abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221128002
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:21 schreef phpmystyle het volgende:
Maar heeft heimelijk ook wel wat sympathie voor de big guy from Moscow.
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:24:31 #77
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128006
Die Russen krijgen er flink van langs momenteel.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:26:25 #78
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128015
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:45 #79
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:26 schreef The-BFG het volgende:
Je merkt gewoon aan alles dat Putin begint te realiseren dat ie zijn machtspositie aan het verliezen is.

Zelfs oude vrienden als China beginnen hem langzaam hun wil op te leggen. Waardoor ie weet dat elke aanval tegen een Navo land niet geaccepteerd gaat worden door China. China heeft ons namelijk nodig voor hun export (van middelmatige troep).

Daarbij begint het volk te morren, want die krijgen ook door dat zijn praatjes voor geen meter kloppen. Zeker nu ook Moskou geraakt wordt.
Het is de benzine die hem de das om gaat doen. Moet je nagaan ben je zo'n oliereus en dan moet je rantsoeneren op de Krim. Dat doet Oekraine heel netjes.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:27:50 #80
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128023
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
Net als.... iemand die we kennen van deze topic.
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:29:04 #81
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128030
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:31:35 #82
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128043
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Hij beseft niet dat zijn verhaaltje alleen geld voor de Russen in de grote steden. Daarbuiten is het een doffe ellende. En dan hebben we nog niet over de bizarre schending van mensenrechten. Als homo ben je niet bepaald veilig in dat "mooie" Rusland.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:26 #83
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128046
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 16:32:54 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221128051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:29 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik verslikte me bijna in mijn cola. Mijn hemel ga alsjeblieft helpen daar in Moskou, ze missen je danig.
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:33:43 #85
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128056
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier help om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:34:05 #86
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128059
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
van mij mogen alle poetin pijpers in Ruzzia gaan wonen

quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De Russen hebben mij niet nodig.
Kan beter hier helpen om het gezonde verstand weer te herwinnen.
Ruzzia gaat failiet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:35:57 #87
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128064
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Das altijd het mooie aan doorsnee russofiele trolletjes is dat ze Rusland o-zo-fantastisch vinden, maar er gaan wonen, ho maar. Vanzelfsprekend hebben zulke typetjes het ook nooit over de onderdrukking, geweld en alcoholisme dat al honderden jaren een belangrijk deel van de Russische cultuur zijn.
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:12 #88
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128065
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Ik hoop dat je het terugvind maar volgens mij ben je al te ver heen.
Terugvind(T)
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:36:46 #89
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128067
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:36 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Terugvind(T)
Lees eerst je eigen post even terug voordat je op die toer gaat makker.

edit: Ook erg veelzeggend dat dat hetgene is waar je op reageert :')
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:38:57 #90
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128079
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

[ afbeelding ]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:39:28 #91
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128085
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Lol heb jij ooit een echte Rus gezien?
Ja.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:40:05 #92
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128090
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 13:55 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
En bijna iedereen in Rusland en de voormalige Sovjetstaten verlangt daarnaar. Sterker: iedereen in de hele wereld wil dit. Is het kwartje al gevallen?
Tip: vertrouw Poetin gewoon!!
poetin is stalin

wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holodomor
https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 18:31:12 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128092
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee. Was het maar zo.

Dan hebben de Russen de territoriale eisen uit de vredesonderhandelingen van juni 2025 behaald.

Dat zou een groot verlies in onderhandelingspositie zijn.
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:41:09 #94
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128102
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja.
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221128114
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Vanwaar toch je obsessie met geboortecijfers? Je zit zelf notabene iedere avond boven een ouwe krant te onaneren. Zoek eens een vriendin, Mark.
En een prettige scheut door de pielemuis.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:48:48 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128162
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die zie ik ff niet.

Wil rus gewoon de gehele donbas uit gaan ruilen tegen dat oekraine elke nacht olie/electra-infra en fabrieken opblaast in rus ofzo?

A denk ik niet dat oek daar me akkoord gaan, en als het om teruggeven gaat, B kan dat ook prima met wat ze nu hebben.

Maar je redeneertrant sluit wel weer perfect aan bij het narratief wat gepushed wordt; als ware deze ruine net zo belangrijk als berlijn in WO2.

Net zoals, idd, Avdiivka of Bakhmut. Ook "reuze belangrijk".
Rusland wilde o.a. de Donbas voor een vrede (aantal zaken meer uiteraard). Daar hebben ze straks geen onderhandelingen meer voor nodig.

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:49:25 #97
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:41 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat die cijfers kloppen? Je weet dat men daar zelfs aan de spiritus gaat?
1965 belde.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128187
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:48 schreef inslagenreuring het volgende:

Voor de rest nogal onzinnig wat je zegt. Als het alleen maar ruïnes zijn waarom wil Oekraïne het dan terug? Onzin natuurlijk.
Omdat het hun land is?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:55:26 #99
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128200
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:53 schreef ExTec het volgende:

[..]
Omdat het hun land is?
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128214
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
1965 belde.
Je zit er maar 25 jaar naast.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221128222
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:01:44 #102
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221128226
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
poetin is stalin

wil je dat historie zich gaat herhalen??
met de holomodor
ik was niet serieus
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:03:12 #103
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128236
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:01 schreef Parafernalia het volgende:

[..]
ik was niet serieus
neem ik aan anders dan ga je naar de goelag archipel ,wegen aanleggen door de Siberische ijswoestijn

quote:
AI-overzicht
De term Goelag verwijst naar het beruchte stelsel van Sovjet-strafkampen.
Schrijver Aleksandr Solzjenitsyn beschreef dit systeem in zijn beroemde werk De Goelag Archipel als een keten van 'eilanden' van terreur, waar miljoenen dwangarbeiders onder onmenselijke omstandigheden werden ingezet voor zware infrastructuurwerken.

De aanleg van wegen en spoorlijnen door de Siberische ijswoestijn en toendra, bevolkt door Goelag-gevangenen, kende twee iconische en dodelijke projecten:

1. De Kolyma Highway / De Weg der Botten (R504)
Locatie: De regio Kolyma in Oost-Siberië, van Jakoetsk naar Magadan.

Het Project: Een 2.031 kilometer lange weg door de meest meedogenloze kou op aarde (tot -50°C), gebouwd tussen 1932 en 1953 om de goud- en tinmijnen in het gebied te ontsluiten.

De Tol: Omdat de weg door ondoordringbare permafrost werd aangelegd, was het begraven van overleden arbeiders in de bevroren grond vaak te lastig.

Hierdoor zijn de lichamen van naar schatting honderdduizenden tot één miljoen dwangarbeiders die stierven aan honger, uitputting en kou, in of direct onder het wegdek verwerkt.

De weg staat sindsdien bekend als de Road of Bones.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:04:06 #104
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221128241
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat is momenteel nogal onder dispuut om het mild uit te drukken.
goh... 8)7
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:05:42 #105
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128258
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Maar had ik je verteld, over die scheid, die niet komt en niet de oorlog af gaat blazen....?
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:07:26 #106
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128268
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaak

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:09:15 #107
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128279
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
die muur om de USSR die gaat Poetin wel weer aanleggen, de digitale muur heeft ie al gemaakt
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.

Laat staan het herstellen van de USSR.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:10:37 #108
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128288
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Welke USSR heb je het over? Zelfs met de Donbas is Rusland historisch nog niet "compleet". Novorossiya strekt namelijk veel verder.

Laat staan het herstellen van de USSR.
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen, Polen nog niet , Oost Duitsland ook niet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:11:30 #109
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128291
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:10 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
een muur om Oekraïne heen dat zou ie dan wel vast aan kunnen leggen
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128293
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:12:47 #111
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128299
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zie liever wat meer initiatief vanuit westerse kant voor zo'n oplossing. Die Russen zijn niet bepaald trustworthy.
Ruzzia moet terug naar huis gaan , uit de Krim en dan praten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:13:41 #112
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Tja, je zou als Rusland ook eerder aan de onderhandelingstafel kunnen komen in plaats van nog maanden/jaren doormodderen om het laatste stukje Donbas in handen te krijgen met een paar meter per dag.
Eens. Hoewel ze natuurlijk ook onacceptabele eisen ter tafel brachten vorig jaar.

Benieuwd hoe ze bij een nieuwe ronde voor de dag komen. Daar ze zelf ook klappen hebben gehad.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?

Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:19:06 #114
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128331
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ehmmmm, bv het moment dat ze niet meer te vreten hebben?

Je concern trolling zal ik voor de gelegenheid negeren.
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:22:52 #115
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128349
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128359
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat je een echte hardliner bent dat wist ik al. Realiteit heeft het echter weinig mee te maken.
In realiteit zijn ze hard op weg. Brandstof tekorten, overal. Boeren die klagen dat het ook hun raakt.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:25:46 #117
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128370
Wanneer gaat Rusland hun frontlinies uitrusten met shotguns? Schijnt nogal effectief te zijn tegen die vermaledijde FPV drones.
pi_221128408
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
En in UK is er genoeg boter! Immer de schappen liggen vol!
[ afbeelding ]
Dat pakje lurpak is geen boter. Het is slechts een boter-bereiding.
pi_221128435
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:35 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niks mis met een borrel op z'n tijd.
En het valt allemaal nog wel mee qua alcohol consumptie:

[ afbeelding ]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
pi_221128436
quote:
84s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:10 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke misinformatie? Brand maar los, wij wachten wel!
Er is geen discussie met die user, alleen getroll.

We weten dat er massaal russische desinformatie door trollen legers de forums worden plat gespamd. Door ai, en door echte russische personen en of mensen russische dienst.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:38:47 #121
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128440
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
En dat zijn me de nodige liters aardappelwodka.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:39:32 #122
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221128444
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Prima hoor. Maar ik zie deze oorlog graag tot een eind komen. En wat is een beter moment om om het tafeltje te gaan met de Russen dan wanneer zij hun post 2025 oorlogsdoelen halen?

Van Oekraïne is helemaal niets meer over. Kerkhoven vol met jongemannen, bevolking zit vaak in de kou, economie is niet-bestaand. En ze hangen aan de dikke tieten van de EU.

Met wat overtuiging in de onderhandelingen kun je de frontlinie wellicht bevriezen bij de Dnjepr. En aldaar een nieuwe muur optrekken.
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  dinsdag 23 juni 2026 @ 17:42:35 #123
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221128461
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.
  Moderator dinsdag 23 juni 2026 @ 17:43:43 #124
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221128465
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
Als er toch niks meer van over is kan Rusland zich net zo goed terugtrekken natuurlijk. Is ook beter voor de Oekraïners waar je o-zo-bezorgd om bent.
En het is ook vreselijk immoreel om maar Russische troepen te blijven opofferen voor kapotgeschoten land, niet waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 23-06-2026 19:37:44 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_221128472
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:38 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]
Alles wat thuis gestookt wordt is niet in de cijfers terug te vinden.
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:00:19 #126
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221128551
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
1965 belde.
Klopt, on te verifiëren of het nog steeds gebeurt. It does.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_221128557
quote:
:? Maar de olieprijs was toch goed?
pi_221128659
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
De enige die een land voor de bus gooit is Poetin, niet NL of de EU. Feiten in het nadeel van slachtoffers spinnen en het dan over moraliteit hebben lol.

En in Rusland zijn ze trouwens al meer soldaten kwijt dan in Oekraïne.
pi_221128669
Maar goed, kijken hoeveel winst de Russen nog gaan boeken zonder brandstof.
pi_221128670
quote:
2s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Toch knap dat je 4(!) jaar oude plaatjes hebt gevonden waarvan er eentje zelfs helemaal niks met schappen te maken heeft.
Dat topic herinner ik me nog ook _O_

quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 17:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Dit is een Lurpak topic aan het worden ;(
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:24:47 #131
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128706
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dus dat. En niemand trekt zich dat aan.
Immoreel om een land zo voor de bus te gooien om het de Russen fractioneel lastiger te maken.
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaat

Estland ?
Polen
Finland
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128784
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als je ziet hoe hij Rusland verbouwd heeft in de periode tussen 1999 en 2026 dan heb ik die sympathie ook wel. Stijging van de levensverwachting, enorme economische groei, corruptie bestrijding, een leger opgebouwd waardoor dag-na-dag elke talkshow tafel hier is gevuld met experts die sidderen voor de Russen. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:35:07 #133
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128798
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:32 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Rusland is een van de corruptste landen op aarde.
daarom is het voor zwaar corrupte landen ook zo moeilijk om oorlog te voeren
Het geld voor kleding , kogels en geweren voor soldaten verdwijnt in allerlei zakken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221128802
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en wek land is het volgende land dat voor de bus gaat

Estland ?
Polen
Finland
Bekijk deze YouTube-video
Als Rusland voor de Derde Wereldoorlog zorgt, betalen de volksverraders hier daar de ultieme prijs voor.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:39:05 #135
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221128814
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ik zou die bron ook niet vertrouwen als ik jou was. Niet de eerste keer dat meneer php met de meest vage bronnen op komt dragen omdat het zo heerlijk in z'n straatje past.
Intussen zit hij lekker te genieten van de reakties hier op zn getroll, hoe meer hoe beter......
Merkwaardige fetish, werk er niet aan mee.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:46:04 #136
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221128848
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 16:27 schreef phpmystyle het volgende:

. Alleen het geboortesaldo, maar daar is Poetin al mee aan de slag gegaan. Maar dat moet echt omhoog!
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt in Oekraïne niets te halen dan de dood

het erge is dat er ook geen werknemers meer zijn, die moeten allemaal het leger in de dood tegemoet

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 20:56:30 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 18:55:03 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221128921
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:46 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
russen die smeren hem , naar het buitenland er valt daar voor hen niets te halen dan de dood

het erge is dat er ook geen werknemers meer zijn, die moeten allemaal het leger in de dood tegemoet
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221128940
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Naar de Zuidpool.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:07:17 #139
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221129117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.
The name is Putler, Vladimir Putler
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:10:43 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221129177
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:07 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Het Westen, vooral It'ers. Zijn best gewild en slim genoeg om Poetin te doorzien.
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:14:59 #141
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221129237
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Volgens mij worden Russen met de nek aangekeken in de westerse wereld of hebben ze met een spionnenstigma te maken.
Nee hoor als je je gedraagt en Poetin uitspuugt ben je meer dan welkom. Je zal niet echt in gevoelige informatiebranches werken maar werk zat hoor. En Russen zijn prima lui als ze geen oorlog aan het voeren zijn.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:19:31 #142
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221129320
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Waar gaan de Russen naartoe dan?

met de auto of Bus is Armenië de mooiste route, Kazachstan is te ver

Mijn Ex woonde in Kirgizië in Bishkeke

Rusland kent twee soorten passpoorten , het internationaal paspoort dat hebben niet veel russen, dus meesten zijn aangewezen op de bus

quote:
AI-overzicht Russen die de oorlog ontvluchten, zijn vanwege gesloten luchtruimen grotendeels aangewezen op transitvluchten via niet-westerse landen.

Populaire en courante vluchtroutes lopen via Turkije (Istanbul), Armenië (Jerevan), Servië (Belgrado), Kazachstan en de Verenigde Arabische Emiraten (Dubai).

Vanuit deze knooppunten reizen zij vaak door naar definitieve bestemmingen.
De meest gebruikte en haalbare vluchtroutes en opties voor emigratie zijn als volgt ingedeeld:

Belangrijkste overstaplanden (Visumvrij):
Turkije: De belangrijkste hub voor Russen.

Steden als Istanbul en Antalya zijn bereikbaar via maatschappijen als Turkish Airlines en Pegasus. Vanuit hier vliegen veel Russen door naar Europa, Latijns-Amerika of Azië.Armenië en Georgië:
Vanuit grote Russische steden gaan er veel vluchten direct naar Jerevan.
Vanuit Armenië steken veel Russen bijvoorbeeld door naar Georgië.
Servië: Belgrado fungeert als een van de weinige directe luchtbruggen tussen Europa en Rusland (via Air Serbia).
Verenigde Arabische Emiraten: Vluchten naar Dubai zijn populair voor Russen met meer financiële middelen.
quote:
AI-overzicht Rusland hanteert een strikt onderscheid tussen twee hoofdtypen paspoorten: het binnenlands paspoort (voor identificatie binnen het land) en het buitenlands paspoort (voor internationale reizen).

De twee documenten functioneren als volgt:
Het binnenlands paspoort
Dit is het belangrijkste identiteitsbewijs van een Rus, vergelijkbaar met een nationale identiteitskaart.

Het wordt gebruikt voor alle dagelijkse zaken binnen Rusland, zoals het openen van een bankrekening, het kopen van treinkaartjes of het huren van een woning.

Het buitenlands paspoort
Dit paspoort is uitsluitend bedoeld om de landsgrenzen over te steken.
Zonder dit document kan een Russische staatsburger niet naar het buitenland reizen.
quote:
AI-overzicht
De belangrijkste busroute van Rusland naar Armenië voor het ontvluchten van de oorlog verloopt via de Georgische Militaire Weg.

De route voert vanuit steden als Moskou of Vladikavkaz via de grensovergang
Verchni Lars - Dariali door de Kaukasus naar Tbilisi, om vervolgens door te reizen naar de Armeense hoofdstad Jerevan.


[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 23-06-2026 19:30:40 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 23 juni 2026 @ 19:36:00 #143
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221129677
Oekraïne vernietigt belangrijke spoorbrug op bezette Krim - https://nos.nl/l/2619940
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:03:59 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130116
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 19:36 schreef Parafernalia het volgende:
Oekraïne vernietigt belangrijke spoorbrug op bezette Krim - https://nos.nl/l/2619940
De Krim zit echt volledig in de tang. Dat kan niet lang goed gaan zo.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:08:33 #145
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 17:42 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
Houdt het woord immoreel uit je gore bek.
Je lijkt Bontebal wel.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:11:34 #146
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130183
quote:
80s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 18:01 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
:? Maar de olieprijs was toch goed?
De olieprijs was bijzonder goed in mei, de situatie in juni is anders. Zie oilprice.com, Urals noteerde in mei ruim boven de 100 per vat, de verwachting voor juni ligt een stuk lager, ik denk dat ~60-70 realistischer is.
Bij herafsluiting van de straat van Hormuz gaat het wel weer direct 100+.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221130186
Kers op de taart blijft de Kerch Brug. Als die neergaat is de Krim in ieder geval symbolisch fucked.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:18:59 #148
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130254
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:11 schreef Timwonnacott het volgende:
Kers op de taart blijft de Kerch Brug. Als die neergaat is de Krim in ieder geval symbolisch fucked.
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:20:42 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221130271
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Misschien is het beter de boel zo ver mogelijk af te knijpen, maar de brug wel begaanbaar te laten. Op die manier kunnen zo veel mogelijk mensen weg uit De Krim richting Rusland.
Welk nut heeft dat voor Oekraïne?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 23 juni 2026 @ 20:22:10 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_221130297
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 20:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Welk nut heeft dat voor Oekraïne?
Russen die er na 2014 zijn komen wonen terug te dwingen richting Rusland. Als De Krim dan ooit in Oekraïense handen komt, dan heb je daar geen last meer van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')