Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
ik was niet serieusquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
poetin is stalin
wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holomodor
neem ik aan anders dan ga je naar de goelag archipel ,wegen aanleggen door de Siberische ijswoestijnquote:
quote:AI-overzicht
De term Goelag verwijst naar het beruchte stelsel van Sovjet-strafkampen.
Schrijver Aleksandr Solzjenitsyn beschreef dit systeem in zijn beroemde werk De Goelag Archipel als een keten van 'eilanden' van terreur, waar miljoenen dwangarbeiders onder onmenselijke omstandigheden werden ingezet voor zware infrastructuurwerken.
De aanleg van wegen en spoorlijnen door de Siberische ijswoestijn en toendra, bevolkt door Goelag-gevangenen, kende twee iconische en dodelijke projecten:
1. De Kolyma Highway / De Weg der Botten (R504)
Locatie: De regio Kolyma in Oost-Siberië, van Jakoetsk naar Magadan.
Het Project: Een 2.031 kilometer lange weg door de meest meedogenloze kou op aarde (tot -50°C), gebouwd tussen 1932 en 1953 om de goud- en tinmijnen in het gebied te ontsluiten.
De Tol: Omdat de weg door ondoordringbare permafrost werd aangelegd, was het begraven van overleden arbeiders in de bevroren grond vaak te lastig.
Hierdoor zijn de lichamen van naar schatting honderdduizenden tot één miljoen dwangarbeiders die stierven aan honger, uitputting en kou, in of direct onder het wegdek verwerkt.
De weg staat sindsdien bekend als de Road of Bones.
goh...quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakt
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen, Polen nog niet , Oost Duitsland ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.
Laat staan het herstellen van de USSR.
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Ruzzia moet terug naar huis gaan , uit de Krim en dan pratenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Eens. Hoewel ze natuurlijk ook onacceptabele eisen ter tafel brachten vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?
Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
In realiteit zijn ze hard op weg. Brandstof tekorten, overal. Boeren die klagen dat het ook hun raakt.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
Dat pakje lurpak is geen boter. Het is slechts een boter-bereiding.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:
[ afbeelding ]
Er is geen discussie met die user, alleen getroll.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
En dat zijn me de nodige liters aardappelwodka.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.
Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Als er toch niks meer van over is kan Rusland zich net zo goed terugtrekken natuurlijk. Is ook beter voor de Oekraïners waar je o-zo-bezorgd om bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |