abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221126466
quote:
88s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
nee jullie zijn het gewoon niet eens met elkaar en gaan het never niet niet worden, laat het ajb buiten fb
Ja ok, dat zei ik dus B-)

Dank dat ik mijn frustraties mocht uitspreken.
pi_221126685
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

twitter
pi_221126739
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
poetin leeft echt in een andere wereld.

hij heeft niet over handel, vrijheid etc, maar puur een autocratische nationalistische radicaal rusland. Waarin domheid, onwetendheid het belangrijkse zijn voor de bevolking. hiromej gelooft dat Rusland alleen kan bestaan als het gewone volk onderdrukt wordt en iedereen er om heen.. deze man ziet zich zelf als uitverkorene door God zelf, soort Caesar van het 3e Rome.


Bekijk deze YouTube-video
pi_221126765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
Een directe oorlog met Europa / NAVO is de diamanten brug voor Poetin waar Rob de Wijk het eerder altijd over had.

  dinsdag 23 juni 2026 @ 13:55:56 #55
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221126977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 09:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja klopt, dat wil Poetin ook erg graag, grote bedrijven afpakken van de eigenaren, alle macht naar de staat "lees Poetin" , staatswinkels openen en meer landen dwingen om bij de failliete club te komen
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221127187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 12:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat 'insignificante gat'had voor de oorlog 150.000 inwoners en is een belangrijk logistiek knooppunt. En is operationeel ingesloten door de Russen.

Dus het is geen belangrijk logistiek knooppunt meer?

Het is immers "ingesloten".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221127262
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk dat ze op de Krim in de rij staan voor benzine maar daar heb je op militair niveau niets aan als ze gewoon oprukken.
Mwah, als de economie stuk gaat, zoals nu, dan is er ook minder te besteden aan militair budget.
Ze kunnen dit tijdelijk uitstellen en dat doet Rusland nu ook, maar zo'n uitstel komt dubbel zo hard terug als de oorlog blijft voortduren terwijl de economie verder verslechterd.

Poetin zal, vrijwillig of gedwongen, uiteindelijk de uitgaven aan het leger flink moeten inperken.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:04:11 #58
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127574
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:12 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dus het is geen belangrijk logistiek knooppunt meer?

Het is immers "ingesloten".
Precies. Het is dus ook de verwachting dat de oekrainers zich terug gaan trekken naar het lager gelegen Druzhkivka.

De hoogteverschillen zijn nu al problematisch omdat de aanvoerroute naar Konstiantinyvka eigenlijk constant onder artillerievuur en drone-aanslagen te verduren heeft.

De UAF is niet ver weg van totale omsingeling. Hoe lang dat gaat duren is natuurlijk de vraag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:07:33 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127583
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Mwah, als de economie stuk gaat, zoals nu, dan is er ook minder te besteden aan militair budget.
Ze kunnen dit tijdelijk uitstellen en dat doet Rusland nu ook, maar zo'n uitstel komt dubbel zo hard terug als de oorlog blijft voortduren terwijl de economie verder verslechterd.

Poetin zal, vrijwillig of gedwongen, uiteindelijk de uitgaven aan het leger flink moeten inperken.
Uiteindelijk wel ja. Tot dusver lijken met name burgers de lul om de oorlogsmachine te laten draaien. Bovendien zijn bijvoorbeeld de tekorten op de Krim ook te wijten aan logistieke uitdagingen zoals drones.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127811
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Precies.
Insignificant gat, dus?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:52:02 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127837
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:46 schreef ExTec het volgende:

[..]
Insignificant gat, dus?
Wat jij wil.
Het zou de grootste overwinning van de Russen zijn sinds Avdiivka of Bakhmut.

Nog 3 van zulke insignificante gaten en de Russen hebben effectief controle over de gehele Donbas.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:53:35 #62
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127844
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:23 schreef MaxMark het volgende:
Terug naar de orde van de dag.

Ik voorzie nog geen spoedig einde met zulke uitspraken (ook zonder zulke uitspraken):

[ x ]
Poetin ziet ook dat het Westen inmiddels flink investeert in defensie, dat bezien tegen het licht dat Napoleon en later Hitler hebben geprobeerd Rusland in te nemen signaleert hij een risico.

Echter vind ik wel dat Poetin zwaar overdrijft, met figuren als Napoleon en Hitler was Europa een risico. Nu wordt Europa geleid door incompetentelingen zoals een Stub, Kallas, en wat andere debielen. Dat is geen risico voor Rusland. Europa is een risico voor zichzelf.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:54:46 #63
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127848
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Uiteindelijk wel ja. Tot dusver lijken met name burgers de lul om de oorlogsmachine te laten draaien. Bovendien zijn bijvoorbeeld de tekorten op de Krim ook te wijten aan logistieke uitdagingen zoals drones.
Je ziet bijvoorbeeld hier dat er bezuinigd gaat worden op uitgaven zoals sociale voorzieningen ten faveure van defensie. Ook hier zijn burgers de klos.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221127852
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Poetin ziet ook dat het Westen inmiddels flink investeert in defensie, dat bezien tegen het licht dat Napoleon en later Hitler hebben geprobeerd Rusland in te nemen signaleert hij een risico.

Echter vind ik wel dat Poetin zwaar overdrijft, met figuren als Napoleon en Hitler was Europa een risico. Nu wordt Europa geleid door incompetentelingen zoals een Stub, Kallas, en wat andere debielen. Dat is geen risico voor Rusland. Europa is een risico voor zichzelf.
Ik denk dat ook juist de bezuinigingen en het daarmee de achteruitgang van defensie in alle westerse landen één van de redenen is waarom putin in 2022 zijn kans schoon zag. De afschrikking werd gewoon minder.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:56:29 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127855
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je ziet bijvoorbeeld hier dat er bezuinigd gaat worden op uitgaven zoals sociale voorzieningen ten faveure van defensie. Ook hier zijn burgers de klos.
Klopt. Maar gelukkig is de benzine hier wel goedkoop.

Oh wacht.. :'(
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:57:36 #66
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127863
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:55 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ik denk dat ook juist de bezuinigingen en het daarmee de achteruitgang van defensie in alle westerse landen één van de redenen is waarom putin in 2022 zijn kans schoon zag. De afschrikking werd gewoon minder.
Denk niet dat dat een rol speelde.
Wat wel een rol speelde was dat Biden altijd vaag was of en hoe Amerika Oekraine zou steunen bij een hernieuwde Russische aanval. Dit flikte Poetin niet onder Trump.

Denk niet dat het Poetin een reet had uitgemaakt of wij nu 12 oude geleasde leo's zouden hebben, of 42.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 15:59:00 #67
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Klopt. Maar gelukkig is de benzine hier wel goedkoop.

Oh wacht.. :'(
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221127892
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:52 schreef inslagenreuring het volgende:
Nog 3 van zulke insignificante gaten en de Russen hebben effectief controle over de gehele Donbas.
Laat me even een gebruiker parafraseren die niet meer bij ons is:

Als ze heel de donbas hebben, dan komt er een scheids en die blaast de oorlog af...?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221127897
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Denk niet dat dat een rol speelde.
Wat wel een rol speelde was dat Biden altijd vaag was of en hoe Amerika Oekraine zou steunen bij een hernieuwde Russische aanval. Dit flikte Poetin niet onder Trump.

Denk niet dat het Poetin een reet had uitgemaakt of wij nu 12 oude geleasde leo's zouden hebben, of 42.
Maar als dat geen rol speelt, waarom maakt hij zich zo druk dan om onze versterking van Defensie.

Poetin gaat alle slavische landen aanvallen, dit is precies wat hij al 26 jaar roept. Dus waarom zou je hem niet geloven.

Poetin was tegen een raket schild, als verdediging, nu weten we waarom.

Bekijk deze YouTube-video

Neem de tijd kijk het filmpje en reageer er inhoudelijk op.

Poetin is geradicaliseerd.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:06:31 #70
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127919
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:04 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Maar als dat geen rol speelt, waarom maakt hij zich zo druk dan om onze versterking van Defensie.

Poetin gaat alle slavische landen aanvallen, dit is precies wat hij al 26 jaar roept. Dus waarom zou je hem niet geloven.

Poetin was tegen een raket schild, als verdediging, nu weten we waarom.

Bekijk deze YouTube-video

Neem de tijd kijk het filmpje en reageer er inhoudelijk op.

Poetin is geradicaliseerd.
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:08:18 #71
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127928
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Toch knap dat je 4(!) jaar oude plaatjes hebt gevonden waarvan er eentje zelfs helemaal niks met schappen te maken heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:10:02 #72
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221127940
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:10:08 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221127942
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:03 schreef ExTec het volgende:

[..]
Laat me even een gebruiker parafraseren die niet meer bij ons is:

Als ze heel de donbas hebben, dan komt er een scheids en die blaast de oorlog af...?
Nee. Was het maar zo.

Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.

Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221127983
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:06 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik krijg vlekken in mijn nek van de Graaf of Salomons. Pure misinformatie wat deze figuren de ether in slingeren.
Ik krijg ondemocratische neigingen van wappies als Ab Gietelink, Marie-Thérèse ter Haar en Ad Verbrugge.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:21:34 #75
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221127992
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:16 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik krijg ondemocratische neigingen van wappies als Ab Gietelink, Marie-Thérèse ter Haar en Ad Verbrugge.
Die eerste 2 namen ben ik ook geen fan van, allemaal over de top. Verbrugge is m.i een stuk realistischer. Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221128002
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:24:31 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128006
Die Russen krijgen er flink van langs momenteel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:26:25 #78
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128015
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:45 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
Het is de benzine die hem de das om gaat doen. Moet je nagaan ben je zo'n oliereus en dan moet je rantsoeneren op de Krim. Dat doet Oekraine heel netjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:50 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128023
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:29:04 #81
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128030
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:31:35 #82
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Hij beseft niet dat zijn verhaaltje alleen geld voor de Russen in de grote steden. Daarbuiten is het een doffe ellende. En dan hebben we nog niet over de bizarre schending van mensenrechten. Als homo ben je niet bepaald veilig in dat "mooie" Rusland.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:26 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:54 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221128051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:33:43 #85
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128056
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier help om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:34:05 #86
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128059
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
van mij mogen alle poetin pijpers in Ruzzia gaan wonen

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ruzzia gaat failiet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:35:57 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128064
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:12 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
Terugvind(T)
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:46 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128067
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terugvind(T)
Lees eerst je eigen post even terug voordat je op die toer gaat makker.

edit: Ook erg veelzeggend dat dat hetgene is waar je op reageert :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:38:57 #90
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128079
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

[ afbeelding ]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:39:28 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
Ja.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:05 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128090
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
poetin is stalin

wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holodomor
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 18:31:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Was het maar zo.

Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.

Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:41:09 #94
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128102
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221128114
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Vanwaar toch je obsessie met geboortecijfers? Je zit zelf notabene iedere avond boven een ouwe krant te onaneren. Zoek eens een vriendin, Mark.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:48:48 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128162
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
Rusland wilde o.a. de Donbas voor een vrede (aantal zaken meer uiteraard). Daar hebben ze straks geen onderhandelingen meer voor nodig.

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:49:25 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
1965 belde.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Omdat het hun land is?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:55:26 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128200
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Omdat het hun land is?
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
1965 belde.
Je zit er maar 25 jaar naast.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')