Ondertussen heeft Nederland gewoon al 7 doelpunten voor.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:45 schreef TLC het volgende:
België moet zowaar zijn best gaan doen om niet voortijdig naar huis te gaan
Ik had ooit een kameraad met een kat die ook op zo'n leeftijd op een dag met een onthoofd konijn aan kwam zetten. Ze waren zich net aan het afvragen of die nog wat joie de vivre overhad.quote:
Ueda heeft er ook 2.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Nederland gewoon al 7 doelpunten voor.
Leuke belg jaquote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaat België wel door want als Lenny er is is het gezellig
Lieffffffquote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Het valt me op dat @capuchon_jongen niet genoemd wordt.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
Eens. Ze doen maar eens hun best de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het valt me op dat @:capuchon_jongen niet genoemd wordt.
Zul je zien dat een niet nader te noemen dame straks het mokerhete bad vol komt schijten.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Wat een heerlijk warm bad is dit toch he
Bij Duitsland - Ivoorkust werden er wel wat ijsklontjes in het bad gedaan.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
Die heeft geen poesquote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat die er altijd wel is dus die benoem ik dan niet specifiek bij de Belgquote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ow....quote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk om 3 uur 's nachts.
Laten we dat koesteren.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef Solotovski het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zul je zien dat een niet nader te noemen dame straks het mokerhete bad vol komt schijten.
In Iran hebben ze het niet zo op andersgelovigen.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:47 schreef hhh38 het volgende:
Als die Iraniërs er zelf iets meer in zouden geloven kunnen ze nog winnen ook
Sterk argumentquote:
Weer een ''wapen'' voor matige ex voetballers zoals Pastoor en data-journalisten om te rechtvaardigen dat ze zelf er geen klote van konden als voetballer.quote:
Pilsie nakkie hatseeequote:Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
Ja waarom danquote:Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gevaarlijke belofte. Volgende wedstrijd begint op 1:00 en daarna waarschijnlijk 3:00
Hopelijk wordt Nederland 1e.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan nog eeeeeven dooorrrr cheerioquote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Zipportal het volgende:
Sporza premium zendt de verlenging uut. @:3rr0r
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Die heb ik lang niet gezienquote:
Nou daar moet je trots op zijn..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Trump kijkt zelf graag naar het Nederlands elftal waarschijnlijk.
Drie uur is eerder vroeg in de ochtendquote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.
Diep in de nacht.
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehadDat is geen geweldige keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type Nilis.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Belgie had een type Godts kunnen gebruiken.
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.quote:
Dat is niet evident neequote:
Jij hebt er kijk opquote:
Das ook weer waarquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.
Nederland brengt wereldvrede.
zit in een hotelquote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.
Diep in de nacht.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''quote:
Straks weer kaapverdie genotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Nou nou, Beiranvand ken ik zelfsquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Hopelijk houdt hij er een leuke transfer aan overquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Wil je je fiets kwijt?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''
Zelfs landgenoot en schoffelaar Gerets kon zijn bloed drinken bij PSV
Zonder r!quote:
Ook weer waar.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is momenteel verdomme wel een stuk beter uit te houden in zo'n kelder.
Verbruggen er heeft al 3 door gelaten hoor.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien laten ze die vlaggetjes daar wel hangenquote:Op zondag 21 juni 2026 22:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook tijdens een EK of WK zo te zien
Als het op Fair Play aankomt bedoel je?quote:Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep
Belgie wint gewoon van de kiwi'squote:Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Die rode kaart kan weleens doorslaggevend worden voor de eindstand in deze groep
Ja, iedereen gelijk en België eruit op fair play.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:57 schreef TLC het volgende:
Allemaal op navel hoogte.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef hhh38 het volgende:
Die voorzetten leveren niet eens een beetje gevaar op
Die mag overdag niet eten.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
Belgie denkt nu hadden we Godts maar meegenomen
Lekker!quote:Op zondag 21 juni 2026 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Marco Borsato is nu aan het behangen. @:de_boswachter
Sowquote:Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je straks nog even in de spiegel toch.
Halve minuut laterquote:Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is
Ies KOELTOERquote:Op zondag 21 juni 2026 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kijk je straks nog even in de spiegel toch.
Is die op café?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:02 schreef Solotovski het volgende:
Op zulke momenten mis ik @:capuchon_jongen
Wie was het?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is
Alle poules zijn eigenlijk brandhout.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens zien wat er van EGY - NZE terechtgekomen is. Wat een brandhoutpoule dit.
Heeeeeeeey vriendquote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een pure ellende. Niet kunnen winnen van Egypte en Iran dan heb je niets te zoeken op het WK. Hopelijk toch de 3 punten tegen Nieuw-Zeeland
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijnquote:
Wallonië afstoten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef Kriegel het volgende:
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland!
Toch maar fuseren met Nederland?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.quote:
Lukaku genotquote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.quote:
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels
Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
In plaats van wie dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Proximus is een telecomoperator Hansquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Groot en sterk.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.quote:
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Proximus is een telecomoperator Hans
Zeg dan Belfius of KBC
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
FN Herstalquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Zuid Brabant...quote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:
Bekijk deze YouTube-video
Welterustenquote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Wereldkalmpioen allen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd?![]()
Complete elftal van een flatgebouw genot
Vlabantquote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:
Bekijk deze YouTube-video
Fapje om zinnen te verzetten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
Niks aan toe te voegen. De Jong kan nog maar man die spelers van België zijn wel een beetje vergaande glorie.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |