abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221128222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:01:44 #102
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221128226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
poetin is stalin

wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holomodor
ik was niet serieus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:03:12 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ik was niet serieus
neem ik aan anders dan ga je naar de goelag archipel ,wegen aanleggen door de Siberische ijswoestijn

quote:
AI-overzicht
De term Goelag verwijst naar het beruchte stelsel van Sovjet-strafkampen.
Schrijver Aleksandr Solzjenitsyn beschreef dit systeem in zijn beroemde werk De Goelag Archipel als een keten van 'eilanden' van terreur, waar miljoenen dwangarbeiders onder onmenselijke omstandigheden werden ingezet voor zware infrastructuurwerken.

De aanleg van wegen en spoorlijnen door de Siberische ijswoestijn en toendra, bevolkt door Goelag-gevangenen, kende twee iconische en dodelijke projecten:

1. De Kolyma Highway / De Weg der Botten (R504)
Locatie: De regio Kolyma in Oost-Siberië, van Jakoetsk naar Magadan.

Het Project: Een 2.031 kilometer lange weg door de meest meedogenloze kou op aarde (tot -50°C), gebouwd tussen 1932 en 1953 om de goud- en tinmijnen in het gebied te ontsluiten.

De Tol: Omdat de weg door ondoordringbare permafrost werd aangelegd, was het begraven van overleden arbeiders in de bevroren grond vaak te lastig.

Hierdoor zijn de lichamen van naar schatting honderdduizenden tot één miljoen dwangarbeiders die stierven aan honger, uitputting en kou, in of direct onder het wegdek verwerkt.

De weg staat sindsdien bekend als de Road of Bones.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:04:06 #104
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221128241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
goh... 8)7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:05:42 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128258
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:07:26 #106
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaak

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:09:15 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128279
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakt
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.

Laat staan het herstellen van de USSR.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:10:37 #108
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.

Laat staan het herstellen van de USSR.
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen, Polen nog niet , Oost Duitsland ook niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:11:30 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:12:47 #111
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Ruzzia moet terug naar huis gaan , uit de Krim en dan praten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:13:41 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
Eens. Hoewel ze natuurlijk ook onacceptabele eisen ter tafel brachten vorig jaar.

Benieuwd hoe ze bij een nieuwe ronde voor de dag komen. Daar ze zelf ook klappen hebben gehad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?

Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:19:06 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128331
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?

Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:22:52 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128349
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
In realiteit zijn ze hard op weg. Brandstof tekorten, overal. Boeren die klagen dat het ook hun raakt.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:25:46 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128370
Wanneer gaat Rusland hun frontlinies uitrusten met shotguns? Schijnt nogal effectief te zijn tegen die vermaledijde FPV drones.
pi_221128408
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Dat pakje lurpak is geen boter. Het is slechts een boter-bereiding.
pi_221128435
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

[ afbeelding ]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
pi_221128436
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
Er is geen discussie met die user, alleen getroll.

We weten dat er massaal russische desinformatie door trollen legers de forums worden plat gespamd. Door ai, en door echte russische personen en of mensen russische dienst.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:38:47 #121
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
En dat zijn me de nodige liters aardappelwodka.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:39:32 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:42:35 #123
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128461
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 17:43:43 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221128465
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Als er toch niks meer van over is kan Rusland zich net zo goed terugtrekken natuurlijk. Is ook beter voor de Oekraïners waar je o-zo-bezorgd om bent.
En het is ook vreselijk immoreel om maar Russische troepen te blijven opofferen voor kapotgeschoten land, niet waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 23-06-2026 19:37:44 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221128472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')