanuit het kremlin.
[..]
Ja, rus staat vast overmorgen aan de poorten van kyiv.
Tenzij ik me vergis qua insignificant gat, best mogelijk, geeft oekraine aan dat er 100-150 rus soldaten in dat gat zitten, en denken ze niet dat ze de boel op korte termijn gaan verliezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat komt niet alleen vanuit het Kremlin. User Skysherrif postte gisteren ook een telegrambericht van Oekraïnse soldaten die dit beeld bevestigen.
Dikgedrukte verzin je er zelf weer eens helemaal bij.
Dat 'insignificante gat'had voor de oorlog 150.000 inwoners en is een belangrijk logistiek knooppunt. En is operationeel ingesloten door de Russen.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tenzij ik me vergis qua insignificant gat, best mogelijk, geeft oekraine aan dat er 100-150 rus soldaten in dat gat zitten, en denken ze niet dat ze de boel op korte termijn gaan verliezen.
Maar er zijn weer wat yuri's opgeofferd, voor wat photo ops met vlaggetjes.
En dan kan het natuurlijk niet anders dan dat ze "de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk".
Goed, die opsomming van mij was niet helemaal aardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
je
- gesprekje gaat nergens over
- ziet het hele verhaal compleet zwart/wit
- leest niet echt wat de man zegt
- bent vervelend bezig
ik heb dit gedrag eerder gezien en ik kan een hele lijst van mensen maken die dat ook regelmatig doen
Ja ok, maar dát zou ik dus graag met bewijs onderbouwd zien. Anders is het maar weer zo'n loze uitspraak.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er werden klaarblijkelijk ook drones doorgevoerd vanuit die terminal.
Nee, de werkers uiteraard niet. De raffinaderij wel. Als je een oplossing weet om raffinaderijen uit te schakelen zonder de werkers daarbij te doden, ben ik benieuwd.quote:Werkers in Russische raffinaderijen die omkomen door drone-aanvallen zijn toch ook legitieme doelen?
nee jullie zijn het gewoon niet eens met elkaar en gaan het never niet niet worden, laat het ajb buiten fbquote:Op dinsdag 23 juni 2026 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goed, die opsomming van mij was niet helemaal aardig.
Wel raar dat je alleen mij hier op aanspreekt. Ik vraag vanaf het begin al om bewijs, wat nog steeds niet is gekomen. Pluggie zegt dat postcentra mogen worden aangevallen - ik zeg van niet. Pluggie zegt dat russische bronnen dit onderbouwen, ik wil graag bewijs zien. Er komt alleen "MaxMark dit, MaxMark dat". Blijkbaar vond hij het niet leuk dat ik "Ok Pluggie" zei en herhaalt hij daarom telkens mijn naam.
Ik geloof dat ik over het algemeen redelijk goed bijdraag aan dit topic, vanaf het allereerste begin al in 2022. Gebruikers die hier alleen binnenkomen om anderen op de vingers te tikken met een "actually, jullie hebben ongelijk" en verder nooit wat bijdragen, heb ik een broertje dood aan. Dat is wat mij hier zo frustreert en wat je nu ook van me ziet.
Ook jouw gedrag is niet 100% en je weet dat jouw reacties soms ook vervelend zijn. Maar het is prima, we zijn allemaal mensen en we komen er wel uit. Ik denk dat we allebei genoeg goodwill hebben opgebouwd om af en toe eens uit de bocht te vliegen. Maar dat je alleen mij hier aanspreekt, vind ik jammer en onterecht.
Het gesprek gaat wel ergens over: Ik wacht serieus nog steeds op bewijs dat de truck van het postbedrijf was. Ik heb moeite gedaan om er zelf achter te komen, zoals ik eerder al beschreef.
En verder zullen we waarschijnlijk altijd van mening blijven verschillen dat postsorteercentra geen legitieme militaire doelwitten zijn.
Moeten we verder in FB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |