abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221125137
twitter


Tot zover de beveiliging van de landbrug.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221125186
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:50 schreef ExTec het volgende:
[ x ]

Tot zover de beveiliging van de landbrug.
zie
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:28 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Oekraiense HUR valt Russische logistiek over de pontonbruggen bij die Chongar brug die meerdere keren geraakt is afgelopen week.
voor de hele video
:p
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:55:52 #28
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221125192
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:18:00 #29
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221125388
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:17 schreef MaxMark het volgende:

[..]
"Ja, Oekraïne heeft het verdiend, want russen zeggen dat het een Nova Poshta-truck was en omdat jullie daar allemaal duimpjes om hebben gegeven moeten jullie je in het vervolg maar stil houden".
Een 4 voor quoten MadMark. Slechte schoolmeesters gehad?

Goed om te zien dat je uiteindelijk wel hebt meegekregen waarom deze centra werden aangevallen.
pi_221125551
twitter


While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:33:02 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221125655
Steeds meer Russische vlaggen in kostiantynivka. Dat zal de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221125722
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Steeds meer Russische vlaggen in kostiantynivka. Dat zal de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk.
Ja, dat narratief wordt heel hard gepushed. Goeie afleidingsmanoeuvre.

Leuk om te zien bij wie dat allemaal in vruchtbare aarde valt.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221125842
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:18 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Een 4 voor quoten MadMark. Slechte schoolmeesters gehad?

Goed om te zien dat je uiteindelijk wel hebt meegekregen waarom deze centra werden aangevallen.
Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.

Maar dat had ik gisteren ook al meegekregen, zoals ik toen ook al zei. Je leest volgens mij erg selectief, dat is ook het geval met de stukken die je steeds knipt en op reageert - de rest negeer je voor het gemak.

Blijft het punt dat ik - en ik denk vele anderen - het absoluut moreel verwerpelijk vind om postsorteercentra aan te vallen, omdat ergens in een weiland een omgebouwde voormalige truck van dat bedrijf stond. Het is gewoon een burgerdoel. Dat jij dat helemaal ok vindt en zelfs overduidelijk aan het goedpraten bent met zeer matige beredenering, zegt echt iets over je gebrek aan gevoel voor wat goed en fout is.

Als je voor rusland bent is dat jouw ding, maar in dit topic (en Nederland in het algemeen) zul je dan niet veel medestanders vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door MaxMark op 23-06-2026 13:29:39 ]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:44:08 #34
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221125893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef MaxMark het volgende:
Als je voor rusland bent is dat jouw ding, maar in dit topic (en Nederland in het algemeen) zul je dan niet veel medestanders vinden.
Ah, weer persoonlijke aanvallen en aannames.

Gaat goed MaxMark.

(heb je misquote maar even weggehaald)
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:45:20 #35
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221125927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:37 schreef MaxMark het volgende:
China lijkt rusland te ondersteunen met brandstof:

[ x ]

Dit is misschien "leuk" voor eventjes, maar ze kunnen zo toch nooit genoeg over de grens krijgen om rusland op de been te houden?

Also:
[ link | afbeelding ]
Dat lijkt mij niet de bedoeling....
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221126076
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:44 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Ah, weer persoonlijke aanvallen en aannames.

Gaat goed MaxMark.

(heb je misquote maar even weggehaald)
Je
- roept dingen die onrust veroorzaken (beschuldigen van Oekraïne ivm Nova Poshta),
- gaat kritiek uit de weg (volledig negeren of erg selectief negeren)
- en beschuldigt de andere, mij, van dingen waar je zelf van wordt beschuldigd (op de man spelen), zonder onderbouwing.
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen

Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:51:47 #37
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221126113
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Je

- roept dingen die onrust veroorzaken (beschuldigen van Oekraïne ivm Nova Poshta),
- gaat kritiek uit de weg (volledig negeren of erg selectief negeren)
- en beschuldigt de andere, mij, van dingen waar je zelf van wordt beschuldigt (op de man spelen), zonder onderbouwing.
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen

Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
Je

- doet persoonlijke aanvallen
- trekt dingen uit hun verband
- trekt conclusies die er niet zijn
- verzint quotes
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen

Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:52:41 #38
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_221126128
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:

[..]
kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
quote:
Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.
pi_221126137
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:45 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij niet de bedoeling....
China schijt niet voor 11en, die zullen hier gewoon aan verdienen.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 11:56:49 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221126153
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:50 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Je
- roept dingen die onrust veroorzaken (beschuldigen van Oekraïne ivm Nova Poshta),
- gaat kritiek uit de weg (volledig negeren of erg selectief negeren)
- en beschuldigt de andere, mij, van dingen waar je zelf van wordt beschuldigd (op de man spelen), zonder onderbouwing.
- probeert de aandacht ergens anders op te leggen

Ik heb dit gedrag vaker gezien, kan even niet bedenken wie dat ook nog eens weer doen..
je
- gesprekje gaat nergens over
- ziet het hele verhaal compleet zwart/wit
- leest niet echt wat de man zegt
- bent vervelend bezig

ik heb dit gedrag eerder gezien en ik kan een hele lijst van mensen maken die dat ook regelmatig doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:59:06 #41
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221126159
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:35 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, dat narratief wordt heel hard gepushed. Goeie afleidingsmanoeuvre.

Leuk om te zien bij wie dat allemaal in vruchtbare aarde valt.
Wat bedoel je precies?

Leuk dat ze op de Krim in de rij staan voor benzine maar daar heb je op militair niveau niets aan als ze gewoon oprukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:14:08 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221126220
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:39 schreef MaxMark het volgende:
Voor wie het nog niet gezien had, de inslagen gisteren in v
[..]
Ik zal je taalgebruik maar laten voor wat het is.

Maar dat had ik gisteren ook al meegekregen, zoals ik toen ook al zei. Je leest volgens mij erg selectief, dat is ook het geval met de stukken die je steeds knipt en op reageert - de rest negeer je voor het gemak.

Blijft het punt dat ik - en ik denk vele anderen - het absoluut moreel verwerpelijk vind om postsorteercentra aan te vallen, omdat ergens in een weiland een omgebouwde voormalige truck van dat bedrijf stond. Het is gewoon een burgerdoel. Dat jij dat helemaal ok vindt en zelfs overduidelijk aan het goedpraten bent met zeer matige beredenering, zegt echt iets over je gebrek aan gevoel voor wat goed en fout is.

Als je voor rusland bent is dat jouw ding, maar in dit topic (en Nederland in het algemeen) zul je dan niet veel medestanders vinden.
Beetje cherrypicken wel. Er werden klaarblijkelijk ook drones doorgevoerd vanuit die terminal.

Werkers in Russische raffinaderijen die omkomen door drone-aanvallen zijn toch ook legitieme doelen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221126224
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat bedoel je precies?
Dat ik aardig wat talkingheads heb horen verkondigen dat dit punt met prio gepushed wordt vanuit het kremlin.

quote:
Leuk dat ze op de Krim in de rij staan voor benzine maar daar heb je op militair niveau niets aan als ze gewoon oprukken.
Ja, rus staat vast overmorgen aan de poorten van kyiv.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:17:10 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221126237
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat ik aardig wat talkingheads heb horen verkondigen dat dit punt met prio gepushed wordt vanuit het kremlin.
[..]
Ja, rus staat vast overmorgen aan de poorten van kyiv.
Dat komt niet alleen vanuit het Kremlin. User Skysherrif postte gisteren ook een telegrambericht van Oekraïnse soldaten die dit beeld bevestigen.

Dikgedrukte verzin je er zelf weer eens helemaal bij.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221126266
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat komt niet alleen vanuit het Kremlin. User Skysherrif postte gisteren ook een telegrambericht van Oekraïnse soldaten die dit beeld bevestigen.

Dikgedrukte verzin je er zelf weer eens helemaal bij.
Tenzij ik me vergis qua insignificant gat, best mogelijk, geeft oekraine aan dat er 100-150 rus soldaten in dat gat zitten, en denken ze niet dat ze de boel op korte termijn gaan verliezen.

Maar er zijn weer wat yuri's opgeofferd, voor wat photo ops met vlaggetjes.

En dan kan het natuurlijk niet anders dan dat ze "de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 12:30:38 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221126302
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tenzij ik me vergis qua insignificant gat, best mogelijk, geeft oekraine aan dat er 100-150 rus soldaten in dat gat zitten, en denken ze niet dat ze de boel op korte termijn gaan verliezen.

Maar er zijn weer wat yuri's opgeofferd, voor wat photo ops met vlaggetjes.

En dan kan het natuurlijk niet anders dan dat ze "de komende weken toch gaan bezwijken onder de druk".
Dat 'insignificante gat'had voor de oorlog 150.000 inwoners en is een belangrijk logistiek knooppunt. En is operationeel ingesloten door de Russen.

Bovendien maakt het deel uit van de laatste stedelijke verdedigingsgordel in de Donbas als agglomeratie met Kramatorsk en Sloviansk.

Dus wat is nu precies de afleidingsmanoeuvre?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221126308
Rusland heeft volgens de officiële cijfers sinds de Alaska Summit op 15 augustus vorig jaar 326.490 soldaten er doorheen gedraaid.

1.394.530 in totaal nu, om 1.068.040 toen.

So much winning, peace prize 4 ever.

https://index.minfin.com.ua/en/russian-invading/casualties/
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_221126340
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
je
- gesprekje gaat nergens over
- ziet het hele verhaal compleet zwart/wit
- leest niet echt wat de man zegt
- bent vervelend bezig

ik heb dit gedrag eerder gezien en ik kan een hele lijst van mensen maken die dat ook regelmatig doen
Goed, die opsomming van mij was niet helemaal aardig.

Wel raar dat je alleen mij hier op aanspreekt. Ik vraag vanaf het begin al om bewijs, wat nog steeds niet is gekomen. Pluggie zegt dat postcentra mogen worden aangevallen - ik zeg van niet. Pluggie zegt dat russische bronnen dit onderbouwen, ik wil graag bewijs zien. Er komt alleen "MaxMark dit, MaxMark dat". Blijkbaar vond hij het niet leuk dat ik "Ok Pluggie" zei en herhaalt hij daarom telkens mijn naam.

Ik geloof dat ik over het algemeen redelijk goed bijdraag aan dit topic, vanaf het allereerste begin al in 2022. Gebruikers die hier alleen binnenkomen om anderen op de vingers te tikken met een "actually, jullie hebben ongelijk" en verder nooit wat bijdragen, heb ik een broertje dood aan. Dat is wat mij hier zo frustreert en wat je nu ook van me ziet.

Ook jouw gedrag is niet 100% en je weet dat jouw reacties soms ook vervelend zijn. Maar het is prima, we zijn allemaal mensen en we komen er wel uit. Ik denk dat we allebei genoeg goodwill hebben opgebouwd om af en toe eens uit de bocht te vliegen. Maar dat je alleen mij hier aanspreekt, vind ik jammer en onterecht.

Het gesprek gaat wel ergens over: Ik wacht serieus nog steeds op bewijs dat de truck van het postbedrijf was. Ik heb moeite gedaan om er zelf achter te komen, zoals ik eerder al beschreef.

En verder zullen we waarschijnlijk altijd van mening blijven verschillen dat postsorteercentra geen legitieme militaire doelwitten zijn.

Moeten we verder in FB?
pi_221126365
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er werden klaarblijkelijk ook drones doorgevoerd vanuit die terminal.
Ja ok, maar dát zou ik dus graag met bewijs onderbouwd zien. Anders is het maar weer zo'n loze uitspraak.
quote:
Werkers in Russische raffinaderijen die omkomen door drone-aanvallen zijn toch ook legitieme doelen?
Nee, de werkers uiteraard niet. De raffinaderij wel. Als je een oplossing weet om raffinaderijen uit te schakelen zonder de werkers daarbij te doden, ben ik benieuwd.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 12:47:11 #50
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221126386
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:38 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Goed, die opsomming van mij was niet helemaal aardig.

Wel raar dat je alleen mij hier op aanspreekt. Ik vraag vanaf het begin al om bewijs, wat nog steeds niet is gekomen. Pluggie zegt dat postcentra mogen worden aangevallen - ik zeg van niet. Pluggie zegt dat russische bronnen dit onderbouwen, ik wil graag bewijs zien. Er komt alleen "MaxMark dit, MaxMark dat". Blijkbaar vond hij het niet leuk dat ik "Ok Pluggie" zei en herhaalt hij daarom telkens mijn naam.

Ik geloof dat ik over het algemeen redelijk goed bijdraag aan dit topic, vanaf het allereerste begin al in 2022. Gebruikers die hier alleen binnenkomen om anderen op de vingers te tikken met een "actually, jullie hebben ongelijk" en verder nooit wat bijdragen, heb ik een broertje dood aan. Dat is wat mij hier zo frustreert en wat je nu ook van me ziet.

Ook jouw gedrag is niet 100% en je weet dat jouw reacties soms ook vervelend zijn. Maar het is prima, we zijn allemaal mensen en we komen er wel uit. Ik denk dat we allebei genoeg goodwill hebben opgebouwd om af en toe eens uit de bocht te vliegen. Maar dat je alleen mij hier aanspreekt, vind ik jammer en onterecht.

Het gesprek gaat wel ergens over: Ik wacht serieus nog steeds op bewijs dat de truck van het postbedrijf was. Ik heb moeite gedaan om er zelf achter te komen, zoals ik eerder al beschreef.

En verder zullen we waarschijnlijk altijd van mening blijven verschillen dat postsorteercentra geen legitieme militaire doelwitten zijn.

Moeten we verder in FB?
nee jullie zijn het gewoon niet eens met elkaar en gaan het never niet niet worden, laat het ajb buiten fb
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')