abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 juni 2026 @ 22:46:59 #1
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113654
Ook België gaat voor de tweede keer laten zien wat ze kunnen in strijd om de winst in groep G. Het zou een makkelijke groep zijn met niet al te zware tegenstanders. Dat blijkt voorlopig allerminst waar. De vraag is natuurlijk of dat aan België ligt of aan de tegenstand. Vandaag misschien wel het definitieve oordeel.

De rode duivels brengen hun grote spits, Lukaku nog altijd rustig en tegen Egypte bleek meteen dat hij toch echt wel nodig is. De spits die hem verving, valse 9 De Ketelaere, heeft eigenlijk geen kans gehad. Toen kwam Lukaku en hop, meteen een goal. We dachten even dat hij hem zelf maakte, maar dat bleek niet het geval. Eigen goal. Het was overigens slechts de gelijkmaker in een bloedstollend duel. België speelt in ieder geval niet saai. En ach, Kevin de Bruyne mist een hoop kansen. Is het klaar met de ooit zo grote speler dan Man City? Of kan hij het tij nog keren. Doku was wel bedrijvig maar niet effectief. Nee, ik vermoed dat het wel beter moet.

Voor Iran goed nieuws. Het land was aanwezig bij de eerste wedstrijd zonder serieus gedoe. Ergens ook wel logisch, maar met de ontwikkelingen afgelopen maanden bij de oorlog was dat ook weer allerminst vanzelfsprekend. Had die zijn uitwerking? In ieder geval kon het land niet winnen van Nieuw-Zeeland in een vermakelijk duel. Iran was delen van de wedstrijd wel beter, maar een gelijkspel was eigenlijk wel terecht. Dat zet wel te denken, want in de voorbereiding won Haïti daar simpel met 4-0 van. Is Iran echt zo matig? Ze zullen in ieder geval of moeten verrassen tegen België, of tegen Egypte doen wa vooraf verwacht werd. Dat wordt allebei lastig zat. En anders is ronde 2 ver weg.

Ja, weer 2 landen die nog niet tegen elkaar speelden. Dat doen ze nu dus wel, in het SoFi Stadium nabij LA. Toch opvallend dat daar al om 9 uur onze tijd wordt afgetrapt, dan hebben ze daar net wat pancakes achter de kiezen. De tijden op dit WK zijn ook wonderlijk, ook dat ze iedere dag een andere begintijd en eindtijd hebben. Kun je wijten aan de speelsteden, maar dat de vroegste wedstrijden steeds in Atlanta zijn is ook opvallend. Leg maar uit.

  zondag 21 juni 2026 @ 22:47:04 #2
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113655
fipo
pi_221113657
Oei.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:47:15 #4
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113658
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef TLC het volgende:
België moet zowaar zijn best gaan doen om niet voortijdig naar huis te gaan :')
Ondertussen heeft Nederland gewoon al 7 doelpunten voor.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:47:21 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113660
Als die Iraniërs er zelf iets meer in zouden geloven kunnen ze nog winnen ook
  zondag 21 juni 2026 @ 22:47:22 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113661
quote:
zondag 21 juni 2026 22:43 schreef Solotovski het volgende:[/b] [..] Op haar 22ste _O_
Ik had ooit een kameraad met een kat die ook op zo'n leeftijd op een dag met een onthoofd konijn aan kwam zetten. Ze waren zich net aan het afvragen of die nog wat joie de vivre overhad. _O-
pi_221113662
AH
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:47:27 #8
35723 crew  GGMM
pi_221113664
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113666
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Coco het volgende:

[..]
Ondertussen heeft Nederland gewoon al 7 doelpunten voor.
Ueda heeft er ook 2.
pi_221113667
Wat een heerlijk warm bad is dit toch he
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:47:58 #11
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113670
:O
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113671
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Leuke belg ja
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:48:02 #13
441859 crew  Lenny77
pi_221113673
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Lieffffff
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:48:19 #14
842 Zorro
Z
pi_221113678
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Het valt me op dat @capuchon_jongen niet genoemd wordt.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:48:25 #15
441859 crew  Lenny77
pi_221113680
Ik zal ook langskomen als NL speelt
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:48:30 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113681
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Eens. Ze doen maar eens hun best de volgende wedstrijd.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:48:36 #17
441859 crew  Lenny77
pi_221113682
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het valt me op dat @:capuchon_jongen niet genoemd wordt.
:D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:48:38 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113683
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijk warm bad is dit toch he
Zul je zien dat een niet nader te noemen dame straks het mokerhete bad vol komt schijten.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:48:48 #19
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113685
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zal ook langskomen als NL speelt
Dat is waarschijnlijk om 3 uur 's nachts.
pi_221113687
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijk warm bad is dit toch he
Bij Duitsland - Ivoorkust werden er wel wat ijsklontjes in het bad gedaan.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:48:51 #21
441859 crew  Lenny77
pi_221113688
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het valt me op dat @:capuchon_jongen niet genoemd wordt.
Die heeft geen poes

En geen tetten
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113689
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het valt me op dat @:capuchon_jongen niet genoemd wordt.
Wie is dat?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:01 #23
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221113691
Als de Belgen er in deze lollerpoule uitgaan is dat wel echt best een beetje grappig hoor.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:49:04 #24
35723 crew  GGMM
pi_221113692
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:

[..]
Het valt me op dat @:capuchon_jongen niet genoemd wordt.
Omdat die er altijd wel is dus die benoem ik dan niet specifiek bij de Belg

Stoker.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:49:13 #25
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113695
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ueda heeft er ook 2.
Gakpo ook :)
What can change the nature of a man?
pi_221113696
Tielemans _O- lekker hoor
U MAD?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:22 #27
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113698
haha keeper, haha tielemans
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:49:27 #28
441859 crew  Lenny77
pi_221113699
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is waarschijnlijk om 3 uur 's nachts.
Ow....
ik zal niet langskomen als NL speelt
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:31 #29
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113700
_O-
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:34 #30
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113702
Thielemans maait in de lucht
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:37 #31
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113703
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Tielemans _O- lekker hoor
Dat leek op een Schelvechio.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:49:40 #32
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113705
quote:
17s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijk warm bad is dit toch he
Laten we dat koesteren.
What can change the nature of a man?
pi_221113706
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zul je zien dat een niet nader te noemen dame straks het mokerhete bad vol komt schijten.
pi_221113707
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wie is dat?
een Belg _O-
U MAD?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:49:45 #35
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221113708
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Als die Iraniërs er zelf iets meer in zouden geloven kunnen ze nog winnen ook
In Iran hebben ze het niet zo op andersgelovigen.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221113709
pielemans
pi_221113710
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Dat leek op een Schelvechio.
Idd ja :D
U MAD?
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:50:12 #38
842 Zorro
Z
pi_221113711
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Die heeft geen poes

En geen tetten
Sterk argument
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 21 juni 2026 @ 22:50:14 #39
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221113712
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef Coco het volgende:
Wat vinden jullie van match momentum?
Weer een ''wapen'' voor matige ex voetballers zoals Pastoor en data-journalisten om te rechtvaardigen dat ze zelf er geen klote van konden als voetballer.
RED ONS HENNIEGOD
pi_221113713
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit?
pi_221113714
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zal ook langskomen als NL speelt
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:50:53 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113715
Ach ach
What can change the nature of a man?
pi_221113716
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
Pilsie nakkie hatseee _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113718
_O-
U MAD?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:50:58 #45
441859 crew  Lenny77
pi_221113719
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
Ja waarom dan :'(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:03 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221113721
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Wat is dit?
Twintig jaar oud, maar niet minder grappig.
pi_221113723
ALTIJD
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:08 #48
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113724
Het zit ze ook niet mee.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:09 #49
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113725
Het zit ze ook niet mee he
pi_221113726
Sporza premium zendt de verlenging uut. @3rr0r
pi_221113727
:') :') België België toch
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:16 #52
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113729
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Pilsie nakkie hatseee _O_
Druks are bad mkay
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:17 #53
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113731
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
Hopelijk wordt Nederland 1e.

Diep in de nacht.
What can change the nature of a man?
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:51:28 #54
842 Zorro
Z
pi_221113734
Die nummer 5 is geen geweldige afmaker
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113735
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ja waarom dan :'(
Trump kijkt zelf graag naar het Nederlands elftal waarschijnlijk.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:36 #56
441859 crew  Lenny77
pi_221113736
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Solotovski het volgende:
:') :') België België toch
Echt zo slecht he..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:37 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113738
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:51:39 #58
364681 over_hedge
pi_221113739
Belgie had een type Godts kunnen gebruiken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:51:45 #59
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221113741
Geef die Thielemans geel joh.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221113742
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Sporza premium zendt de verlenging uut. @:3rr0r
We gaan nog eeeeeven dooorrrr cheerio
pi_221113743
Och België
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:53 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113745
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221113746
Die Belgen scoren nog niet eens als deze wedstrijd tot de Kerst duurt
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 22:51:59 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221113748
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik lang niet gezien _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:52:02 #65
441859 crew  Lenny77
pi_221113749
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Trump kijkt zelf graag naar het Nederlands elftal waarschijnlijk.
Nou daar moet je trots op zijn..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113750
Spiegelschrift

BELGED
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:06 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113751
Maar goed dat ik morgen weer vrij ben :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:14 #68
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113752
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.

Diep in de nacht.
Drie uur is eerder vroeg in de ochtend
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:21 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113755
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen geweldige keuze.
pi_221113756
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Belgie had een type Godts kunnen gebruiken.
Type Nilis.
pi_221113757
Heet daar nou iemand Theater :/
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:40 #72
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113759
Al lang tijd voor de 1-0
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:52:47 #73
35723 crew  GGMM
pi_221113761
Dit wordt geen 2-0 meer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou daar moet je trots op zijn..
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.

Nederland brengt wereldvrede.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:53:09 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221113766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Dit wordt helemaal niks...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113767
De Kef bijt niet
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:14 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113768
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:53:21 #78
842 Zorro
Z
pi_221113769
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Dat is niet evident nee
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113770
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Jij hebt er kijk op
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:53:26 #80
441859 crew  Lenny77
pi_221113771
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.

Nederland brengt wereldvrede.
Das ook weer waar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113773
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
U MAD?
pi_221113774
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.

Diep in de nacht.
zit in een hotel
pi_221113775
+10 minuten straks?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:52 #84
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113777
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
Nou nou nou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:56 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221113780
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Type Nilis.
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''

Zelfs landgenoot en schoffelaar Gerets kon zijn bloed drinken bij PSV
RED ONS HENNIEGOD
pi_221113782
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Straks weer kaapverdie genot _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 22:54:04 #87
284411 crew  heywoodu
pi_221113783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Nou nou, Beiranvand ken ik zelfs :P
  zondag 21 juni 2026 @ 22:54:07 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat ik morgen weer vrij ben :P
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:54:13 #89
35723 crew  GGMM
pi_221113786
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Hopelijk houdt hij er een leuke transfer aan over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113789
Treurige poule dit tot dusver...
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 22:54:35 #91
284411 crew  heywoodu
pi_221113790
Ik zie België hier nog wel een gelijkspel uit slepen.
pi_221113791
quote:
9s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''

Zelfs landgenoot en schoffelaar Gerets kon zijn bloed drinken bij PSV
Wil je je fiets kwijt?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:54:41 #93
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221113792
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou nou nou
Het is momenteel verdomme wel een stuk beter uit te houden in zo'n kelder.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:54:43 #94
441859 crew  Lenny77
pi_221113793
Man man man
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113795
België scoorde maar liefst 1 keer op het afgelopen WK, dan zou ook zomaar dit WK kunnen gebeuren
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:55:06 #96
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113797
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Moet ook in je aard liggen he
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113798
België is een wanproduct van God.
pi_221113799
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Heet daar nou iemand Theater :/
Zonder r!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 21 juni 2026 @ 22:55:16 #99
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113800
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef Kriegel het volgende:

[..]
Het is momenteel verdomme wel een stuk beter uit te houden in zo'n kelder.
Ook weer waar.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 22:55:21 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221113801
Ik mis nog steeds Rik de Saedeleer als commentator bij België.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221113802
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Verbruggen er heeft al 3 door gelaten hoor.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:55:23 #102
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221113803
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wil je je fiets kwijt?
Graag SturmbahnFuhrer
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:55:32 #103
441859 crew  Lenny77
pi_221113806
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:55 schreef Zipportal het volgende:
België is een wanproduct van God.
Nah
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113807
Tielemans is geen Weghorst
pi_221113808
Mooie grasklop
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  zondag 21 juni 2026 @ 22:56:00 #106
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113812
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Wil je je fiets kwijt?
Boskamp _O_
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113813
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ook tijdens een EK of WK zo te zien
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:56:16 #108
35723 crew  GGMM
pi_221113814
De Belgische commentator vindt 5 minuten extra tijd wat weinig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:56:33 #109
842 Zorro
Z
pi_221113817
Het zal straks natuurlijk allemaal wel komen omdat Doku er niet bij was.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113819
5 maar.. 3 zuipen, 2 de rest, toch best wat stilgelegen?
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 21 juni 2026 @ 22:56:40 #111
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113820
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Boskamp _O_
Bekijk deze YouTube-video
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 22:57:10 #112
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221113823
Op naar de nabeschouwing op de VRT.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:57:14 #113
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113826
Gaat Iran er intuinen?
What can change the nature of a man?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:57:15 #114
35723 crew  GGMM
pi_221113827
Sigaarsnor GOD
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:57:17 #115
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_221113828
Belgie mist een type Timmy Simons
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  zondag 21 juni 2026 @ 22:57:21 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113830
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ook tijdens een EK of WK zo te zien
Misschien laten ze die vlaggetjes daar wel hangen :P
pi_221113831
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep :R
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:57:52 #118
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113832
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Belgie mist een type Timmy Simons
Slot op de deur
  zondag 21 juni 2026 @ 22:58:10 #119
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113834
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep :R
Als het op Fair Play aankomt bedoel je?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:58:19 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113836
Obelixgod.
pi_221113837
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep :R
Belgie wint gewoon van de kiwi's
  zondag 21 juni 2026 @ 22:58:22 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113838
Die voorzetten leveren niet eens een beetje gevaar op _O-
pi_221113839
Marco Borsato is nu aan het behangen. @de_boswachter
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:58:28 #124
35723 crew  GGMM
pi_221113840
Ik mis Vertonghen en Alderweireld
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:58:38 #125
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_221113841
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep :R
Ja, iedereen gelijk en België eruit op fair play. :D
Life is what you make it.
pi_221113842
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Die voorzetten leveren niet eens een beetje gevaar op _O-
Allemaal op navel hoogte.
pi_221113843
Bijna.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:58:51 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113844
lol
What can change the nature of a man?
pi_221113845
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Boskamp _O_
Kijk die video nog regelmatig.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 22:58:55 #130
284411 crew  heywoodu
pi_221113847
:D
pi_221113848
:')
U MAD?
pi_221113849
Belgie denkt nu hadden we Godts maar meegenomen
pi_221113850
Bukken
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:59:07 #134
35723 crew  GGMM
pi_221113851
Een Depaaytje
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 21 juni 2026 @ 22:59:15 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113855
stadion uit :D
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:59:18 #136
441859 crew  Lenny77
pi_221113856
Wat een miserie..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 22:59:19 #137
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113857
heaugh eauver
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:59:21 #138
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113858
“Uithalen maar”

Doeltrap
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221113860
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie denkt nu hadden we Godts maar meegenomen
Die mag overdag niet eten.
  zondag 21 juni 2026 @ 22:59:32 #140
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113862
lekker de duiven van het dak schieten
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:59:35 #141
441859 crew  Lenny77
pi_221113863
Ik had dikke mensen kunnen zien op TLC...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113865
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Marco Borsato is nu aan het behangen. @:de_boswachter
Lekker!
U MAD?
pi_221113866
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Belgie wint gewoon van de kiwi's
Nou daar begin ik toch aan te twijfelen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 22:59:48 #144
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113867
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had dikke mensen kunnen zien op TLC...
:o
  zondag 21 juni 2026 @ 22:59:48 #145
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113868
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Belgie wint gewoon van de kiwi's
Hoe slecht zijn die dan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:59:52 #146
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221113869
OEEEEEEE
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:08 #147
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113873
AHHH
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:00:13 #148
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113874
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had dikke mensen kunnen zien op TLC...
@TLC
What can change the nature of a man?
pi_221113875
Bijna het ISS geraakt.
pi_221113876
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Belgie mist een type Timmy Simons
Timmy Simons _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:18 #151
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113877
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef TLC het volgende:

[..]
Nou daar begin ik toch aan te twijfelen
mentaal geknakt
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:19 #152
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_221113880
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_221113881
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had dikke mensen kunnen zien op TLC...
Wij zijn tegen fatshaming.
pi_221113882
ED
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 23:00:30 #155
35723 crew  GGMM
pi_221113885
DE
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:00:34 #156
441859 crew  Lenny77
pi_221113887
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Perox het volgende:

[..]
:o
Die kunnen er tenminste iets van
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:34 #157
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:00:45 #158
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113891
Ach, België _O-
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:47 #159
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113893
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
Ik had dikke mensen kunnen zien op TLC...
Kijk je straks nog even in de spiegel toch.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:00:53 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113895
Ook geen geweldige invalbeurt van de Belgische Guus Til
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:00:56 #161
441859 crew  Lenny77
pi_221113897
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Wij zijn tegen fatshaming.
Mensen van postuur
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113898
Hahahahha België :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:05 #163
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221113899
Dit commentaar _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:07 #164
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113900
Vermakelijke 0-0. Fijne avond allen en oant moarn.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:01:08 #165
441859 crew  Lenny77
pi_221113901
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kijk je straks nog even in de spiegel toch.
Sow
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:14 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221113903
Typische net niet ploeg
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 23:01:15 #167
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221113905
(lol)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:19 #168
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:21 #169
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113908
#WerkenBijDeNOS
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:22 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113909
Niks laatste minuut. Het is klaar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 23:01:26 #171
35723 crew  GGMM
pi_221113910
Afgelopen.

Leuke wedstrijd.
Welterusten

Oh nee nog even het plaatje voor de 0:00 wedstrijd maken ik wil m'n vriend @Solotovski niet teleurstellen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:01:26 #172
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113911
Grimmige sfeer bij Sporza.
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:27 #173
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113912
de laatste minuut :')
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:30 #174
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_221113913
ach belgie
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_221113914
Ach ach ach _O-

Belgen :').!!!!!!!!!!!!
U MAD?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:32 #176
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_221113917
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is :')
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_221113919
pi_221113923
Strandjeanett'n
pi_221113925
Maar even op StripChat rondhangen dan maar tot de volgende wedstrijd :) .
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:50 #180
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113926
Sjonge jonge die commentator :{
pi_221113927
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef Coco het volgende:
Ach, België _O-
winnen makkelijk van nieuw zeeland
pi_221113928
Wat een slaaptablet die commentator _O-
pi_221113930
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef vul_maar_in het volgende:

[..]
mentaal geknakt
En gewoon niet beter kunnen
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 23:01:55 #184
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221113931
quote:
14s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]
Slot op de deur
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 21 juni 2026 @ 23:02:01 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113934
Toch een puntje :)
  zondag 21 juni 2026 @ 23:02:10 #186
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221113935
Die belg begon het NL elftal maar op te hemelen aan het eind.
pi_221113936
Nu schakel ik voor het eerst dit WK even naar de belg
  zondag 21 juni 2026 @ 23:02:13 #188
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113938
Wat een faal
  zondag 21 juni 2026 @ 23:02:16 #189
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113939
Brandhout.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113940
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is :')
Halve minuut later _O-
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:02:17 #191
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113941
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef PSVCL het volgende:

[..]
winnen makkelijk van nieuw zeeland
Joh
What can change the nature of a man?
pi_221113942
We gaan naar de laatste minuut van de blessuretijd.. nee dopoog, er waren al 5 minuten gespeeld :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_221113943
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Kijk je straks nog even in de spiegel toch.
Ies KOELTOER
U MAD?
pi_221113945
Op zulke momenten mis ik @capuchon_jongen
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113950
Iedereen dacht ook dat de Belgen makkelijk zouden winnen van Egypte en Iran.
pi_221113952
Jan Roefs _O-
pi_221113953
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:02 schreef Solotovski het volgende:
Op zulke momenten mis ik @:capuchon_jongen
Is die op café?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_221113955
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Perox het volgende:
Sjonge jonge die commentator :{
Als je niets kan, kan je altijd nog #werkenbijdenos
  zondag 21 juni 2026 @ 23:02:58 #199
307622 Perox
(niet de echte)
pi_221113956
:W
  zondag 21 juni 2026 @ 23:03:03 #200
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113959
Bohhh Imkegodin
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221113960
Is er geen topic voor de volgende wedstrijd?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221113961
Leuk vlaams vrouwtje
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:03:21 #203
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221113962
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is :')
Wie was het?
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 23:03:30 #204
35723 crew  GGMM
pi_221113966
Hardop gelachen om een post van Kriegel

brock_60_60.gif
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:03:34 #205
441859 crew  Lenny77
pi_221113967
Lieve mensjes, ik ben weg :W

Het was leuk maar het trok op niks...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113968
Karrel in zak en as?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:03:58 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113973
Scorito goed _O_
pi_221113974
De vierde opeenvolgende wedstrijd op een WK zonder winst voor Belgenland
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 21 juni 2026 @ 23:04:43 #209
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221113982
Fijne avond allemaal!
pi_221113983
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Karrel in zak en as?
Graag toezicht op de Brienenoordbrug.
pi_221113987
OP NAAR HET CAPU TOPIC!

  zondag 21 juni 2026 @ 23:05:03 #212
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_221113988
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wie was het?
die hockey commentator zeker. Wachtte op het aftellen 10 9 8...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:05:06 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113990
En weer vergelijken met Nederland :D
What can change the nature of a man?
pi_221113991
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef Lenny77 het volgende:

Het was leuk maar het trok op niks...
Omdat nou ook te doen tijdens het voetbal kijken…
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 21 juni 2026 @ 23:05:14 #215
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221113993
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
OP NAAR HET CAPU TOPIC!

[ afbeelding ]
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221113994
Vriendenmatsjen.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:05:19 #217
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113995
Morgen maar eens zien wat er van EGY - NZE terechtgekomen is. Wat een brandhoutpoule dit.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221113998
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wie was het?
Jan Roels
pi_221113999
Weer een stap dichterbij een match tussen Iran en de VS
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:05:42 #220
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114000
Wat een pure ellende. Niet kunnen winnen van Egypte en Iran dan heb je niets te zoeken op het WK. Hopelijk toch de 3 punten tegen Nieuw-Zeeland
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114002
Waarom kijken die Belgen naar ONS?

:')
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:05:50 #222
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221114003
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels

Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221114006
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens zien wat er van EGY - NZE terechtgekomen is. Wat een brandhoutpoule dit.
Alle poules zijn eigenlijk brandhout.
pi_221114008
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een pure ellende. Niet kunnen winnen van Egypte en Iran dan heb je niets te zoeken op het WK. Hopelijk toch de 3 punten tegen Nieuw-Zeeland
Heeeeeeeey vriend :) heb jij ook al zo genoten van de wedstrijd?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  zondag 21 juni 2026 @ 23:06:07 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221114010
HLN ook live
https://www.hln.be/
pi_221114014
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Waarom kijken die Belgen naar ONS?

:')
Inspiratie?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:06:22 #227
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221114015
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221114016
Grimmig sfeertje hier.
Doe eens lief tegen @capuchon_jongen .
pi_221114021
Egypte, Iran, Nieuw-Zeeland

Belgen: POULE DES DOODSS
pi_221114022
Hier recupereert capu niet meer van
pi_221114028
Waarom Lukaku interviewen in buitenlandse taal? Rare jongens die Belgiërs.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:07:37 #232
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114030
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:06 schreef 3rr0r het volgende:
Hier recupereert capu niet meer van
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 21 juni 2026 @ 23:07:55 #233
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221114031
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland! _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221114033
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Wallonië afstoten.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:08:15 #235
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114034
Mathematisch kan het nog.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114035
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef Kriegel het volgende:
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland! _O-
0-0
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_221114038
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Toch maar fuseren met Nederland?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:08:51 #238
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114040
Stiekem hopen dat Egypte punten laat liggen tegen Nieuw Zeeland.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 21 juni 2026 @ 23:08:55 #239
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221114042
HLN is het met me eens dat de belgen niet op elkaar ingetraind zijn.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:08:56 #240
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114043
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mathematisch kan het nog.
What can change the nature of a man?
pi_221114047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
pi_221114049
De druk van de prumjur liek 16
pi_221114052
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mathematisch kan het nog.
Als belgie maar goed recupereert
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:10:10 #244
842 Zorro
Z
pi_221114053
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114057
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Lukaku genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:10:42 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114058
Even naar Imke luisteren.
What can change the nature of a man?
pi_221114059
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:11:16 #248
842 Zorro
Z
pi_221114061
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lukaku genot
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:11:25 #249
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114063
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 21 juni 2026 @ 23:11:41 #250
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114065
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lukaku genot
Belgian scoring genius
24 inch penis
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221114066
En ik maar denken dat deze poule een makkelijke 9 punten voor de Belgen zou worden :')
pi_221114068
@capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:12:48 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114073
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels

Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:12:57 #254
842 Zorro
Z
pi_221114074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
In plaats van wie dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:13:10 #255
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114080
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Jammer
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:02 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114081
capuchon_jongen is onverbiddelijk
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:05 #258
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114082
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114083
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Groot en sterk.
pi_221114087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Zou een goede moderator kunnen zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:38 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221114089
Wa vonde gij
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:46 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
Even naar Imke luisteren.
Zou Imke wel doen hoor
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:15:20 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114093
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Zij nou niet helaas.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:44 #265
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114100
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:56 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!

Belgen :')
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:16:04 #267
842 Zorro
Z
pi_221114102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.
Daar gaat het al mis natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114105
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
FN Herstal _O_
pi_221114106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 juni 2026 @ 23:16:49 #270
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221114108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:16:57 #271
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114109
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:08 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden
.
nou nou nou
What can change the nature of a man?
pi_221114112
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Zuid Brabant...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:26 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Welterusten
What can change the nature of a man?
pi_221114114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wereldkalmpioen allen.

Kalm blijven allen!
U MAD?
pi_221114116
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Imke haalt uwen pener eens uit uwen pantalon @Zipportal
  zondag 21 juni 2026 @ 23:17:59 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114117
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zij nou niet helaas.
Blijven doneren
pi_221114118
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
U MAD?
pi_221114123
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.

Hoeveel stroopwafels heb jij vandaag op?
pi_221114128
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:19:26 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114129
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Vlabant
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:46 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114138
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
Fapje om zinnen te verzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:54 #283
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114139
Ken net niet
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:21:16 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114141
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:26:16 #285
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221114172
Perzië _O_


@PowerLoungen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221114340
Roefs die deze random gozer in het publiek Lil Wayne noemde :D

  maandag 22 juni 2026 @ 00:55:00 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221114506
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Niks aan toe te voegen. De Jong kan nog maar man die spelers van België zijn wel een beetje vergaande glorie.

Toen hij die bal zo hoog overschoot drong het bij me door. Dit België heeft zn beste tijd gehad.
pi_221114518
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:09 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Flinke slurf hangt daar allen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')